Show je bullet journal

Heel leuk met de bioscoopkaartjes! Jij ben lekker bezig!

1 like

Dit lijkt me enorm leuk om later terug te kijken zo. Ik zie dat je ook een soort beoordeling toevoegt in de vorm van sterren?

1 like

Ja klopt! Leek me wel leuk om later terug te zien :blush: Had alleen de stempels wat kleiner verwacht hahaha!

2 likes

Oh waaauw, wat mooi zeg! Brengt me meteen op het idee meer “herinneringen” in mijn bujo te plakken. Echt supermooi!

1 like

Doen! Is echt heel leuk. Ik heb zelf niet echt een bullet journal maar wel sinds een jaar of 4 blanco notitieboekjes waarin ik dit soort dingen plak. Voornamelijk visite kaartjes van restaurants of hotels of andere dingen. Met een kleine tekst erbij. Zo leuk om later nog eens door te bladeren.

Vooral ook omdat je de meeste dingen vrij snel vergeet ofzo. Blader er wel eens doorheen en heb dan echt van die “ooh ja!” Momengen

2 likes

Zo slim! Ik mieter alles dus in een doos, maar dat vind ik zo zonde. Dat wat jij doet met doorbladeren enzo zou ik ook het liefste willen doen. Ik heb nog wat boekjes lezen, dus ga ermee aan de slag! Thanks voor de tip!

Ik vond het alleen al leuk om alles in te plakken :laughing: . Leuke washitapes kopen, tof notitie boekje (ik heb er een aantal van paperblanks, zo’n elastieken band die zij hebben is wel handig, t boekje wordt vrij snel dik :sweat_smile: ) en tegelijk overal al weer een oh ja moment bij!

1 like

Normaal is mijn bujo altijd een hot mess, maar omdat er zoveel verandering komt komende maand, heb ik wat langer gezeten op mijn monthly pagina. Stiekem vind ik hem leuker dan gedacht!
Nu nog een maand vol weten te houden, gelukkig is dit de kortste maand!

(en ja zwaar gekopieerd van Pinterest haha)
31 likes

Ziet er toch mooi uit, mijn journal is een zooitje, haha!

Ik had kaartjes van vorig jaar nog




De week klopt niet I knooow :sob:

10 likes

Echt superleuk gedaan met die plaatjes!

1 like

Dank je :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb een nieuwe 2 wekelijkse layout, eens kijken of dit bevalt

15 likes

Halloooo, ik heb nul ervaring met bullet journals. Maar een vriendin van mij gaat binnenkort dr verjaardag vieren en ik denk dat zij dit echt heel leuk vindt, dus wil haar een bullet journal geven. Is er een die jullie zouden aanraden? Ze spreekt overigens geen Nederlands, wel Engels.

Ik ben super blij met m’n leuchtturm1917! Heb ook een MUS gehad maar die vond ik minder.

2 likes

Ik heb zelf de Creachick journal en die bevalt me goed. Ik hoor ook altijd goede verhalen over Leuchtturm1917, maar heb daar zelf geen ervaring mee.

1 like

Ik heb een leuchtturm 1917, ben hier erg blij mee.

1 like

Kleur jij ook in je Leuchtturm? Ik heb een paar markers van Stabilo maar die drukken door als een malle. Maar misschien gebruik ik de verkeerde markers of is dat boekje er niet voor geschikt. Kan het niet zo goed vinden online.

Stabilo drukt bij mij ook enorm door! Maar de supertips van Crayola doen het wel heel goed erin!

1 like

Bedankt, want ik wil zo graag wat kleur gebruiken maar dat ging dus niet echt. Ik ga meteen even googlen!

1 like