Show je kerstpakket

Heb er ooit gewerkt en kreeg toen een bon van 100 euro, tijden veranderen blijkbaar :pensive:

1 like

Is iets van een uitzendbureau krijgen gebruikelijk? Zou leuk zijn :joy:

Even kijken hoe de maand loopt of ik een leuk ‘kerstpakket’ voor mezelf kan kopen.

Bij mijn vorige werkgever kreeg je een kerstpakket en een bonus van 1000 euro. Helaas kwam ik uiteraard net in dienst toen corona begon en werd die bonus direct afgeschaft :smiling_face_with_tear:

4 likes

Jij sprokkelt daar toch elke dag je eigen kerstpakket bij elkaar

7 likes

Ik heb een vreetpakket gekregen en draadloze oordopjes die niet per se heel robuust voelen.

1 like

Haha dat meisje van het kerstbalpakket van de Bijenkorf meldt zich weer dat iedereen ineens als ‘extra verrassing’ €50,- shoptegoed krijgt :joy: exposen van stomme pakketten werkt dus wel.

40 likes

Het was kiezen uit een VVV-bon van 50 euro of een pakket met allemaal bijen-producten, zoals honing, bloemzaadjes enzo.

Doe de bon maar haha. En ik heb sowieso een eindejaarsuitkering dus ik klaag niet.

1 like

Nee helaas niet. Ik werkte ooit ergens waar mensen via adecco en via randstad werkten (zelfde functie) en van adecco kregen we een of andere stressbal ofzo en die mensen van randstad kregen een uitgebreid pakket :joy:

2 likes

Ik ben net sinds 1dec in dienst en kreeg gister zo’n code om online een cadeau, cadeaubon of belevenis uit te kiezen. Helemaal prima na 1,5 week haha

5 likes

Hahahahahaha nu je t zegt :joy:

@Whoopdidoo ik heb bij een ander uitzendbureau ook wel eens wat gekregen maar dat was een stuk kariger.

1 like

Ik wil ook een vvv bon :tired_face:
Wij konden kiezen uit een paar pakketten, maar ik wil juist geen extra spullen/troep in huis en qua bonnen een cultuur of dinerbon. Alleen ik wil gewoon dingen voor in mn huis kunnen fixen. Al is uit eten ook heus wel leuk dus moet eigenlijk niet klagen enzo

2 likes

Een bambook en fles champagne. Echt blij mee want duurzaam (de bambook dan) en mn vriend krijgt altijd al zo’n hele doos vol met eten (de producten van vorig jaar staan ook nog in de kast :joy:)

2 likes

De pabo gaf wel een kerstpakketje hahah als extra bedankje voor helpen met open dagen enz. Losse thee, thee-ei en 25 euro lokaal cadeaubon. Erg leuk!

2 likes

Ik weet nog niet wat mijn nieuwe kerstpakket wordt, maar mijn chocoladeletter is uit mn postvakje gejat! (Was hem vergeten en ziek) :rage:

1 like

Weet dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken. Maar heb echt een stom pakket gehad :joy:
Kreeg een ovenschaal, lasagne bladeren, klein flesje olijfolie, tomatenpuree, klein potje pesto en dat was t. Zat niet eens een kaartje bij met fijne feestdagen of bedankt voor het afgelopen jaar ofzo.

Zat wel een recept bij voor lasagne. Waar dus nog 100 andere ingrediënten bij moeten die niet in t pakket zitten🥲

5 likes

Dit is toch best leuk? Ookal haat ik pasta zon schaal is altijd chill.

8 likes

Wel nuttiger dan 50 gram toastjes en bonbons die naar margarine smaken. Of fles alcohol wat de helft van de werknemers niet drinkt.

8 likes

Nja heb geen oven dus heb er echt niets aan. En doe er geen recept bij als je echt maar 1/10e van de ingrediënten geeft.
Maar denk dat je het maar zelden goed kan doen hoor, met kerstpakketten.
Vind het gewoon stom dat er niet eens een kaartje bij zat. Hoeveel moeite is dat nou.

4 likes

Haha nou volgens mij gooit iedereen dat kaartje altijd meteen weg? Ik in ieder geval wel. Dus vind het eigenlijk wel beter. Vind het kerstpakket zelf al een blijk van waardering.

7 likes

Dat van t kaartje is waar want dat gaat toch de hele gedachte voorbij, ofja het is een kerstpakket en dan dat nergens benoemen…:sweat_smile:

3 likes