Wij krijgen niks. Vorig jaar wel maar toen was ik geopereerd en ziek thuis en waren ze me vergeten.
Ik denk dat je baas zich een beetje heeft verteld
De cadeaubon voor de zorg is weer lekker kut dit jaar. Vooral veel meuk en de boekenbon is alweer op.
Jouw werkgever heeft toch altijd wel een leuke actie toch, of niet? Het ene jaar pre covid dat ik daar zat was iedereen enthousiast!
Anyway, wij hebben dus een mijn tinteling
dus wordt wss een Zalando bon voor een mooie sjaal oid
Ja maar communicatie is volledig incompetent geworden. Ze komen mensen tekort omdat het een giftige werksfeer is. Ze vonden het teveel moeite om de kerstmarkt te organiseren.
Wil je anders ruilen voor een tas?
Heb vandaag m’n bon voor online cadeau bestellen binnen gehad, maar de website waar het moet heeft een groot ict probleem dus kan voorlopig nog niks bestellen
Wij konden vandaag voor aantal coins dingen kopen op een kerstmarkt (achter het kantoorgebouw) van kleine ondernemers. Ik werk voor een bank dus die ondernemers zijn ook onze klanten. Ik ‘kocht’ Kerstboomkaarsen, appelsap van schulp (grote fles) en handmade choco bonbons. Prima om zelf te kiezen en zo ondernemers te supporten. Al vind ik cadeaubon relaxter.
Ik ben het helemaal niet meer gewend om zoveel geld bij elkaar te zien (überhaupt contant geld eigenlijk) maar ik krijg hier toch wel lekker spend it like a motherfucker vibes van
Bij ons krijg je een bon met punten, en je kunt er ook voor kiezen om de punten te doneren aan een collega die het financieel zwaarder heeft. Je kunt ook opgeven als je in aanmerking wil komen voor de punten die anderen hebben gedoneerd.
Geen idee, denk dat alle verzamelde punten eerlijk worden verdeeld
Mijn man kreeg een code voor een webshop, zijn keuze viel op praktische shit zoals batterijen en LED-lampen maar ik heb de keuze gemaakt voor dit bonenmalertje:
Ben benieuwd of 't wat is.
Djiezus dit is de typische midnight snack bij de avondwinkel
Zoek je nog collega’s?
Hahah omg wij werken bij dezelfde bank.
Maar vind het echt top: heb heel veel chocolade gekocht. Vond het best een leuk idee ook qua markt en kopen van eigen klanten.
Mijn droom dit . Zijn ook allemaal normale producten en geen rare dingen die je soms in zulke pakketten vindt
Ja idd! We krijgen altijd zo’n pakket en dit jaar voor het eerst zoveel a-merken, super chill