Show je bullet journal

Ik ben op vakantie geweest dus nog geen tijd gehad voor juli pagina’s maar net even m’n juni pagina’s afgemaakt. Hieronder een selectie.

![15303927711881751800501|666x500]
(upload://u8xEDMXy3P0n1CfGVRTLRZ8orGe.jpg)


Verder nog een pagina met herinneringen aan de vakantie, concert waar ik ben geweest en een jubileum in m’n relatie maar dan moet ik veel te veel blurren en ik ben lui :’)

7 likes

Zo mooi jullie werk! Ik heb er echt het geduld niet voor, al wil ik het ooit toch eens gaan proberen.

Upje met wat work in progress!

18 likes

Mooi! Echt precies zoals ik zou willen dat die van mij eruit zou zien!

Wat lief! Wel allemaal nagetekend hoor, zo uit de losse pols ben ik een heel slechte tekenaar haha.

1 like

Maakt niets uit!

2 likes

Ik kan dus voor geen meter hand letteren maar heb net stempels gekocht voor de dagen van de week en het ziet er nu zo netjes uit haha. Moest het echt even laten zien hier.

Deze komen niet van Ali en zijn dus ook wat duurder maar ben er echt blij mee. Ze hebben ook de maanden en kleine woordjes zoals to do en zo, dus ik heb alweer allerlei dingen op m’n verlanglijstje staan want ik ga nu nooit meer zelf schrijven haha.

11 likes

Leuk! Waarvan zijn ze?

1 like

@icedlatte @Prikkelbaar https://www.pipoos.com/clearstamp-a6-bullet-dagen-eng.html

Dit zijn ze! Zoals gezegd wel wat duurder dan Ali, maar je merkt wel kwaliteitsverschil dus ik vind ‘t het wel waard. Ze hebben ze ook in het Nederlands als je dat mooier vindt. Vandaag beseld is morgen (maandag?) in huis! Op de website staan ook de maanden en losse woordjes waar ik het over had :slight_smile:

In de winkel hebben ze nu een actie dat je 10% van je besteding als een soort tegoedbon krijgt om te besteden in augustus, maar ik weet niet of dat online ook geldt.

Misschien weten jullie dit al, maar je hebt er wel een acryl blok voor nodig (kun je ook daar kopen) en natuurlijk een stempelkussen. Ik gebruik zelf die van Distress ink :slight_smile:

2 likes

Leuk! Ik heb ook nog wat dingetjes die eraan komen van Ali, elke dag kijk ik als een klein kind meteen bij de post haha. In m’n winkelmandje staan ook weer 35 dingen die ik langzaam wil gaan kopen :redface:

Ik heb ook zo’n groot blok van de action! En afgelopen week heb ik deze kleintjes gekocht https://www.pipoos.com/acryl-blok-3-st.html die dagen van de week stempels passen precies op de grootste hiervan!

Ben benieuwd naar jouw creaties! :smiley:

1 like

Wow wat snel! Ik had vorige week twee dingen binnen gekregen, maar de rest van de spullen die ik op hetzelfde moment had besteld laten nog op zich wachten… Toevallig had ik mijn ogen laatst ook op de lintjes bij het inpakpapier van de supermarkt hahahaha. Binnenkort even wat van af knippen.

En de stempels van de action ook laatst ontdekt, zitten ook best leuke dingen tussen! Ik ben alleen niet echt in staat om zelf creatieve dingen te bedenken dus ik moet het echt hebben van het nadoen van anderen op instagram en pinterest. Vind ik soms wel jammer!

1 like

Ja, gewoon delen hier! Ik denk dat je zelf ook altijd kritischer naar je werk kijkt dan anderen.

Bij mij moet ook altijd alles precies recht en gelijk aan andere vakjes staan haha, echt vreselijk eigenlijk. Ik teken ook altijd alles eerst met potlood, zelfs de simpelste dingen, voor ik ze met pen overtrek. Soms ga ik naar een vriendin toe om samen te werken aan onze bujo’s en dan heeft zij aan het eind van de dag een hele maand af terwijl ik dan nog alleen de voorpagina af heb haha.

1 like

Ziet er leuk uit, evenals die andere journal stempels! Ik ga er morgen maar eens goed naar kijken. Volgens mij valt het nog wel mee met de prijzen in vergelijking met Ali. Bedankt voor de link!

2 likes

Ik heb vorig jaar stempels besteld bij Studio L2E (Amerikaanse webshop). Die hebben zo onwijs veel mooie stempels met de dagen van de week in brush letters etc. Niet goedkoop, maar ben er heel blij mee en heb ze al heel vaak gebruikt.

1 like

Die stempels met die brushletters zijn echt mooi :heart_eyes:

1 like

Wat een leuke dingen!! Heb je toevallig linkjes van die stickers met de ijsjes/fototoestellen etc. En die met de cactussen/plantjes?

Super leuke aankopen!

1 like

nog gefeliciteerd met je papa!! Mooi is je boekje. Beetje scrapbook achtig. Ik wil ook zoiets maken! Sorry, ben terug aan het lezen.

1 like

Mooi!! Die stempels zien er goed uit zeg

Ja die dagen bij het maandoverzicht toch?