Wat gaaf om te zien. Ik ben heel blij met mijn ereader maar als ik dit zo zie wordt ik ook wel heel blij en stiekem ook wel jaloers
Bedankt voor het delen! Wat een droomkast. Echt zin om nu ook zelf aan de slag te gaan
Wat mooi!
Ik ben recent verhuisd, en heb zo’n ikea trolley gehad van mn ouders, dus heb nu ook weer een iets andere indeling van mn boekenkast
Uiteindelijk is het doel van de trolley om de complete discworld serie daar in kwijt te kunnen,
en dan heb ik de onderste mand gebruikt voor trilogieen die veel ruimte in mn boekenkast opnemen.
Holy fuckkkk wat geweldig! Dit is echt mijn droom omg
Ik wou dat ik je kon inhuren, echt zo mooi gedaan! De perfecte luie stoel/ bank in die kamer en ik zou er niet meer uitkomen.
Hahah nou vooral props voor mijn vriend en zijn vader hoor! En mijn eigen vader die schilder is. Ik heb alleen een beetje geschuurd en gegrond. Ik zal de andere kant ook nog even fotograferen van de week, daar staat nu wel een stoel, alleen nog niet de perfecte leesstoel. Ik ben nog op zoek (naar wat betaalbaars).
De gehele familie is welkom hoor, bestel wel wat extra pizza hahha.
Maar echt tof, het ziet er ook echt heel netjes uit. Misschien eventueel ook in woonwinkels kijken of je een leuk showroommodel met veel korting op de kop kan tikken?
Wat een heerlijk topic om doorheen te scrollen!
Ik ben nieuw op dit forum en hier terechtgekomen omdat ik op zoek was naar inspiratie voor boekenkasten in de woonkamer.
Deze maand komen er bij ons ook wat plankjes aan de muur en kan niet wachten om er eindelijk boeken op te kunnen plaatsen!
Zal tegen die tijd ook eens foto’s plaatsen! :))
Hier alvast een foto van een kleine boekenkast die we hebben staan in de woonkamer. (We zijn inmiddels verhuisd, dus de setting is wel wat veranderd + we hebben wat meer prullaria op de bovenste plank geplaatst).
We hebben echter veel meer boeken die nu dus nog ergens achter gesloten kastdeuren staan, maar hopelijk komt daar gauw verandering in!
Oh ik hou echt van deze style meubels 🫶🏼🫶🏼
Wat een mooie kast!
Wat een prachtig kastje zeg!
Waar is de stoel van? Lijkt me echt heerlijk zitten!
Dit is een papasan stoel! Overal te krijgen vgm
Dankjulliewel! Was ook erg blij met deze marktplaats vondst!
Dit zijn nu de plankjes in de woonkamer (we zijn nog bezig met het inruimen). Niet mid-century stijl, maar we zijn verhuisd naar een appartement met woonkeuken. 75% van onze stijl is modern, 25% mid-century.
We hebben het daaronder leeggelaten, omdat we ons daar goed kunnen voorstellen dat daar op een gegeven moment een klein tafeltje komt voor ons zoontje om aan te knutselen. (Met de kerst krijgt hij een klein keukentje en die komt tot die tijd daar te staan)