Show je bullet journal

Leuk hoor!

Echt wel mooi! Die planeten versiering om de laatste is echt prachtig! En leuk ook om zo die verschillende headers oefeningen op een pagina te zetten, ga ik even onthouden.

Haha, ik heb heel vaak planeten :stuck_out_tongue: En van die headers kwam ik vanmorgen ineens op, dus even op Pinterest gezocht :slight_smile: Staan heel veel voorbeeldjes. Sowieso is die laatste ook gejat van Pinterest, haha.

1 like

Pinterest for the win hoor! Gebruik dat zo vaak :slight_smile:

1 like

Ik heb andere pennen gekocht (nou ja, van kantoor meegenonen :flushed:), Pentel Energel liquid gel in, en die drukken niet door!

Ik zou hier ook graag mijn pagina’s willen delen,
maar ik heb een instagram account waar ik alles opzet en dan ben ik bang dat ik hier straks niet meer anoniem ben.
Aan deze mededeling hebben jullie natuurlijk ook helemaal niks… Ik vind het in ieder geval leuk om jullie pagina’s te zien.

Ik heb hem bekeken en vond het niets. Heb hem ook laten liggen. Vond hem te dun en de puntjes stonden me niet aan. Ook vond ik de bladzijdes te wit.

Vandaag wel heel veel stickers en washi bij de HEMA gekocht :heart_eyes: Zit veel moois bij.

1 like

Was net bij de HEMA en heb even gekeken. Bullet journal laten liggen want vond het net als @LastYoungRenegade niet echt iets. Maar ook wat tape en stickers gekocht!
Sechte foto’s, waarschijnlijk op de site beter te zien maar voor het idee.

2 likes

zo leuk al die journals van iedereen te zien en zo leuk gedaa allemaal ook! Mijne is onderhand meer een gekeusdboekje met wat onleesbaar gekrabbel er in :grin: ok ik moet eigenlijk werken maar ik wil nu ook naar de hema en stickers kopen en washi en van die pastell markeerstiften en en en :heart:

o maar wat ik kwam vragen! Ik heb nu een leuchtturm maar heb liever eentje met een softe kaft en stipjes, lieftst niet al te dik. Heeft iemand tips?

Wist geeneens wat een bullet journal was maar ziet er super leuk uit! Ben niet echt creatief maar zou het wel wat meer willen zijn dus misschien ga ik eens aan de slag. Wat heb je nodig als bulleter noob? Een journal, stiften/fineliner?, ??

washi tape ofc en misschien die leuke pastel markeerstiften van stabilo?

verder stempels, zo’n type-ex rollertje maar dan met lijm ipv type-ex, stiften die niet doordrukken, gekleurde fineliners, kleurpotloden, latje … alles wat je zelf maar wilt gebruiken eigenlijk

en pinterest/youtube/dit topic als inspiratie :geek:

1 like

Merci! Morgen maar eens op pad

1 like

Nee joh, gewoon een schriftje en een pen. Eerst even proberen of het wel wat voor je is, kan je daarna nog los gaan. Je merkt vanzelf wel wat je handig vind om te hebben.

Stickers! I love stickers. Maar dat moet niet natuurlijk :slight_smile: Pen en een schriftje is een must, verder heb je niets nodig.

Iemand al een leuke spread voor juli gemaakt?

Ik heb die van mij al weken terug geplaatst hahaha

Ja had het gezien, erg zomers, leuk! Heb je de rest van het jaar ook al gedaan? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hahaha nee ik heb mezelf uiteindelijk kunnen motiveren om toch maar eens te studeren hahah

Haha goed bezig!!

1 like


Mn bullet journal starterpack! Allemaal bij de HEMA, was 14 euro in totaal ofzo. Nu nog even mn creatieve ik van onder het stof vandaan halen

14 likes