Show je bullet journal

Redelijk. Hij ligt sowieso altijd open op mijn bureau voor mijn neus, dus dan word ik eraan herinnert. Anders wil ik het ook nog weleens vergeten. En ik vergeet hem weleens een paar dagen (goed teken, dan is het rustig in mijn hoofd), maar daarna ga ik gewoon verder.

@Tom_Riddle wat is het verschil voor jou tussen deze 2? Ik heb nu een half afgewerkte MUS, maar wil opnieuw starten in januari. Dus of ik maak mn MUS vol, of ik start helemaal opnieuw.

Doet hier iemand een year review? Ik heb het verleden jaar gedaan en ik wil het nu weer doen, en zoek wat inspiratie wat ik er allemaal in kan zetten. In ieder geval dit gevonden, en dat lijkt me (iets aangepast) heel leuk: https://www.bohoberry.com/year-end-review/

Ik vind het formaat vooral heel fijn, vind de MUS zo groot. En ik heb de leuchtturm met harde cover. Ook blijft ‘ie veel mooier open liggen en vind ik het elastiek om het boekje dicht te kunnen houden echt een plus punt. De leuchtturm heeft zelf ook genummerde pagina’s, wat ik zelf niet gebruik maar ik kan me wel voorstellen dat dat een plus kan zijn.
Leuchtturm heeft ook achterin een envelop waar ik nu dingetjes bewaar die ik er in wil plakken en er zitten stickers bij die je evt op de rug kan plakken zodat je ze goed kan archiveren. Ik ben in ieder geval heel enthousiast!

Zijn de pagina’s ook wat dikker toevallig? Ik vind ze in de MUS net wat te dun, zeker ivm bloeden (al las ik dat ze dat verbeterd hebben)

De pennen die in m’n mus echt doordrukken geven in de leuchtturm wel ghosting, maar het is zeker minder als bij de mus!

Ik heb weer 2 pgina’s gemaakt. Vind het echt zo leuk om dit te doen😍

Oh leuk! Dit wil ik wel graag gaan doen. Ga ik van de week mee bezig denk ik. Kende het nog niet. Dit soort dingen zijn zo leuk om later terug te lezen!

Dank je!

Ik heb nog best veel pagina’s over in mijn bullet journal van dit jaar, dus nu gebruik ik de pagina’s om dingen uit te testen voor mijn volgende bujo🙈 Ik vind mijn nieuwe trouwens echt heeel mooi, van de Hema! Hij heeft alleen een flink stuk minder pagina’s dus ik hoop dat het uitkomt.

Samenvatting

Volgens mij zijn de stipjes in de moleskine dit jaar lichter vergeleken met vorig jaar :open_mouth:

Naar aanleiding van alle tips hier heb ik een Leuchtturm gekocht! Superfijn boekje, je ziet wel ghosting maar niet echt storend. Heb van de week twee pagina’s gemaakt, ben van plan om alle monthly overviews met bloemen te doen en de rest simpel te houden.

Leuk gedaan! Grappig, ik was ook van plan sneeuwklokjes voor januari te doen!

Leuk! Ik doe ook vaak de ‘bloem van de maand’ bij mijn maandpagina’s. Zo’n leuke manier om het wat op te fleuren.

Heb je nog foto’s gemaakt? Ik ben benieuwd! Ik heb zelf namelijk ook het afgelopen jaar een moleskine met die indeling gebruikt, maar niet zo zeer als bullet journal gebruikt. Dus ben benieuwd hoe jij hem gebruikt heb!

Jullie creaties zijn allemaal zo mooi. Ik heb ook een bujo maar durf er niet in te beginnen. Bang om het te verpesten. :sweat_smile:

Hahaha ik heb precies hetzelfde :joy:

Nee joh, gewoon beginnen! Eerst met potlood en als je tevreden bent met fineliner. En het hoeft niet Pinterest Perfect te zijn he, het blijft een gebruiksvoorwerp.

Maand januari afgemaakt. Alleen nog een habit tracker, die ik morgen ga maken. En ik maak morgen ook mijn doelenpagina af.

Sorry dat de foto’s niet helemaal in de goeie volgorde staan.

Wauw, mooi!