Show je bullet journal

Tuurlijk wel! Anders mag ik ook niet meer mee posten :rofl:

1 like

Deze zijn van vorig jaar zomer. Ik zal binnenkort even een paar foto’s maken van de iets nieuwere. Maar deze stonden nog op mijn laptop en ik ben lui vanavond :speak_no_evil:

49 likes

Het was ineens Maart… dus maar snel aan de slag gegaan :joy:

17 likes

Super mooi! Welke bulletjournal heb je als ik vragen mag?

Ja ik ben dus eigenlijk een nep bulletjournaller (?) want ik gebruik een Midori Art. Op dat papier kan ik namelijk ook met waterverf werken. Geen puntjes/dots (of hoe je die dingen ook noemt) dus.
Ik kan hem wel echt aanraden als je hem zoals ik als een soort traveljournal gebruik. Moet altijd even slikken bij het afrekenen, maar werkt voor mij toch echt het beste.

2 likes

Ben jij dat op de foto? Zo lief!

1 like

Nee dat zijn mijn kindjes.:heart_eyes:
Ik schrijf iedere dag op wat ik/we gedaan hebben en ze hadden vandaag carnaval op school dus daar een foto van ingeplakt.

1 like

Oh interessant! Ik wil idd ook met aquarel erop werken en de meeste bujo’s kunnen dat niet echt aan( al heb ik bijv. Rhodia nog niet getest) . Goede tip, ga me er in verdiepen, dankje !

1 like

Met die boekjes komt het wel goed! En uitproberen wat je fijn vindt. Ben je bijvoorbeeld meer van het schrijven of teken je liever? Ik heb periodes dat ik er beel bij schrijf, maar soms heb ik dagen dat ik gewoon alleen de tickets/kaartjes etc in plak en het daarbij houdt. Ik verzamel altijd heel veel bloemen (wel eerst goed laten drogen) en kaartjes/folders etc. Scheuren, knippen en plakken. Ik vind het leuk om te doen. Maar ben ook wispelturig en vind veel leuk, dus mijn traveljournals gaan qua stijl van hot naar her. Soms heel minimalistisch en dan weer veel kleur. In het begin vond ik dat irritant maar nu vind ik dat eigenlijk wel heel leuk om terug te zien.
Veel plezier!

1 like

Dankjulliewel voor de likes en reacties. Laat het eigenlijk nooit aan iemand zien, behalve mijn zusje. Dus extra leuk dit!

Gaaf!! Al heb ik al moeite met 3 zinnen per dag te schrijven haha dus iets te fanatiek voor mij denk ik :see_no_evil:

1 like

Ik heb een leuchtturm met puntjes maar echt alle pennen/fineliners die ik gebruik zie je er heel erg doorheen? Heeft iemand deze toevallig ook en een tip voor fijne pennen? Het is niet dat het volledig doordrukt maar ik kan wel aan dr andere kant van de pagina lezen wat er staat zeg maar, ‘ghosting’ wordt dat genoemd zag ik haha. Gebruik nu micron fine liners van sakura.

Mijn beginpagina’s voor Maart. Normaal teken ik altijd zelf maar even geen zin in haha. Wel jammer dat de inkt van de printer bijna op was

9 likes
Voor mijn doen heel creatief

17 likes

Wow, wat een mooie moodtracker! Ik denk dat ik ook eens zoiets ga proberen te maken.

Ik had trouwens veel ideeën voor mijn bullet journal, maar uiteindelijk weinig tijd, dus heb deze maand nog even een wat meer minimalistische bullet journal. Ik kan ook niet goed tekenen, maar heb een apart notitieboekje waarin ik oefen, zodat het hopelijk wat makkelijker wordt.

100 procent gestolen van pinterest hoor! Maar kan ook niet goed tekenen en het kopiëren en aan mijn eigen voorkeuren aanpassen geeft me evenveel voldoening haha

Same!

1 like

Ik print ze eigenlijk altijd zelf, plak er meerdere op 1 a4…

1 like

Ik laat regelmatig die mini foto’s printen bij de Hema! Vind de kwaliteit echt heel mooi en fijn papier, niet zo glanzend. Vind ze mooier dan die “gewone” foto prints.

1 like

Ik heb de mini square, mini stretch en square wel eens besteld. Allemaal dezelfde kwaliteit! :blush:

1 like