Show je bullet journal

zo leuk al die journals van iedereen te zien en zo leuk gedaa allemaal ook! Mijne is onderhand meer een gekeusdboekje met wat onleesbaar gekrabbel er in :grin: ok ik moet eigenlijk werken maar ik wil nu ook naar de hema en stickers kopen en washi en van die pastell markeerstiften en en en :heart:

o maar wat ik kwam vragen! Ik heb nu een leuchtturm maar heb liever eentje met een softe kaft en stipjes, lieftst niet al te dik. Heeft iemand tips?

Wist geeneens wat een bullet journal was maar ziet er super leuk uit! Ben niet echt creatief maar zou het wel wat meer willen zijn dus misschien ga ik eens aan de slag. Wat heb je nodig als bulleter noob? Een journal, stiften/fineliner?, ??

washi tape ofc en misschien die leuke pastel markeerstiften van stabilo?

verder stempels, zo’n type-ex rollertje maar dan met lijm ipv type-ex, stiften die niet doordrukken, gekleurde fineliners, kleurpotloden, latje … alles wat je zelf maar wilt gebruiken eigenlijk

en pinterest/youtube/dit topic als inspiratie :geek:

1 like

Merci! Morgen maar eens op pad

1 like

Stickers! I love stickers. Maar dat moet niet natuurlijk :slight_smile: Pen en een schriftje is een must, verder heb je niets nodig.

Iemand al een leuke spread voor juli gemaakt?

Ja had het gezien, erg zomers, leuk! Heb je de rest van het jaar ook al gedaan? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha goed bezig!!

1 like

Mn bullet journal starterpack! Allemaal bij de HEMA, was 14 euro in totaal ofzo. Nu nog even mn creatieve ik van onder het stof vandaan halen

14 likes

Leuke bujo!! Als ik je een tip mag meegeven; je kunt de laatste pagina van je bujo gebruiken als test pagina, waar je kunt testen of je stiften/pennen niet doordrukken

1 like

Ik zou bullet journalling wel eens willen proberen, dus misschien ook maar eens bij hema kijken… hoe is het papier van die bullet journals? Niet te dun?

Ik ben ook even bij hema aan het kijken, maar ik kan helaas maar 1 van die 2 bullet journals vinden en helaas net degene die ik minder leuk vind. Jammer als de ander al uitverkocht is :worried:
Hebben jullie nog aanraders voor bepaalde fineliners of markers van hema?

Dan wacht ik inderdaad nog even! Ik wil er sowieso maar 1 bestellen omdat ik er voor het eerst aan begin, maar dan het liefst natuurlijk wel die die ik het leukst vind :stuck_out_tongue:
Heb je misschien andere aanraders qua fineliners/markers/andere benodigdheden? Het lijkt me leuk om hiermee aan de slag te gaan, maar er is zoveel materiaal en vooral zoveel prijsverschil, dat ik niet helemaal weet waar ik moet beginnen.

Hier heb ik wat aan, dankje!

Ik heb de fineliners van HEMA, 10 of 12 in een pakje voor €2 en vind ze fijn en drukken niet door in mijn MUS bujo

2 likes

Daar ga ik dan voor, dat is in ieder geval een leuke prijs om een begin mee te maken haha. Nu hopen dat die bujo’s nog aangevuld worden en ik toch die leukere kan bestellen.

1 like

Ik heb de markers van Hema wel eens voor mijn studie gebruikt, maar ik vind altijd dat ze snel uitdrogen (ik gebruik ze wel vrij veel). De markers van Stabilo gaan veel langer mee, daar heb je ook meer kleurkeuze!

Edit: wel de ‘dikke’ markers van Stabilo

1 like

Zo benieuwd naar je aliexpress aankopen. Ik durf niet want gq dan altijd helemaal los :joy:

2 likes

Goede blogpost!

Scheelt dat het op Ali nooit zo heel duur is.

En ik vind de tekstmarkers van Stabilo fijner dan van de HEMA :slight_smile:

1 like