Show je kerstpakket

Dit gesprek doet mij eraan herinneren dat ik ooit als kerstpakket een bon kreeg ter waarde van 50,- of zo voor een lokale wijnhandel. Dat was fantastisch! Ik ben vrij snel daarna verhuisd maar later nog eens teruggegaan naar die stad en er 1 of 2 flessen goede wijn van gekocht. :+1: :+1: Hoop dat mijn huidige werkgever meeleest want dit wil ik wel weer. (Maar zal tegenwoordig wel not done zijn want alcohol)

4 likes

Oehh ik ben benieuwd naar iedereen zijn pakketten in 2022!

9 likes

Ik ben ook wel benieuwd. Heb een nieuwe werkgever maar ben ‘langdurig’ ziek dus geen idee of ik iets krijg.

3 likes

Same. Plus t is ook nog via uitzendbureau. Dus ik verwacht niks :joy::sob:

Ik krijg precies dit ieder jaar van mijn werkgever!
En vorig jaar had ik de bonnen opgespaard dus kon ik voor €100 wijn kiezen :yum:

4 likes

Ik ben gedetacheerd dus denk en hoop 2 kerstpakketten te krijgen.

7 likes

Ik ook! Maar heb het kerstpakket van mijn werkgever gedoneerd (was een optie dit jaar). Hoop stiekem wel dat ik iets van mijn opdrachtgeven krijg want ben dol op kerstpakketten. Maar er was laatst ook geen chocoladeletter voor me (en wel voor de rest van het team :frowning: ) dus ik ga nergens vanuit.

4 likes

Hahaha ik zit ook te wachten, vind t er altijd zo leuk en gezellig uit zien. Ikzelf heb een geldbedrag gekregen en mijn partner mag volgens mij zelf kiezen. Die wilt heel graag een ‘ouderwets’ kerstpakket met eten enzo, dus zodra hij die binnen heeft zal ik het posten!

3 likes

Volgende week pas! Weet al wel wat het wordt, een cadeaukaart voor een cultuurbeleving. Ik vind het heel leuk, past bij ons werk en voor ieder wat wils

2 likes

Ik heb de kerstpakketten dit jaar weer gemaakt ipv mn baas.

Vorig jaar was iedereen enorm ontevreden over het pakket.
Mijn baas is van het; wat ik leuk vind om te geven krijg je en verder niet.

Hij kan niet bedenken wat is leuk om te krijgen… nee wat vind ik leuk om te geven.

Dus ben benieuwd naar de reacties zondag.
Alle medewerkers krijgen zondag tijdens een kerstborrel hun pakket.

8 likes

Ik, zorgmedewerker bij een grote zorginstelling heb een tas gehad met de instellingsnaam erop. In het kaartje stond iets met duurzaamheid en klimaatverandering en heb dit ongevraagd opgestuurd gekregen. Onder het mom van vitaliteit.
Voorheen konden we met punten iets kiezen of doneren aan patiënten.

:pray:t2::pray:t2:

Overigens hoop ik nog een tweede pakket te krijgen, nu zeker.

12 likes

Dit jaar geen kerstpakket vanuit mijn werkgever. Vorig jaar al veel ontevredenheid onder het personeel dus nu blijkbaar niks. Vind het toch erg jammer.

6 likes

Lag toevallig net op de deurmat! Niet superspeciaal maar wel superblij mee :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

Zo stom als er onderscheid gemaakt wordt in teams. Dat ze daar ook niet bij stil staan hoe het overkomt als je als enige (of een van de weinigen) niets krijgt. Hopelijk krijg je nog wat leuks van opdrachtgevers!

4 likes

Ik heb van mn tinteling bon deze besteld n Inventum verwarmingskussen HNK184G

En de rest gedoneerd aan jarige job!

2 likes

Haha dit heb ik ook! Mij is al eerder duidelijk gemaakt dat externen geen kerstpakket krijgen dus de hoop was al vervlogen :sweat_smile:

2 likes

Ja! Vorig jaar heb ik bij een andere opdrachtgever wel wat gekregen (en met Sinterklaas een kaartje geloof ik). Bedoel een pakket is natuurlijk wel gewoon bonus en zeker geen verplichting, maar hier waren ze wel heel duidelijk dat het niet ging gebeuren. Goed verwachtingsmanagement zeg maar

2 likes

Ik vind het zo gek dat mensen nu al hun kerst’pakket’ krijgen. Voelt zo vroeg!
Voor mijzelf ben ik zoo benieuwd. 13 jaar decepties en geklaag gehad en zit nu bij een nieuwe werkgever (eigenlijk soort van 2) dus hooggespannen verwachtingen :joy:we hebben volgende week een medewerkersbijeenkomst + borrel en lijkt me zo feestelijk als je dan met iets naar huis mag. Net een kinderfeestje :heart_eyes:

6 likes

Voor mijn gevoel hoort het bij de laatste werkdag voor kerst maar dat vind ik eigenlijk gewoon zelf het leukst. Weinig ervaring mee verder!

3 likes

Ik twijfel tussen cadeaubon van Wehkamp of Zalando twv 50