Show je kerstpakket

Ik heb een vvv bon van 50 euro gekregen en vanavond hebben we een groot kerstdiner en feest met open bar :smirk:

3 likes

Een luxe massage bij een sjiek hotel en een pakket dat ik pas na de kerstvakantie kan openen.

2 likes

25 euro vvv bon
Een pakket met Italiaans eten (olijven, pasta, pesto etc)
Een boek
En we hadden een heel lekker kerstdiner waar de hapjes klein waren maar de glazen wijn grooot

4 likes

Een tinteling van 40 euro. Dat gaat dus een bon voor de ici paris worden!

3 likes

Superblij mee! Had het echt niet meer verwacht!

24 likes

Ik had echt het meest karige kerstpakket ooit, voor mij dan althans. Een zak chips (Hoeksche mmm), drie kleine potjes met dipsaus en een klein kookboekje. Voordeel, alles was die avond nog op en smaakte prima. Nadeel, bij mijn vorige werkgever kreeg ik een bon van 35 uit te geven bij locale restaurants. Was ook in een avond op, maar vulde toch wel beter.

Ga ik ook doen ja! Heb jij zo’n elektronische kaart? Kun je daarmee ‘pinnen’ op een station?

Fijn! Ga ik dat zo snel mogelijk doen :slight_smile: vind treinkaartjes wel echt een goede investering met die cheques.

2 likes

Ik krijg van mijn Belgische werkgever wel een eindejaarstoelage. Is bij mij ongeveer de helft van mijn normale maand nettoloon.

Nee nooit gehad, lijkt me wel chill haha.

O wacht ik las het verkeerd, je vroeg of kerstpakketten de norm waren! Ik denk in België altijd een beetje dat die ecocheques mijn ‘kerstpakket’ zijn want in Nederland kreeg ik idd altijd een cadeautje of contant geld in een envelop.

Ik had een pakket met appeltaart mix, marshmallow (mix ofzoiets) en paar andere luxe eet artikelen en een plaid. Grappig is, mijn vriend zijn pakket was bijna hetzelfde! Doos zag er wel anders uit maar de artikelen waren van hetzelfde merk en hij had ook een plaid.

1 like

Ja maar naar mijn weten is mijn eindejaarsuitkering gewoon een deel van mijn salaris.

Het bedrijf waar ik werk is halverwege dit jaar overgenomen en wij hebben heel lief ook van onze oude werkgever een kerstcadeau gekregen. Heb nu een cadeaubon en een ouderwets vreetpakket gekregen. Van de cadeaubon spulletjes voor de babyuitzet gekozen.

Op mijn vrijwilligerswerk ligt trouwens ook iets klaar, ik verwacht een cadeaubon net als elk jaar haha. Wel heel lief!

Ik een doos bonbons en een keuzekaartcadeau van 25 euro. Beetje saaaaaiiii, lijkt me zo leuk om eens zo’n traditioneel pakket te krijgen. Plus vorig jaar kregen we 35 euro in munten om uit te geven op zo’n markt, dus ben ook wel benieuwd waar die 10 euro ineens is :wink:

Ik ben docent in het vmbo en heb oud-leerlingen op insta en nu zag ik dat een jongen die ik 8(?) jaar geleden lesgaf gewoon twee flessen parfum en een go pro kreeg van zijn baas als kerstpakket, dus ik doe toch iets niet goed haha

Nou dit klinkt wel heel ondankbaar overigens want ik ben er heel blij mee, maar ga het denk ik aan een goed doel storten

2 likes

Een doos bonbons van een plaatselijke chocolatier, heeeeel lekker dus! Daarnaast nog een windlicht en een bol bon van 20 euro. En dan nog eindejaarsuitkering van meer dan de helft van mijn netto salaris. Ben heel blij :slight_smile:

1 like

Ik heb via een detacheringsbureau werk gevonden. Van dat detacheringsbureau heb ik sokken en chocola gekregen, van mijn eigen werkgever niets. Was er blij mee want Tony’s is altijd goed :thumbsup: maar meer was natuurlijk altijd welkom geweest

Ik kreeg niks. :sweat_smile:

@CharlotteYork ik ben nu bijna 3 jaar aan het werk waarin ik 2 werkgevers heb gehad maar bij beide geen 13e maand. Ik vind een kerstpakket al ontzettend luxe, niemand is je wat verplicht eigenlijk, als ik een 13e maand zou krijgen, zou ik me zowat onder een soort elite scharen haha

en van een andere werkgever krijg ik altijd een VVV bon

3 likes