Show je bullet journal

Ik ben op vakantie geweest dus nog geen tijd gehad voor juli pagina’s maar net even m’n juni pagina’s afgemaakt. Hieronder een selectie.

![15303927711881751800501|666x500]
(upload://u8xEDMXy3P0n1CfGVRTLRZ8orGe.jpg)

Verder nog een pagina met herinneringen aan de vakantie, concert waar ik ben geweest en een jubileum in m’n relatie maar dan moet ik veel te veel blurren en ik ben lui :’)

Zo mooi jullie werk! Ik heb er echt het geduld niet voor, al wil ik het ooit toch eens gaan proberen.

Na maanden staren op Instagram naar Muji bullet journals heb ik er eindelijk in London eentje weten te bemachtigen, dan wel niet de schriftjes maar een met een spiraal. (Merk wordt niet hier verkocht alleen in ENG of DE.). Heb ook een pakje gelpennen daar gehaald, want ja, waarom niet?

Ik helemaal blij met mijn aankoop en kom thuis en begin met mijn journal te journallen en te doen… Valt het enooooooooooorm tegen. Naja, het papier! Kijk wat een ghosting, dit was alleen met potlood. Ben helemaal teleurgesteld.

nahh, wat jammer! ga je hem wel verder in gebruik nemen of niet?

Upje met wat work in progress!

Mooi! Echt precies zoals ik zou willen dat die van mij eruit zou zien!

Wat lief! Wel allemaal nagetekend hoor, zo uit de losse pols ben ik een heel slechte tekenaar haha.

Maakt niets uit!

Ik kan dus voor geen meter hand letteren maar heb net stempels gekocht voor de dagen van de week en het ziet er nu zo netjes uit haha. Moest het echt even laten zien hier.

Deze komen niet van Ali en zijn dus ook wat duurder maar ben er echt blij mee. Ze hebben ook de maanden en kleine woordjes zoals to do en zo, dus ik heb alweer allerlei dingen op m’n verlanglijstje staan want ik ga nu nooit meer zelf schrijven haha.

Leuk! Waarvan zijn ze?

@RupiKaur wwaaauw wow inderdaad! ik wil ook graag weten waar je ze vandaan hebt <3
ik kan soms wel janken dat ik zo slecht ben in schrijven/handletteren. Trek het meestal maar over… fluit

@icedlatte @Prikkelbaar https://www.pipoos.com/clearstamp-a6-bullet-dagen-eng.html

Dit zijn ze! Zoals gezegd wel wat duurder dan Ali, maar je merkt wel kwaliteitsverschil dus ik vind ‘t het wel waard. Ze hebben ze ook in het Nederlands als je dat mooier vindt. Vandaag beseld is morgen (maandag?) in huis! Op de website staan ook de maanden en losse woordjes waar ik het over had :slight_smile:

In de winkel hebben ze nu een actie dat je 10% van je besteding als een soort tegoedbon krijgt om te besteden in augustus, maar ik weet niet of dat online ook geldt.

Misschien weten jullie dit al, maar je hebt er wel een acryl blok voor nodig (kun je ook daar kopen) en natuurlijk een stempelkussen. Ik gebruik zelf die van Distress ink :slight_smile:

Acryl blok heb ik gisteren toevallig gekocht bij de action in een setje met drie stamps. had al wat stamps gekocht via Ali (nog niet binnen). Helaas geen pipos in de buurt maar ga hier zeker even over nadenken! Super tof en ziet er echt mooi uit! <3 Dankje @RupiKaur

Leuk! Ik heb ook nog wat dingetjes die eraan komen van Ali, elke dag kijk ik als een klein kind meteen bij de post haha. In m’n winkelmandje staan ook weer 35 dingen die ik langzaam wil gaan kopen :redface:

Ik heb ook zo’n groot blok van de action! En afgelopen week heb ik deze kleintjes gekocht https://www.pipoos.com/acryl-blok-3-st.html die dagen van de week stempels passen precies op de grootste hiervan!

Ben benieuwd naar jouw creaties! :smiley:

hahahaha ik lig ook al weken te kijken of mijn ali dingen binnen komen en ik moet zeggen dat het op het moment best snel gaat. het eerste had ik in 6 dagen binnen. Zijn nu drie weken verder en heb nu vier pakketjes al ontvangen! En ja… die eeuwige bestellijst… Het houd echt niet op.
Ben vanmiddag nog even hier in de boekhandel geweest (maanden niet geweest, helemaal omgebouwd) en ze hebben nu een hele bullet journal sectie en dat soort dingen! Heb daar gelijk een rol van dat kraft papier gehaald… dacht het van de week wel mee te kunnen nemen bij de appie maar dat hadden ze dus niet meer (waar je bloemen mee kan inpakken)

Wow wat snel! Ik had vorige week twee dingen binnen gekregen, maar de rest van de spullen die ik op hetzelfde moment had besteld laten nog op zich wachten… Toevallig had ik mijn ogen laatst ook op de lintjes bij het inpakpapier van de supermarkt hahahaha. Binnenkort even wat van af knippen.

En de stempels van de action ook laatst ontdekt, zitten ook best leuke dingen tussen! Ik ben alleen niet echt in staat om zelf creatieve dingen te bedenken dus ik moet het echt hebben van het nadoen van anderen op instagram en pinterest. Vind ik soms wel jammer!

Dat heb ik dus ook! Zou willen dat ik zo prachtig kon waterverven en handletteren en alles zelf bedenken maar nope. Meestal asl ik iets zie probeer ik het wel eigen te maken maar hey, care. Misschien dat ik binnenkorts iets post!

Was vorige week begonnen in mijn muji maar dat ding drukt enorm door en het papier schuift de hele tijd (logisch want een spiraal), dus ik krijg er niks maar dan ook niks recht in! Zelfs met een liniaal kan ik niks rechttrekken. Gelukkig had ik nog een LT op voorraad, dus ik ga daar van het weekend denk ik even voor zitten.

Ja, gewoon delen hier! Ik denk dat je zelf ook altijd kritischer naar je werk kijkt dan anderen.

Bij mij moet ook altijd alles precies recht en gelijk aan andere vakjes staan haha, echt vreselijk eigenlijk. Ik teken ook altijd alles eerst met potlood, zelfs de simpelste dingen, voor ik ze met pen overtrek. Soms ga ik naar een vriendin toe om samen te werken aan onze bujo’s en dan heeft zij aan het eind van de dag een hele maand af terwijl ik dan nog alleen de voorpagina af heb haha.

Ziet er leuk uit, evenals die andere journal stempels! Ik ga er morgen maar eens goed naar kijken. Volgens mij valt het nog wel mee met de prijzen in vergelijking met Ali. Bedankt voor de link!