Show je bullet journal

De gewone gelpen! Dat is deze: https://www.muji.eu/pages/online.asp?Sec=13&Sub=52&PID=5161&qclr=4548718727674

Voordat ik die van Muji had heb ik de knock off geprobeerd van de Hema maar die is zo anders, niet te vergelijken :stuck_out_tongue: Love Muji.

1 like

Ik zoek een zwarte gel pen die niet doordrukt in een leuchtturm. Tips?

Edit: nvm, staat hierboven hahaha

11 likes

8 likes

Mijn pagina’s nog van juli

En dan nog een pagina van m’n vakantie en herinneringen

11 likes

En die van augustus

Bij augustus moet ik alleen nog wel een paar dingen toevoegen.
Eerst tekende ik altijd veel zelf maar vind dit eigenlijk veel makkelijker werken want van dat andere werd mijn perfectionistische zelf gek haha

9 likes

Ik wil hier ook mee gaan beginnen, ken het al langer maar heb nu een journal gekocht. Ik wil hem vooral gebruiken voor lijstjes. Jullie pagina’s zien er echt heel mooi uit! Ik heb zelf nog niet zoveel inspiratie, vooral veel ideeën van Pinterest haha

2 likes

Ik ga dit weekend oefenen met tekenen voor in mijn journal. Ben benieuwd.

11 likes

Waar heb je dit gekocht?

Ik haal zelf ook alles van Pinterest en Instagram en voeg zelf eventueel stickers, stempels of washi tape toe.

1 like

Action!

1 like

Tekeningetjes zijn nagetekend. Ben niet heel tevreden maar het is een begin.

12 likes

Mijn huidige notitieboekje is vol dus ik denk erover om in mijn volgende exemplaar een bullet journal te beginnen! :smiley: Ik vroeg me af wat jullie favoriete fineliners zijn? Ik vind het het belangrijkst dat de inkt niet doordrukt aan de andere kant van de pagina (ik gebruik trouwens een Leuchtturm notitieboek)

1 like

Leuk! Ik heb geen Leuchtturm dus kan je geen tips geven, misschien vind je hierboven in het topic iets. Ik gebruik zelf die van micron en van Muji, mijn lievelings!

1 like

Thanks! :smiley: Ik denk dat ik eerst die van Micron maar eens probeer, ik zag dat je gewoon bij bol kunt bestellen! Ik zie dat ze verschillende diktes hebben, welke zou je aanraden?

1 like

O dat is echt uitproberen. Ik heb toen een pakje gekocht met vijf diktes (volgens mij) en gebruik 01 en 02 het meeste eigenlijk. Maar om dingen te omlijnen etc. vind ik 05 weer heel fijn. Dus ik zou er een paar nemen en dan gewoon gaan uitproberen.

Deze bedoel ik: https://www.penstore.nl/sakura-pigma-micron/sakura-pigma-micron-zwart-set-van-6-met-gratis-brush

1 like

Klassieke bullet journal bleek niets voor mij, maar ik vind het wel leuk om op papier bij te houden wat ik lees en kijk en ‘leer’ zeg maar. Dus ben nu meer pagina’s zoals deze aan het bijhouden, met citaten of andere dingen die me opvallen:

4 likes

Ik deel dit bericht ook even hier omdat ik denk dat in dit topic misschien wel mensen meelezen die niet het verkooptopic mee lezen. :slight_smile:

Het topic is inmiddels een beetje dood, maar waar halen jullie je stationery voornamelijk? En welke journals gebruiken jullie?

Ik heb er eentje van leuchtturm! Qua stationery doe ik niks meer, ik schrijf alles met pen erin. Het enige wat ik doe om het op te leuken is iedere maand een bloem tekenen, maar daar gebruik ik gewoon tekenpotloden voor die ik nog heb liggen.

1 like