Show je kerstpakket

Wij hebben weer een code gekregen die je op zo’n site kunt inwisselen, maar dat kan op dit moment niet want er was een cyberaanval en ze weten niet wanneer het gefixt kan worden… duurt al dagen dus gaat echt goed :+1:

4 likes

Ik zit ook bij een nieuwe werkgever, dus ben benieuwd! Heb nog niet veel kerstpakketten gehad maar mijn leukste tot nu toe was tijdens een stage toen we muntjes kregen zodat we op een soort kerstmarktje zelf dingen uit konden zoeken. Vond dat echt leuk om te doen en ook fijn dat je dan echt dingen hebt die je ook echt zou gebruiken!

3 likes

Ik krijg 45 euro en een kerstborrel :tipping_hand_woman: prima zo

11 likes

Wij krijgen een standaard kerstpakket met eten enzo en daarnaast nog een bedrijfssweater, beanie en een envelopje met 75,- cash. Heel blij mee!

25 likes

€25 Bol .com bon. Na 2 jaar twijfelen over een airfryer heb ik eindelijk besloten hem mezelf cadeau te doen, dus hij is meteen goed besteed.

14 likes

Ik krijg een thermosfles met het logo en een design van het bedrijf erop. Mn man werkt bij hetzelfde bedrijf dus hebben er straks 2 thuis. Cadeautje komt hier goed van pas, omdat mn eigen thermosfles toevallig aan vervanging toe was haha

2 likes

Voor wie op m’n poll hebben gestemd.
Iedereen krijgt een doe lokaal bon twv 30€ met een kaartje en een reep tonys.
We hebben ook nog de zzp discussie gehad en die krijgen hetzelfde.
Iedereen krijgt 't volgende week op de borrel.

30 likes

Ik heb vorig jaar een heel leuk pakketje gekregen met allemaal (luxe) dingetjes uitgezocht door mijn baas. Ik had niet zoveel verwacht dus ik vond dat echt megaleuk. Ik hoop stiekem dit jaar op weer zoiets, maar je weet het nooit.

Blijkbaar kreeg je vijf jaar geleden nog dikke bonussen met kerst haha, maar daar reken ik maar niet op.

4 likes

De afgelopen 2 jaar kregen we een (luxe/biologisch/lokaal) pakket met eten, dus ik verwacht dit jaar ook zoiets. Een keer was het bijvoorbeeld een high tea pakket met losse thee, appels en een appeltaartmix, sap, kaasjes, crackers etc etc zodat je zelf kon high tean. Mag m volgende week ophalen dus ik ben benieuwd

4 likes

Ik vind het ook altijd leuk om te zien wat voor kerstpakketten mensen krijgen.

Zag op Tiktok dat het kerstpakket van de Bijenkorf echt om te janken was, een treurige kerstbal haha. De filmpjes met de kerstpakketten van de Wibra en de Action waren echt superleuk!

4 likes

Ik krijg die van mij vanavond. Vorig jaar was het een zaklamp dus hopelijk nu gewoon een bak met vreten.

1 like

Dit boek en een fles rood en wit

11 likes

Ik zag er eentje van Mac Cosmetics en die was echt gigantisch :scream: voor honderden euro’s aan make-up en verzorgingsproducten

6 likes

70 piek.
Reeds uitgegeven.

6 likes

Jaaa die zag ik ook. Dat is dan wellicht het voordeel voor zo’n groot concern met meerdere merken te werken? Hopelijk krijgen de mensen daarnaast een leefbaar salaris elke maand :grimacing: daar kan geen pakket tegenop…

5 likes

Ja die heb ik ook gezien, daar was ik ook wel een beetje jaloers op!

2 likes

Helemaal mee eens. De mensen die bij de Bijenkorf werken krijgen al zwaar onderbetaald en nog eens een dikke fuck you met het kerstpakket.

2 likes

Een familielid werkt bij L’Oreal en zijn kerstpakket is ook echt fantastisch. Twee geuren (man en vrouw) en allemaal cosmetica van oa Vichy en Lancome.

Die producten worden meestal verdeeld over de familie dus ben benieuwd wat er dit jaar inzit.

Ik krijg ook een kerstpakket met producten van het bedrijf waar ik werk. Is iets minder luxe dan L’Oreal maar alsnog wel handig voor de voorraad.

5 likes

Een “wellness voucher” van 175€ voor Decathlon (dat is vanuit HQ in VS) en volgende week vanuit het Nederlandse kantoor een “standaard” pakket met etenswaren :grin:

17 likes

Wow ik wist niet dat ik wat kreeg van mn uitzend bureau. Had van hun een kaartje verwacht met bedankt en thats it.
Maar mocht wat uitzoeken via een site heb een elextrische pepermolen uitgekozen haha.
Van mn werk zelf krijg ik een groot pakket met wss allemaal eten.

18 likes