Show je bullet journal

Mooi geworden!

1 like

Heel leuk!!

1 like

Hoe bevallen de mini highlighters? Zijn het pastelkleurtjes?
Ben daar al een tijdje naar opzoek maar vind die stabilo best duur, dus ben op jacht naar een cheape optie :blush:

Hmm nou ze zijn wel oke maar niet echt top! Ze kleuren niet heel gelijkmatig zeg maar. Maar dat kan ook aan mijn (gebrek aan) kwaliteiten liggen haha

1 like

Heb ze nog niet gezien bij de Kruidvat maar ook niet echt gezocht, dus ga binnenkort even kijken dan! Normaal kost een pakje het dubbele dus bedankt voor de tip!

1 like

Ahh nicee hopelijk duurt het bij mij dan ook niet lang ! :blush::blush:

Wauw ik vind dit echt heel gaaf om te zien! Nu wil ik eigenlijk ook, maar ik ben altijd een beetje een slacker met dit soort dingen en ben er dan na een tijdje alweer zat van. Misschien beginnen met een goedkoop start-setje…

Jouw spreads zien er mooi en strak uit. Mijn bullet journal heb ik ook minimalistisch gehouden. Maar, ik heb eerst heel veel voorbeelden gezocht op pinterest en zo vond ik een spread die voor mij werkte. Misschien zou je op pinterest ideeen kunnen opdoen?

Mijn spreads voor augustus. Even een hele luie maand haha, niks getekend. Quotes zijn in het zilver dus misschien wat lastiger te lezen.
Heb ook nog een pagina met herinneringen maar is te persoonlijk en heb geen zin om dat allemaal te moeten blurren




Bedenk me net, wil ook nog even een lijstje maken met nummers die ik veel heb geluisterd deze maand.

5 likes

Ik ben na 1,5 jaar geleden in mn eerste bujo te zijn begonnen nog steeds heel actief ermee! Ben nu ook al bijna halverwege mn moleskine van dit jaar, denk dat ik m wel volkrijg.
17 likes

Dat klopt wel. Het meeste ziet er wel rommelig uit. Er zitten mooie creaties tussen, maar dat werkt niet voor iedereen. Ik heb gezocht op bullet journal minimalist en toen vond ik voorbeelden die minimalistisch waren en niet rommelig.

1 like

Mooi! Dat ziet er netjes en overzichtelijk uit.

Ik heb er net een aangeschaft! Ben heel benieuwd of ik dit wat ga vinden. Wel jammer dat ik nergens een cheapo variant kon vinden om mee te beginnen, maar goed. Dit is ook prima. :smiley:

Heb deze gekocht:

Nu nog een paar fineliners, een lineaal en misschien lichte markers.

5 likes

Aangezien ik geen bullet journal heb maar een planner die ik wel als laagdrempelige creatieve uitlaatklep gebruik: mag ik daar ook wat afbeeldingen van delen? Ik gebruik veel van ebay en action ed, dus misschien kan het als inspiratie dienen voor anderen. Als er een plannertopic is dan verplaats ik daarheen, maar kon 't niet zo snel vinden.

19 likes

Mooi! Wat voor planner is het?

Dankjewel! Ik heb deze zelf ontworpen en laten drukken, dus geen bekende planner!

Ziet er mooi uit!

1 like


Wss komt er nog een quote onderaan

8 likes

Mooi! Zo’n spendlog is wel handig

1 like

handig wel ja, maar ook vrij confronterend haha