Show je kerstpakket

Ja snap ik, het logo 3 keer erop maakt hem ook niet beter😂 Nee dankje deze sla ik liever over hahaha.

5 likes

Hahahahahaha collega. Wat is het erg hè. Intranet al gezien?

Mijn fles is ook nog eens vies

6 likes

Nee?? Zijn mensen aan t zeiken? :heart_eyes:

Ik heb die fles weggegeven

2 likes

Ja echt goed ook.

8 likes

Ohhhhhhh juicy ik ga morgen kijken

2 likes

Gewoon even achter aan gaan, heb ik ook vorig jaar gehad tijdens mijn verlof. Niet leuk voor je

1 like

Snap je maar ik zou je willen motiveren om het wel te doen. Al is het voor de vorm en dat ze niet vergeten dat je ook gewoon nog bestaat en werknemer bent.

11 likes

Heb even het logo van het bedrijf weggehaald

14 likes

Ik vind dit soort cadeaus echt zonde. De werkgever probeert er gewoon ordinair een slaatje uit te slaan ivm reclame en als niemand er blij mee is en niet om heeft gevraagd belandt het zo hup in de grote plastic soep. Geef dan op zijn minst iets wat met goed fatsoen gedoneerd of weggegeven kan worden (eten, bonnen, geld)

30 likes

En er stond nog iets in de brief van duurzaamheid of klimaatveranderingen. En iedereen 10000+ medewerkers kreeg dit ongevraagd thuisgestuurd.

3 likes

Oh die heb ik niet gelezen, toen ik iets over fit en vitaal en wandelroutes zag heb ik alle papieren in de prullenbak geflikkerd (en de tas achter slot en grendel)

6 likes

Ja plus als ik dan kijk hoe hard dit werk is met hoge werkdruk en personeel wat naar mijn mening echt onderbetaald krijgt vind ik echt dat je wel met wat beters mag komen voor de harde inzet.

2 likes

Het is dat ik een ‘kwetsbare’ functie heb anders had ik een tiktok gemaakt. Fuck privacy. De Bijenkorf heeft daarna nog €50,- gekregen.

6 likes

Plaats een oproep op intranet

4 likes
Samenvatting

En nog een ijs taart.

31 likes

Hoop dat het lekkerder smaakt dan het er uit ziet

34 likes

Ja ben echt blij krijg elk jaar zoveel. Mijn vriend en ik werken beide bij hetzelfde bedrijf en krijgen hetzelfde pakket. Dus denk dat we ook nog dingen weggeven.

4 likes

Leuk pakket! Alleen is die laatste nou een verse salade? Die moet je dan ook nu op eten of niet?

2 likes

Mijn werkgever zei al iets in de trant van jullie krijgen geen kerstpakket hoor, we hebben ons kerst etentje al. En dat is hartstikke leuk hoor, maar ergens is het natuurlijk ook gewoon een vrije avond die ik met collega’s moet spenderen (die dan weer te diep in het glaasje kijken waardoor Henk ineens allemaal privé issues op tafel gooit naarmate de avond vordert):sweat_smile:

11 likes

Meestal ongeveer een week goed. We hebben er twee gok dat de eerste dit weekend eraan gaat :grin:

3 likes