Show je bullet journal

In 2019 heb ik geen bujo niet gebruikt, maar wil het in 2020 weer doen. Vooral als planner voor persoonlijke to do’s. Ik ben eerder van het minimalistische. Welke categorieën/spreads gebruik jij? Of anderen die leuke ideeën hebben? Ik plan voorlopig: verjaardagsoverzichtje (hoewel ik die vooral via FB onthoud :wink: ), weekly’s, voornemens/doelen met tracker, book challenge en series/films.

2 likes

Ik heb lekker een avondje voor mezelf dus ga bezig met mijn jaar-recap en als ik nog zin heb vast een beginnetje maken aan mijn nieuwe van 2020 :blush:

1 like

Leuk dat je er weer aan gaat beginnen! Ik doe standaard weken, habit tracker, work hours, mood tracker en hou erg van lijstjes. Dus in January begin ik natuurlijk met mijn goede voornemens. Maar kunnen ook lijstjes zijn met dingen die ik wil doen, films die ik wil kijken etc.

2 likes

Lijstjesliefde! Dingen die ik wil zien is ook een goed idee :slight_smile:

1 like

Bulletjournal nr 4 :grin:
Niet de beste foto’s moet ik zeggen

Samenvatting

23 likes

Wat heb jij een prachtig handschrift zeg :heart_eyes: (ik doel op foto waar ‘week 2’ boven staat). OMG gewoon, wauw :heart_eyes:

Wat lief, thanks!

Ik bestel deze

op Aliexpress! Nu al 2 sets versleten, vind ze echt heel fijn. Het puntje wordt wel wat dikker na verloop van tijd, maar dan switch ik gewoon. Gebruik vooral de 0.3, 0.2 en 0.1 om echt mee te schrijven, en de dikkere voor titels. De brush pen van deze lijn vind ik echt Niet Fijn! Maar de rest wel, ze vegen niet uit, ghosten minimaal (vind ik) en zijn goedkoop.

3 likes

wat ik nou nog steeds niet begrijp, doe je spreads zoals ‘books to read’ en trackers tussen je pagina’s door of sowieso achteraan?

Ik doe alles aan lijstjes achteraan. Eerst deed ik het er wel tussen, maar super onhandig omdat ik steeds moest zoeken en bladeren. Achteraan werkt top!

1 like

Ik doe het meeste vooraan en soms tussendoor, en hou in mn index bij wat waar staat. Maar er zijn eigenlijk geen regels, gewoon uitvinden wat je prettig vindt!

1 like

Ik doe alles door elkaar!

1 like

Ik ben sinds kort ook aan een bujo begonnen. Vind het echt leuk om bezig te zijn en even aan niks te hoeven denken. Mijn handschrift is niet mijn sterkste kant, maar collages maken vind ik dan wel leuker. Dit is mijn spread van deze week

18 likes

Superleuk!

1 like

Achteraan is best handig. Ik deed het altijd vooraan, maar soms niet genoeg ruimte dan enzo.

Ik doe op het moment niet zoveel meer met mijn bujo eigenlijk. In elk geval: niet meer elke dag :slight_smile: Heb nu wel 2 planners: mijn bujo en een mini Happy Planner (omdat ik periodes heb dat ik geen zin heb om te tekenen etc.).

Fijne aan een Happy Planner is dat je er van alles aan toe kunt voegen. Nadeel is dat ze groot en dik zijn (vooral de normale). En voor mijn mini is bijna niets te koop, stickers kloppen niet etc. Zo naar.




Net weer wat gejournald, maar alles wat fout kon gaan ging fout :joy:
En eindelijk mijn (super basic) doel van het jaar opgeschreven. Volgende week mijn biosjournal maken :grin:

12 likes

Ik gebruik m’n journal eigenlijk alleen voor de lijstjes, niet om te plannen. Heb alle inhoud zo’n beetje weggekrast, maar zo kun je een beetje zien wat ik bijhoud. Gaat vooral over lezen/muziek en dan nog wat doelen enzo. Ik kan niet goed handletteren dus ik hou het simpel met de titels😂

Samenvatting







12 likes

Ik ben dit jaar ook begonnen met een bullet journal
Dit is alvast voor februari :slightly_smiling_face:

16 likes


Ben aan mijn film journal begonnen. Ben benieuwd hoe vol hij komt te zitten :blush:

29 likes

Wat superleuk zeg!

1 like