Show je bullet journal

Ik heb na 100 jaar ook maar eens een bullet journal gekocht. Ik ga hem gebruiken als een new york travel planner/scrapbook

6 likes

Mijn eerste poging ooit, vind het echt heel leuk om te doen! Maar nu nog wat dingen bedenken. Op een van de foto’s even wat dingen geanonimiseerd, en alles geïnspireerd door Pinterest of course :wink:

Foto’s

12 likes

Ben weer begonnen in een nieuwe. Benieuwd hoelang ik het nu volhoud. Begin altijd enthousiast maar ergens halverwege het jaar kijk ik er nooit meer naar om…

13 likes

Dat heb ik ook altijd. Ben al zo vaak begonnen, maar of het kost te veel tijd waardoor ik het niet volhoud, of ik ben niet tevreden over het resultaat. Ik denk dat ik gewoon nog niet de manier heb gevonden waarvoor het voor mij werkt. Maar ik vind het idee zo leuk! :see_no_evil:

Een paar spreads uit mijn bullet journal. Vind het nog helemaal niet mooi en ben er eigenlijk helemaal niet zo blij mee, maarrrrr ik vind het wel leuk om te doen en hoop dat ik aan het einde van mijn boekje wat mooier kan handletteren hahha

21 likes

Heeel leuk die zaaikalender! Die ga ik van je jatten

1 like

Ik kwam net deze site tegen, misschien iets voor de minimalistische bullet journallers (hoe schrijf je dat?) onder ons.

4 likes

Ik las een week geleden over bullet journals en sindsdien wil ik er ook aan beginnen! Ik wil het niet gebruiken als agenda, meer met to do lijstjes en overzichten enz. Ik ben alleen totaal niet creatief, dus hoop dat ik het vol ga houden, want ik zou wel graag mooie pagina’s maken.

3 likes

Leuk! ‘Gewoon’ beginnen! En niet vergeten dat het niet perfect hoeft. Oefenen, oefenen, oefenen.

1 like

Ja, ik ben nog niet begonnen, maar heb wel een paar proeftekeningetjes gemaakt. Ik kan alleen echt niet mooi schrijven of handletteren, daar wil ik me nog eens in verdiepen, zodat het er mooier uit komt te zien. Perfect zal het sowieso niet worden, maar dat is ook niet erg.

1 like

Ik was eerst team ‘alleen pen’ maar nu zie ik steeds vaker pagina’s met plaatjes en papiertjes om te versieren. Ik gebruik m’n bujo dan ook vooral om creatief te zijn, niet per se qua plannen. Dit was m’n eerste poging maar vind het best leuk!

Samenvatting

Doet iemand van jullie hier ook aan? En zo ja: nog tips waar ik leuke papiertjes kan halen? :blush:?

14 likes

Ik haall vaak van die papieren boekjes bij de action. En AliExpress heeft heel veel leuke notitiboekjes en papiertjes.

1 like

Ja ik gebruik veel papier/stickers/etc. Inpakpapier, dingen uit tijdschriften/folders etc. En soms dingen van de ikea (papershop), action, hema, flying tiger etc.

1 like

Tabjes gemaakt met dik zwart papier en een jelly roll pen.

Weekoverzicht waar ik super blij mee was!

Maandpagina:

Mijn braindump pagina. Ik zet een stip bij een van de categorieen en dan de taak. Onderverdeeld ik werk, persoonlijk, spoed en verenigingen. Op die manier houd ik overzicht.

18 likes

Wow, mooi zeg, vooral de dagen van de week!

1 like

30 likes

Mijn vriend vroeg hoe het kan dat ik ineens zo creatief ben. Ehhhh Pinterest? :joy:

21 likes

Supermooi! Ik zag deze ook voorbij komen op Pinterest😁.

ja heel leuk! als je foto’s wil posten: graag!
Ik maak na de vakantie inderdaad wel een ‘verslagje’ in mijn bujo met wat ik per dag gedaan heb, welke restaurantjes leuk waren etc maar heb er tot nu toe geen bonnetjes etc in verwerkt, wellicht een idee voor de volgende keer :blush:

2 likes

8 likes