Ik heb vandaag mijn kerstpakket gehad en ik ben er echt wel blij mee. Het was een goedgevulde tapas box met een mooie berkenhouten serveerplank erbij.
Foto’s wil ik
Intratuinbon, doosje bonbons en vrij luxe gedineerd dit dus mag niet klagen👌
En ohja een boek over bomen, die was wel echt vrij random.
Ik ook een tapas pakket en broodplank, erg leuk maar nog meer zooi
Ik krijg waarschijnlijk alleen een bloemetje (is standaard), maar mijn vriend gaat morgen speciaal voor mij naar zijn kerstborrel voor een pakket. Hij hoeft het niet, maar ik hou echt van kerstpakketten
Ik vind traditionele eet kerstpakketten echt zooo leuk, ik heb een bon gekregen voor zo’n tintelingachtige website maar misschien bestel ik daar wel een foodpakket van haha
Ik ken dat tinteling niet maar ik lees er hier over en het klinkt echt als een soort seksshop
Ik werk via een uitzendbureau en daar mochten we kiezen tussen een pakket wat je moet ophalen op een borrel waar ik niet heel ga/wil of een donatie aan een goed doel . Ik heb gedoneerd, maar stiekem hoop ik dat ik van mn werkplek nog iets krijg want ik vind cadeautjes krijgen echt veel leuker dan ik dat op deze leeftijd nog zou moeten vinden😅
Ik had een keer via tinteling een abonnement op de linda en het duurde echt maanden voordat ik dat abonnement kreeg, echt heel vervelend. Hoop dat ze dat niet ook doen met de eet pakketten
Bij ons was er dit jaar voor het eerst een soort kerstborrel waarbij je je pakket kon samenstellen met muntjes. Ik was niet van plan heen te gaan, want voor mij is het 1.5 uur rijden (55 min. vanaf mijn werklocatie), maar ik kon meerijden met collega’s. Wij moesten 's middags en 's avonds werken en gingen dus 's ochtends, toen was het heel rustig en eigenlijk geen andere mensen die we kenden. Ik hoorde van andere collega’s dat het eind van de middag wel heel gezellig was.
Ik heb uiteindelijk een uitwisbaar notitieboekje, rituals douchefoam en waxinelichtjes uitgezocht. Ik hoop dat ik dat notitieboekje echt ga gebruiken
Ik ben helemaal in mijn nopjes met zijn kerstpakket. Een traditioneel eetpakket en ik lust alles . Wafels, chips, zoutjes, chocola, koek, noten etc.
Een fles prosecco en een cadeaubon van 125 euro. Snap niet waar ze het geld vandaan halen in deze tijden maar mij hoor je niet klagen.
Een bonus a 200 euro en je kon nog een bon uitzoeken voor 40 euro. Ik ga er eentje van ekoplaza halen en er zelf een eetpakket van maken
Wij hebben 2 thee zakjes, 2 thee kopjes, een doosje chocola en een bon twv 30 euro gekregen. Vorig jaar was het een doos met eten wat deels overdatum was dus dit is een hele upgrade.
ik heb een tingelz bon gekregen die ik waarschijnlijk ga inruilen voor een boekenbon van 50 euro. Wel blij mee
Ik heb echt een superlelijke rugtas gekregen en een glazen waterfles. De grap is dat ik dit vorig jaar van een andere plek ook al heb gehad en toen was de rugzak nog gevuld met eten (en veel mooier). Het is knalblauw en LELIJK
2 flessen wijn
Hahaha dan werk je bij hetzelfde bedrijf als mijn beste vriendin. We zijn al sinds gisteren die rugtas belachelijk aan het maken Wat een gedrocht en dan ook nog zo’n hysterische kleur.
Oooooh wat was ik teleurgesteld toen ik hem uitpakte zeg jeeeeezes
Wil je mijne hebben?? Kunnen jullie twinnen