ik ben echt aangenaam verrast met die van mij. Vooral het dekentje, thee en blueberry muffin mix ben ik super blij mee.
Ja ik vind het ook apart. Collega’s die het gevoel hadden dat ze wel punten moesten doneren ipv zelf iets te kopen. Laat de directie maar doneren
Met nog een bon waarmee je of een cadeaubon kunt kopen of een standaard kerstpakket. En van iemand uit m’n wijk kreeg ik nog een lekkere reep chocolade (omdat ik altijd moet aanbellen omdat ze geen fatsoenlijke brievenbus hebben)
werk jij bij Unilever of wat maakt dat je zoveel a-merk eten krijgt als pakket?
Nee totaal niet haha, naar mijn weten is het ‘gewoon’ online besteld net zoals die andere paketten
Hahahaha en nu maar wachten op €50,-!
Wij kunnen elk jaar iets uitzoeken bij persoonlijke noot, maar je werkgever kiest daar het aanbod en bij ons is het echt vrij saai dus heb het aan de voedselbank gedoneerd. Ik vind het wel fijn dat zoiets gewoon kan, krijg ook een eindejaarsuitkering dus daar koop ik dan wel iets leuks voor mezelf van.
Ik krijg een leuk geldbedrag dus super blij.
Door miscommunicatie hadden we 1 pakket te weinig voor fulltimers. Waren wel
Kerstkaarten met cadeaubon genoeg.
Dus Mocht vandaag zelf boodschappen doen voor 25,- en nog een bon kiezen voor 30 of een rituals pakket.
Heb wat lekkere dingen gehaald en een bon.
De rest van personeel had;
Mokken, andere nonfood items voor kerst, chocomel, slagroom, chips, ragout en bakjes, chocolaatjes, koekjes, snoep een rituals pakket formaat M en een cadeaubon van 40,- en ze krijgen nog een warmte deken maar die is nog onderweg.
De studenten die leidinggeven hebben van mij een ander pakket gehad
Dames
Clinique moisture surge
Haarclip
Speciale merci
Chocomel
Mini marshmellows
Doucheschuim
Een cadeaubon en ze krijgen ook nog de deken
De jongens
Sokken op persoon uitgezocht
5 speciaalbiertjes
Chips
Speciale merci
Chocomel
Mini marshmellows
Borrelnootjes
Worst
Een cadeaubon en ze krijgen ook nog de warmte deken
Parttime kassiers en vulploegmedewerkers
Een tasje met
Koekjes
Chocolaatjes x2
Douchegel
En een cadeaubon
Hoop dat ze allemaal tevreden zijn maar dat zal wel niet
Wow. Dat klinkt echt heel goed hoor!
Alleen dat onderscheid tussen man en vrouw vind ik raar
Mwah ik denk dat ze het zichzelf daar wel iets makkelijker mee gemaakt heeft. Het zijn hele royale pakketten vind ik.
Mannen speciaalbiertjes en vrouwen doucheschuim
Zelfs hier op het forum zijn mensen ontevreden dus ik denk het ook niet
Nou ik krijg als vrouw zijnde 1000x liever douchegel dan die biertjes hoor. En ik denk dat de mannen ook niet zitten te wachten op een haarclip.
En fulltime vs. parttime vs. leidinggevende
Maar het is toch ook zonde als je dingen van veel waarde krijgt waar je zelf niets aan hebt? Vind dat gewoon zonde van het geld.
Wij hadden een klein flesje alcoholvrije wijn en bij ons zijn mensen ook ontevreden want die ‘wijn’ is gewoon smerig