Show je bullet journal

Ik ben deze week ook gestart met een bullet journal. Vind het wel spannend, want wil hem het liefst zo mooi mogelijk maken, maar ik ben toch maar gewoon begonnen. Hopelijk wordt het steeds mooier door te oefenen. Ik wil hem niet als agenda gaan gebruiken, maar voor lijstjes en trackers, zoals een mood- en habittracker en om wat dingen alvast voor onze vakantie naar Noorwegen op te schrijven. Ook wil ik er wat dingen in kwijt van mijn ‘fit journey’. Ik zal binnenkort eens foto’s posten

Nou ik ben begonnen hoor! Aan de versiering ga ik nog werken maar ben blij dat er iets staat. Voor nu is het vooral nog uitzoeken wat ik wil meten/bijhouden en hoe dan precies maar dit is een goede manier om mijn perfectionisme aan te pakken. Heb heel veel leuke ideeën voor lijstjes maar het kost me wel heel tijd dus binnenkort een nieuwe update. :joy:

Kan ik hier nog iemand blij mee maken? €10 excl verzendkosten.
Happy planner stickers zijn op 2 stickers na compleet.

Ja mij wel! Ik stuur je even een berichtje!

Toppieeeee!

Ik ben een beetje laat met mijn foto’s (en ze zijn vrij donker), maar ag. Ik heb echt een afschuwelijk handschrift, maar als ik mijn best doe valt het best mee. En ik heb op youtube al veel filmpjes opgezocht hoe je je handschrift kunt corrigeren. Ik ben normaal ook niet creatief dus ik verbaas mezelf met bullet journaling :’)

Ik heb op dit moment sowieso tijd te veel (zit even zonder werk) dus ik ben ook al begonnen met maanden voorwerken.

Foto's

Birthday wheel

January thema

Mood & Habittracker

Weekoverzicht

Beginpagina

Quote pagina

Ik zie hier zooveel mooie dingen voorbij komen!
Helaas zit ik overduidelijk nog in de oefenfase… :joy:

Maargoed ik vind het wel heel leuk en ontspannend om te doen. En het zal uiteindelijk vast wel beter worden.
Ik gebruik het overigens niet als agenda/planner, ik schijf iedere dag op wat ik gedaan heb.

Ben vandaag alvast aan Februari begonnen.

Heb een nieuwe spread gemaakt maar ben er echt niet blij mee :frowning: Heb ff een paar persoonlijke dingen geblurd en nu is het nog lelijker hahaha. Ga niet meer zo’n week ding doen, voortaan gewoon weer 1 dag per bladzijde :see_no_evil:

ik ga op vakantie en wil een leuke documentatie daarvan!
ik zat te denken om elke dag in ieder geval een liedje van de dag op te schrijven, 3 dingen waar ik dankbaar voor ben (wil die overzetten in het 5years of gratefullness boek waar ik ook aan wil beginnen), 1 ding dat ik heb geleerd, het mooiste wat ik die dag zag en gewoon in een paar zinnen wat ik heb gedaan.
iemand anders nog leuke ideeën? ik ben niet onwijs van het tekenen.

Als bij mij 1 week er zo uit zou zien zou ik het de mooiste in mijn hele bujo vinden, haha.

@kali misschien bonnetjes/tickets erin, plek voor foto’s behouden (of een Instax camera meenemen)? Leuke ansichtkaarten misschien.

ohja dat is wel leuk! ik ben nooit zo goed met foto’s inplakken en vind het moeilijk om daar dan plek voor te behouden maar bonnetjes enzo is wel een goeie.

Ik heb van mijn vakantie iedere dag kort opgeschreven wat we hebben gedaan en wat leuk was, hoe het weer was etc. En dan daarboven in mooi handschrift de dag/datum, beetje zoals bij @Tom_Riddle (leuk gelukt trouwens hoor!)

Sinds kort begonnen, tot nu toe nog uitproberen en nog geen eigen creaties

Ik heb ongeveer een maand geleden een set micron fineliners gekocht, maar ik merk dat ze nu veel dikker schrijven dan eerst, en heb ze dus pas een maand. Als ik met mijn 01 een lijn maak is die lijn gewoon net zo dik als hoe m’n 05 eerst schreef. Erg vervelend, want nu kan ik dus geen dunne lijnen meer maken. Hebben meer mensen hier last van met deze pennen? Hoor er namelijk alleen maar goede dingen over dus was nogal verbaasd… of doe ik iets fout misschien?

Misschiend druk je onbewust te hard op je pennen waardoor het dunne gedeelte sneller ‘stuk gaat’ en dik wordt?

Ja zoiets zal het helaas wel zijn ja… heb zelf niet het idee dat ik nou heel lomp met die pennen omga maar ja, misschien onbewust inderdaad.

Ik ben opzoek naar leuke papiertjes om als achtergrond in m’n bujo te plakken. Ik zie dat creachick ze veel van de action heeft maar die heb ik bij ‘mijn’ action nog niet kunnen vinden. Hebben jullie nog tips? M’n restjes tijdschrift en pakpapier heb ik nu wel gezien :see_no_evil:

Mijn micron pennen vond ik ook heel erg tegenvallen. Na een tijdje ging de stift splijten en kon je geen rechte lijnen meer trekken. Ik vind ze trouwens ook verschrikkelijk in de hand liggen, doet gewoon pijn.

Ik gebruik best vaak kraft- of cadeaupapier :slight_smile: Of nou ja, gebruikte, want ik gebruik nu best veel een digitale bujo en doe ik niet zoveel meer in mijn papieren.

Wellicht van die behangvoorbeelden die ze bij Praxis/Gamma/etc hebben? Of bestaat dat niet meer haha.