Ik hoop maar dat er geen vegetariërs bij jullie bedrijf werken.
Heb zelf nog niets gekregen maar geen hoge verwachtingen.
Ik hoop maar dat er geen vegetariërs bij jullie bedrijf werken.
Heb zelf nog niets gekregen maar geen hoge verwachtingen.
Dit kan je gelukkig aangeven in je wensenlijst samen met halal
Het is wel een royaal pakket maar een gekookt ei is het laatste wat ik zou verwachten.
Wel leuk en veel, maar ik zou niet zo goed weten wat ik met zo’n grote hoeveelheid vers (en calorierijk) eten moet
Gewoon lekker opeten of weggeven
Ja dit vind ik ook altijd zo dubbel. Want waarschijnlijk denkt jouw werkgever dat hij jullie daar een super groot plezier mee doet ( en wellicht is sommige gevallen is dat ook echt zo), maar ondertussen voel jij je er dus zo over.
Ik had dit ook altijd. Ook altijd op een vrijdagavond en het viel altijd tegen. 🫣
Werkgevers die dit doen vinden het of zelf heel leuk, of ze denken mooi, stukje teambuilding ook weer gehad
Ik krijg zelf niks en vind dat toch stiekem wel een beetje jammer. Wij krijgen wel een eindejaarsuitkering obv CAO maar gevoelsmatig hoort dat bij mijn salaris, en ik vind juist de feestelijkheid die bij de laatste kerstdagen en de verwachtingen om het kerstpakket komt kijken erg leuk (maar goed, mag absoluut niet klagen)
Ik hield echt van het intranet toen ik daar nog werkte, helemaal toen het losging tijdens Corona
Ik werk er nog maar een paar maanden, maar de comments over het kerstpakket zijn echt om te smullen hahaha
Oh dat heb ik nooit meegemaakt. Wat dan?
Wij krijgen een code en kunnen op een site duurzame cadeaus uitzoeken. Eigenlijk vind ik elk jaar wel iets van de spullen heel leuk. Nu weer een goede pan.
Mensen, SHOW je kerstpakket. Niet noem alles op wat erin zat. We willen foto’s!!
Ja een soort antivaxx groep mensen die losging en toen dat afgeremd werd door hogerhand ze boos werden dat ze werden weggezet en het intranet moest voor iedereen zijn en nu werd hen de mond gesnoerd😂
Krijg een bonus van 1500 euro en een pakket met eten/drinken
Hahahahahahah geweldig. Jammer dat ik toen elders werkte.
En dat werkt dan in de zorg.
Ja, echt veel geld! Kreeg het vorig jaar ook, maar had het dit jaar eigenlijk niet verwacht met al die prijzen die zo gestegen zijn.
Het geld graag ook op de foto of niet bijvermelden
Heb je niet een collega waar je het goed mee kan vinden die gewoon casuele kan polsen hè heeft @anon3219017 ook een bon gehad?
Mogen foto’s van een middelvinger in een doos ook? (een figuurlijke middelvinger dan he, geen ekte)