Wat je even kwijt wil #30

Kippenbouillon

Daar kwamen meer klachten over maar ik vond het eigenlijk wel handig, want ik moet al maanden nieuwe kopen. :joy: Ik maak me er niet zo druk om! Net als over de verzorgingsproducten. Ik koop dat zelf zelden, dus ben altijd blij als ik ze krijg, kan ik weer een tijdje vooruit.

En ja kijk, als ik zo’n goodiebag zelf mocht samenstellen (voor alleen mezelf) dan zou ik er andere producten in gooien ja. Maar hey, gegeven paard en zo. Geef al die allesreinigers maar aan mij hoor, kan ik weer een aantal jaar verder :grimacing: (ik laat het huishouden altijd te veel versloffen dus ga er toch niet al te hard doorheen).

Wow dat had ik niet verwacht, maar het klinkt veelbelovend! Dan ga ik dat eens proberen. Bedankt voor de tip!

1 like

Ugh. Mijn wasmachine is kapot en een technieker kon vanochtend komen. Ik heb vanmiddag examen, maar ik dacht dat dit me niet zoveel last zou kunnen bezorgen. Binnen laten, laten herstellen en weer laten vertrekken. Hoe moeilijk kan het zijn? En nu ben ik al ruim een uur aan het bellen en wachten, want die gast wil niet komen als ik niet meteen betaal, terwijl dit een kost is voor mijn verhuurder en die zegt dat dit via factuur geregeld moet worden en het heel vaak ook zo gebeurt. Alleen vinden ze bij het bedrijf van die technieker niets terug? En in plaats van dat ze onderling naar elkaar bellen, moet ik eerst met de 1 en dan met de ander bellen. In het Frans :expressionless:. En ik heb straks examen. En nog steeds geen werkende wasmachine.

Mijn Frans wordt ook echt slechter als ik gefrustreerd of kwaad ben :joy::roll_eyes:.

Ik ging net naar de huisarts om mijn implanon te laten verwijderen, voelen ze hem niet meer zitten en nu moet ik donderdag naar de gynaecoloog :no_mouth:.

En ze zei ook dat zij hem eigenlijk nooit bij jonge vrouwen plaatst (mijn vorige huisarts heeft hem geplaatst)…

Wooow echt? Dat heb ik nog nooit meegemaakt :dizzy_face: Ik moet ook echt gaan puzzelen, heb een backpack en een grote koffer. Ik heb denk ik wel minder mee dan op de heenweg, maar heb hier ook weer souvenirs gekocht, dus dat is weer een groot drama.

Ik kijk nu Ghosted op mtv, zo overduidelijk nep.

Ik werd vorige week 15 jaar jonger geschat, dus 3 jaar valt nog wel mee toch? :joy:

Met de Flixbus naar Kopenhagen (nachtbus, ± 12 uur) en dan 45 minuten met de trein (zoiets is het geloof ik?).

1 like

Ik heb zo’n drukke week gehad en volgende week is weer vergelijkbaar met deze en heb nu allemaal achterstallig werk. Nu ben ik vrij vandaag en had ik in de planning om al dat werk in te halen thuis, maar ik ben zo moe dat ik er gewoon niet aan toe kom. En een ding moet ook echt nog af voor maandag, dus ik kan het echt niet lang uitstellen, maar buhhhh. Zo eerst maar een siësta denk ik.

Ik ben benieuwd naar mensen hun kerstpakketten en wou topic maken maar dacht is vast een dom idee.

4 likes

Ik luister het nieuwe album van Harry Styles en :heart::heart::heart: Zit nu toch te twijfelen of ik naar zijn concert wil, hmmm.

2 likes

Heh hoezo is mijn topic goedkeuring nodig ineens?

die is er al!

2 likes

Ik boos mailen naar mijn huurbaas dat ik het niet eens was dat ik 160 euro extra stookkosten moest betalen. Krijg ik een mail terug dat ik 160 euro terug krijg van hun :sweat_smile:
Beleefd mailtje terug gestuurd, maar moeten ze maar niet zo verwarrend zijn in hun mailing met ‘betaal factuur op tijd’ enz.

9 likes

Ja joh, gewoon de deur open laten staan want dan galmt het minder. #tipvaneenpro

1 like

Ik heb heel slecht gepresteerd om mijn assesment vanochtend en ik moet echt alle zeilen bijzetten om nu niet in hele oude patronen te gaan vervallen. Voel me ontzettend ellendig

Ik zag het gisteren ook, zo slecht geacteerd!

Ik ben wel eens met de trein geweest, vond dat ook wel te doen! Al is dat misschien wel prijzig als je alleen voor de reis wil treinen (ik ging interrailen dus viel binnen m’n pas). Anders is flixbus wel een goed alternatief!

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.