Show je bullet journal

Het topic is inmiddels een beetje dood, maar waar halen jullie je stationery voornamelijk? En welke journals gebruiken jullie?

Ik heb er eentje van leuchtturm! Qua stationery doe ik niks meer, ik schrijf alles met pen erin. Het enige wat ik doe om het op te leuken is iedere maand een bloem tekenen, maar daar gebruik ik gewoon tekenpotloden voor die ik nog heb liggen.

1 like

Mijn pagina’s voor oktober


Haha ik haat het dat ik heb geschreven “bak een taart” maar kan de pagina er ook niet meer uitscheuren

Niet zo’n spannende pagina’s deze maand maar ik merk dat ik echt geen zin meer hebt in het tekenen haha maar liever gewoon makkelijk met plaatjes werk

12 likes

hahah omg die had ik nog niet eens gezien! :cry:
Ik heb voor de zomer ook wel een lijstje er in geplakt, maar dat was zo’n ding wat ik gewoon op internet had gevonden dus heb daar meer gewoon een paar dingetjes van gedaan maar lang niet alles haha

1 like

Dat zijn brush pennen, ik heb ze van Ecoline. Kun je hele mooie effecten mee maken en in elkaar laten overlopen maar ik moet nog even oefenen :see_no_evil:

1 like

Ik kijk meestal op pinterest voor ideeën, daar vindt je een hoop! :blush:

Ik gebruik heel veel mijn micron fineliners. Die bestel ik ook steeds weer opnieuw. Om te hand- en brushletteren gebruik ik de pennen van Pental Touch. Die zijn goed te hanteren en daar kan je ook fijn mee blenden.

1 like

De Micron fineliners gebruik ik ook, zo fijn. En nog hartstikke betaalbaar ook!

1 like

Wat fijn om te horen!

1 like

Mijn favo stiften zijn die van Crayola, mega goedkoop. Ik heb hier van allerlei duurs liggen, waaronder de ecoline en faber castell, maar toch kom ik steeds terug op Crayola.

3 likes

Ik heb ook de stiften van Crayola en ze zijn prima!

1 like

Mijn spreads voor November.
Ik heb echt een hekel aan deze maand dus heb maar geprobeerd er iets van te maken


8 likes

Heb uiteindelijk m’n laatste pagina toch nog veranderd. Vond het te rommelig en scheef dus nu heb ik over 2 pagina’s verdeeld 15 vakjes, iets overzichtelijker

Vandaag aan de slag voor de laatste spreads van het jaar :blush:

2 likes

Mooi! Ik kende heel dit merk niet.

Ik heb mijn bullet journal iets van 3 maanden laten verslonzen, maar heb voor 2020 een nieuw boekje en kan fresh starten :heart_eyes: Zo’n zin in! Meerdere die uitkijken naar het nieuwe bullet journal jaar? Maken jullie nog speciale ‘jaar overzichten’ ofzo?

7 likes

In 2019 heb ik geen bujo niet gebruikt, maar wil het in 2020 weer doen. Vooral als planner voor persoonlijke to do’s. Ik ben eerder van het minimalistische. Welke categorieën/spreads gebruik jij? Of anderen die leuke ideeën hebben? Ik plan voorlopig: verjaardagsoverzichtje (hoewel ik die vooral via FB onthoud :wink: ), weekly’s, voornemens/doelen met tracker, book challenge en series/films.

2 likes

Ik heb lekker een avondje voor mezelf dus ga bezig met mijn jaar-recap en als ik nog zin heb vast een beginnetje maken aan mijn nieuwe van 2020 :blush:

1 like

Leuk dat je er weer aan gaat beginnen! Ik doe standaard weken, habit tracker, work hours, mood tracker en hou erg van lijstjes. Dus in January begin ik natuurlijk met mijn goede voornemens. Maar kunnen ook lijstjes zijn met dingen die ik wil doen, films die ik wil kijken etc.

2 likes

Lijstjesliefde! Dingen die ik wil zien is ook een goed idee :slight_smile:

1 like