Show je bullet journal

Thanks! :blush:

Oe mooi! Ik hou van die ‘cleane’ pagina’s. Ik ga morgen ook weer eens in mijn bujo beginnen denk ik!

Oh meiden, ik ben echt een sukkel. Ik ben meestal niet zo van nieuw jaar, nieuw boekje, dus ik ging gewoon verder in mijn oude boek. Heb ik net mijn hele planning uitgeschreven, kom ik er achter dat ik nog maar 3 lege pagina`s heb. Ik heb gewoon veel in dat achtervak zitten, dus het leek meer. Dus nu twijfel ik of ik het overschrijf of niet. Mijn nieuwe boek is kleiner.

Ik zou wel opnieuw beginnen in een nieuw boekje ja! Schone lei, aan drie pagina’s heb je toch niks. Tenzij je genoeg hebt aan die drie pagina’s tot het einde van je toetsweek natuurlijk.

Ja ga ik doen, de vorige was ook begonnen met 2018, dus komt mooi uit!

Ja, zou ik ook doen. Even een gedoe, maar dan kun je weer verder.

Laatste van 2018. Ik twijfel nu of ik een ‘begin pagina’ voor 2019 moet maken, of alleen voor januari, of gewoon helemaal niet. Wat doen jullie?

De stijl van jouw bujo is zo leuk! Doet me ook een beetje denken aan een dagboek.

Aah dankje :grin: Ik gebruik het ook wel meer als dagboek eigenlijk. Ik maak te weinig mee om het echt als een planner te gebruiken haha. Wil wel een tracker bij gaan houden ivm afvallen, en wanneer ik eens zin heb om gewoon een soort brain dump te gebruiken doe ik dat vast ook gewoon, maar vind het idee van een soort dagboek veel leuker. Het vrolijkt me ook echt op om er mee bezig te zijn en ik ga er echt voor zitten. Met een dagboek waarbij ik alleen opschrijf wat ik heb gedaan stopte ik na 3 dagen atijd weer. Beetje knippen en plakken maakt het wel echt leuker eigenlijk haha

Heel leuk al jouw pagina’s! Welke pen gebruik jij om te schrijven, die Pigma Micron? Ziet er namelijk heel mooi uit! Ik gebruik die zelf ook meestal voor echt het invullen van mijn bujo omdat ik het wel mooi vind, maar eigenlijk vind ik ze niet fijn schrijven. Stroever ofzo dan een balpen natuurlijk. Dat zijn echt mijn favo pennen maarja die zijn niet zo zwart en ook te dik naar mijn smaak! Iemand tips voor een fijne dunne schrijf-pen?

Ja de micron pennen inderdaad, nu met de 03 want m’n dochter heeft de 02 kwijtgemaakt :sob: Vind balpen inderdaad lekkerder schrijven maar vind de inkt van de micron zo mooi. Ik schrijf alleen wel veel lelijker ermee, met balpen schrijf ik 100x netter haha

Megaveel foto’s

Derde jaar op rij! Weer in een moleskine. Puntjes lijken iets lichter dit jaar, wel blij mee

Trackers gemaakt, hopelijk gaat het beide lukken. Ik houd teveel van geld uitgeven aan eten haha😂

Wat leuk allemaal!
Ik ben - mede door dit topic - overstag gegaan en heb er ook eentje gekocht. Zal binnenkort ook wat foto’s posten

Jaa veel mensen gebruiken hun bujo voor planner-dagboek-notitieboek in 1, is ook veel leuker en handiger dan tig boekjes hebben (wat bij mij nu het geval is oeps). Plan jij je bladzijdes ook een beetje of ga je gewoon zitten en dan zie je wel hoe het eindresultaat wordt? Ik vind het echt een leuke stijl, wil het voor mijn nieuwe dagboek ook gaan gebruiken.

Ik plan eigenlijk niks. Pak gewoon papiertjes en stickers enzo die ik leuk vind en ga plakken. Ik maak wel eerst de ‘achtergrond’ en ga dan pas schrijven :grin:

Ik ben terug van vakantie en ga nu ook in een nieuw notitieboek beginnen. Heb weer een zwarte plain moleskine, vind ik toch net een fijner formaat dan de leuchtturm. Heel veel zin om hem weer helemaal vol te schrijven, dit wordt nummer 3!

Ik wil hem trouwens ook wel creatiever volplakken en versieren, maar ik ben altijd bang dat ik hem op mijn werk laat liggen en dat mijn collega’s hem vinden :see_no_evil:

Oke ik ga NU beginnen. Stel het al een paar weken uit omdat ik heel bang ben dat ik het verpest, dingen vergeet of niet ‘goed’ doe (extreme perfectionist met dit soort dingen) en omdat ik alles behalve creatief ben maar ik ga ervoor. Zal dit weekend wel wat fotootjes posten van de vooruitgang haha. Ik heb overigens gewoon deze BJ van de Hema:

Gezien mijn cconcentratievermogen ben ik het zo weer beu maar we gaan het zien!

Heel mooi! Ik snap het ‘bang zijn het te verpesten’ gevoel heel goed, maar je kan het beste gewoon simpel beginnen en later dingen toevoegen.