Show je kerstpakket

image

De buit is binnen. Heb deze waterfles gekregen met een bon. Ga waarschijnlijk weer voor de Bijenkorf of een abonnement op de Flow. Blij mee, maar een doos uitpakken heeft toch ook wel iets :sweat_smile:

Vanalles met een rode verpakking: snoep, chips, nootjes, chocola, koekjes, verschillende smeersels met toastjes, jam, flesjes cola, 4 verschillende soorten bier en een fles wodka. Totaalwaarde ongeveer €70,-.

We konden geen leuke kant en klare pakketten vinden dus dan maar zelf maken :biggrin:

1 like

Ik heb zo’n kerstmarkt gehad waar ik 50 euro mocht uitgeven. oorbelletjes, een geitenkaasje, chocola, zo’n marrokaanse schaal, woodwick geurkaarsje en een houten plateau. Goeie score!

1 like

Ik had een tinteling van 50 euro. Mijn vriend een ander soort cadeaukaart uitzoek ding van 45 euro. Bij tinteling kon ik de kaart die ik wilde (decathlon) njet vinden, die was er bij mijn vriend wel, dus hebben we geruild. Nu is het dis een bijdrage van 45 (beetje verlies hahaha) voor mijn racefiets die ik in de lente ga kopen!

3 likes

Ik heb een flinke fles Moët gekregen en een kerstbonus gelijk aan een 13e maand. Dus ik ben content. :tada:

15 likes

8 likes

Een ouderwets vreet pakket
Ben er blij mee :slight_smile:

11 likes


We mochten zelf kiezen op een soort marktje, waar toch altijd dezelfde soort dingen staan haha. Maar het lijkt me ook superlastig om voor zoveel mensen iets te bedenken wat iedereen helemaal top vindt.

19 likes

Nouja, krijgen we ook nog drank van de personeelsvereniging en een cadeaubon en chocola van het bedrijf zelf. Gekkenwerk, wel superfijn natuurlijk haha

2 likes

Mijn moeder kreeg precies hetzelfde pakket :joy::scream:

Van mijn werk champange, een pakket van traitorra la vialla(Italiaanse bio boerderij) en een rituals pakket. Helemaal vegan! Ik ben goed verwend!

Ik verwacht dat ik ook iets krijg van mijn vrijwilligers werk

18 likes

Hee leuk! Waarom werk word kleding gedrukt en borduren we ook mutsen. Wie weet komt het bij mijn bedrijf weg :slight_smile:

1 like

Wij kunnen online zelf iets uitzoeken. Ik ga denk ik voor een ici paris bon want mijn parfum is bijna op.

Ohhh mooie kerstpakketten hier. Mijn man heeft vandaag een vreetpakket gekregen en die mag ik zo uitpakken :innocent:

Ik heb zelf een tegoedcode gehad en kan dan online wat uitkiezen. Ik heb gekozen voor een groot Rituals pakket.

1 like

Wow lekker zeg!

Ik heb een eetpakket gekregen met o.a. chocola (was niet lekker trouwens), koekjes, chips, appelsap, chocolademelk, smeerkaas met crackers, appelcake, pasta. Ik ben vast een aantal dingen vergeten. Vond het wel een leuk pakket. Daarnaast heb ik van een klant nog een waardebon gekregen van de lokale drogisterij. Blij mee, want ik haal daar altijd mijn wenkbrauwpoeder en die is bijna op :joy:

1 like

Ohjee, zie je reactie nu pas. Maar heb mezelf een karige thee-adventkalender van €2,50 cadeau gedaan. En…op een blog een kerstpakker gewonnen wat gisteren binnen kwam, met allerlei make-up en verzorgingsproducten :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik heb een VVV bon gekregen van 15 euro als kerstpakket… Beetje teleurstellend, maargoed moet blij zijn dat ik iets krijg natuurlijk.

Een deel van mijn kerstpakket is uitverkocht en nu moet ik dat terugsturen en krijg ik de punten terug. Alleen ze hebben er niets leuks meer voor :cry:

Ik heb een vvv bon van 50 euro gekregen en vanavond hebben we een groot kerstdiner en feest met open bar :smirk:

3 likes