Show je bullet journal

Leuke bujo!! Als ik je een tip mag meegeven; je kunt de laatste pagina van je bujo gebruiken als test pagina, waar je kunt testen of je stiften/pennen niet doordrukken

1 like

Ik zou bullet journalling wel eens willen proberen, dus misschien ook maar eens bij hema kijken… hoe is het papier van die bullet journals? Niet te dun?

Ik ben ook even bij hema aan het kijken, maar ik kan helaas maar 1 van die 2 bullet journals vinden en helaas net degene die ik minder leuk vind. Jammer als de ander al uitverkocht is :worried:
Hebben jullie nog aanraders voor bepaalde fineliners of markers van hema?

Dan wacht ik inderdaad nog even! Ik wil er sowieso maar 1 bestellen omdat ik er voor het eerst aan begin, maar dan het liefst natuurlijk wel die die ik het leukst vind :stuck_out_tongue:
Heb je misschien andere aanraders qua fineliners/markers/andere benodigdheden? Het lijkt me leuk om hiermee aan de slag te gaan, maar er is zoveel materiaal en vooral zoveel prijsverschil, dat ik niet helemaal weet waar ik moet beginnen.

Hier heb ik wat aan, dankje!

Ik heb de fineliners van HEMA, 10 of 12 in een pakje voor €2 en vind ze fijn en drukken niet door in mijn MUS bujo

2 likes

Ik ook, zijn prima

1 like

Daar ga ik dan voor, dat is in ieder geval een leuke prijs om een begin mee te maken haha. Nu hopen dat die bujo’s nog aangevuld worden en ik toch die leukere kan bestellen.

1 like

Ik heb de markers van Hema wel eens voor mijn studie gebruikt, maar ik vind altijd dat ze snel uitdrogen (ik gebruik ze wel vrij veel). De markers van Stabilo gaan veel langer mee, daar heb je ook meer kleurkeuze!

Edit: wel de ‘dikke’ markers van Stabilo

1 like

Zo benieuwd naar je aliexpress aankopen. Ik durf niet want gq dan altijd helemaal los :joy:

2 likes

Goede blogpost!

Scheelt dat het op Ali nooit zo heel duur is.

En ik vind de tekstmarkers van Stabilo fijner dan van de HEMA :slight_smile:

1 like

Ja maar dat is ook weer het gevaarlijke. Dan blijf ik amar dingen toevoegen :joy: Maar ik vind het ook altijd fijn om iets uit te testen, voor die prijzen is het niet erg als iets een keer tegenvalt!

1 like

Vind ook Stabilo markers fijner! Maar de fineliners van de Hema vind ik dan wel weer helemaal prima.

Nou mn eerste 2 pagina’s ooit haha


Heb gewoon een online agenda maar gebruik dit voor het maandelijks overzicht

12 likes

Wat mooi en lekker vrolijk! Love de washitape van Hema haha, ik heb hem gisteren gehaald :blush:

1 like

Dankje! Ben zelf helemaa niet creatief dus vooral met inspiratie van pinterest gedaan haha. Maargoed het werkt :wink:

Daar is het toch ook voor! Zolang je er maar plezier/voldoening uit haalt!

Ik heb m’n spullen binnen, dus ik ga er ook eens een begin mee maken nu :smiley: Ben benieuwd.
En idd vooral pinterest als inspiratie haha

1 like

Zo leuk om dit te zien! Zelf ben ik ook al een tijdje bezig met mijn bujo maar nog een beetje bang voor herkenbaarheid met het plaatsen van foto’s… wie weet binnenkort. Die van mij is wel eens stuk minimalistischer, iets te perfectionistisch om aan echt van die tekeningen te beginnen die dan misschien mislukken haha terwijl ik dat hier er wel heel leuk uit vind zien!

Ben een beetje gestresst geweest de afgelopen 1 a 2 maanden en merk dat ik dan ook minder in mijn bujo doe terwijl dat me eigenlijk ontspanning geeft. Nu in juli er weer mee aan de slag :slight_smile: