Show je bullet journal

Ja hier ben ik ook benieuwd naar @LastYoungRenegade!

Ik heb een nieuwe bj maar ben zelf niet zo van de versiersels etc dus hier een pagina van mijn jaaroverzicht:

Voor mij is het grootse voordeel dat ik zelf alles kan invullen / maken zoals ik het wil. Had vroeger ook vaak zo’n blanco moles.kine als agenda maar de puntjes in een bj zijn wel makkelijk dus ben ik overgestapt.

Ik maak ook altijd een documentatie van mijn vakantie. Vind dat zo leuk om op terug te kijken. Ik plak altijd bonnetjes/folders/tickets etc. erin. Of een kaartje van een supertof café, winkeltje of wat dan ook. Ik heb hier volgens mij een keer foto’s geplaatst van mijn vakantie naar New York. Maar ik begin nu te twijfelen. Als je die wil zien, zeg het maar. Dan plaats ik ze nog een keer. Niet dat ze zo bijzonder zijn hoor, maar ik vind het zelf altijd fijn om iemand anders pagina’s te zien en inspiratie op te doen.

Ik houd mijn pennen ook op die manier vast. Ik heb een lamy vulpen die speciaal gemaakt is voor zo’n grip. Ik vind ze echt heel fijn en ze hebben ook verschillende diktes. Ik weet niet of je geinteresseerd bent in vulpennen, maar de Lamy kan ik echt aanraden als je je pen op die manier vast houdt.

Bedankt voor de tip, ik ga er eens naar kijken. Schrijf je veel met vulpen?

Ik schrijf tegenwoordig bijna alleen maar met vulpen. Het schrijft echt heel fijn. En mijn handschrift is veel netter geworden. Van Lamy heb ik al 3 exemplaren. Het nadeel is wel dat je voor de vulpennen van Lamy alleen maar Lamy inktpatronen kan gebruiken.

Ik heb echt precies hetzelfde!

@CharlotteYork @Jauregui Ik gebruik op mijn iPad een app (GoodNotes heet 'ie) waar ik gewoon to do lijstjes maak :slight_smile: Daarnaast gebruik ik de Apple Pencil die je gewoon als een pen kunt gebruiken en echt mee kan schrijven.

Zoiets als dit:

Wat tof!

Ik heb mijn arm deze week gebroken en kan dus nu niet bullet journalen. :disappointed_relieved: Was juist zo’n lekkere hobby!

Ik heb na 100 jaar ook maar eens een bullet journal gekocht. Ik ga hem gebruiken als een new york travel planner/scrapbook

Mijn eerste poging ooit, vind het echt heel leuk om te doen! Maar nu nog wat dingen bedenken. Op een van de foto’s even wat dingen geanonimiseerd, en alles geïnspireerd door Pinterest of course :wink:

Foto’s

Ben weer begonnen in een nieuwe. Benieuwd hoelang ik het nu volhoud. Begin altijd enthousiast maar ergens halverwege het jaar kijk ik er nooit meer naar om…

Dat heb ik ook altijd. Ben al zo vaak begonnen, maar of het kost te veel tijd waardoor ik het niet volhoud, of ik ben niet tevreden over het resultaat. Ik denk dat ik gewoon nog niet de manier heb gevonden waarvoor het voor mij werkt. Maar ik vind het idee zo leuk! :see_no_evil:

Een paar spreads uit mijn bullet journal. Vind het nog helemaal niet mooi en ben er eigenlijk helemaal niet zo blij mee, maarrrrr ik vind het wel leuk om te doen en hoop dat ik aan het einde van mijn boekje wat mooier kan handletteren hahha

Heeel leuk die zaaikalender! Die ga ik van je jatten

Ik kwam net deze site tegen, misschien iets voor de minimalistische bullet journallers (hoe schrijf je dat?) onder ons.

Ik las een week geleden over bullet journals en sindsdien wil ik er ook aan beginnen! Ik wil het niet gebruiken als agenda, meer met to do lijstjes en overzichten enz. Ik ben alleen totaal niet creatief, dus hoop dat ik het vol ga houden, want ik zou wel graag mooie pagina’s maken.

Leuk! ‘Gewoon’ beginnen! En niet vergeten dat het niet perfect hoeft. Oefenen, oefenen, oefenen.

Ja, ik ben nog niet begonnen, maar heb wel een paar proeftekeningetjes gemaakt. Ik kan alleen echt niet mooi schrijven of handletteren, daar wil ik me nog eens in verdiepen, zodat het er mooier uit komt te zien. Perfect zal het sowieso niet worden, maar dat is ook niet erg.