Vorig jaar een Rituals adventkalender. Ik weet dat er op het forum veel gehaat wordt op Rituals, maar ik vond het echt leuk!
Never forget die keer dat ik in Azië stage liep. Daar geen kerstpakketten, maar een nieuwjaarsviering. Medewerkers ontvingen omgerekend zo’n €100 en kregen lootjes waarmee ze Apple producten (de nieuwste MacBook, iPhone, etc) konden winnen. Die prijzen werden dan uitgereikt op een groot podium. En de stagiaires kregen…
…een papieren tasje met een zakje rijst van 500 gram en twee appels.
Een handbagagekoffer met ook nog wat snacks erin. Ik gebruik die koffer nog steeds, megachill!
En ik heb een keer een adventkalender gehad, dus 24 cadeautjes, samengesteld door de eigenaar van de zaak waar ik toen werkte. Superleuk ook, maar is wel veeeel werk als je het voor meer dan 10 mensen moet regelen en inpakken haha. Bij diezelfde werkgever trouwens ook een keer een pakket gehad in een landenthema met allemaal snacks uit dat land.
Ik vond het helemaal leuk, vooral omdat erover nagedacht was en de snacks wel goede kwaliteit waren.
Nee, 15
Ik heb ooit bij de Blokker echt een superleuk kerstpakket gehad. Voor zover ik me herinner:
- een elektrische keukenweegschaal, echt een chique van een mooi merk
- twee champagneglazen van Leonardo
- een meidenfilm
- … (rest weet ik niet meer)
En mijn baas had voor iedereen uit eigen zak nog een doosje Ferrero Rocher met een kaartje om zijn persoonlijke waardering uit te spreken.
Beetje een meidenpakket maar er werkten ook 95% vrouwen op de vloer bij Blokker
Ik heb het liefst een cadeaukaart. Dan kan ik zelf iets leuks uitzoeken. Vorig jaar kregen we dat en toen heb ik een aantal boeken gekocht. Dit jaar kregen we een dekentje, thee, chocola, notitieboek, kaarsjes etc. Wel leuk, maar ik kreeg ongeveer hetzelfde van het detacheringsbureau en wat moet ik met het zoveelste dekentje heel ondankbaar, ik weet het
Net als voorgaande jaren heb ik een tegoed gehad om in te wisselen op tingsz.nl. Heb mijn tegoed dit keer gedoneerd aan DOA (Dierenopvang Amsterdam)
Een Samsonite handbagage koffer met snacks vorig jaar, die was echt top. Heb dus hoge verwachtingen voor dit jaar, gevaarlijk wel
Bordspellenpakket met koffielikeur, toffee en nog mooie kaarsen
Een reiskoffer gevuld met snacks en handgemaakt product door onze cliënten.
Koffer gaat vaak mee op reis, is een ideaal formaat voor een paar dagen weg
Ik vind die teleurstelling erbij horen haha en t ook leuk maken. “Oeeeh ik krijg wat yeaah… oh het is troep nja prima”
En als je dan een keer echt iets leuks krijgt is dat net alsof je de loterij hebt gewonnen.
Ik was dit jaar wel echt blij met m’n Thingsz bom. Vorig jaar heb ik uit frustratie iets heel stoms besteld wat ik uiteindelijk nooit heb gebruikt, maar dit jaar stonden er veel leukere dingen op.
Dit wordt mijn kerstpakket:
Ik zou graag mn kerstpakket willen laten zien, maar we krijgen er geen. behalve een mondeling compliment dat we zo hard werken.
Btw ik werk in de zorg, dus dat voelde als een extra middelvinger met onze werkdruk
Mijn vriend kon iets uitzoeken op een website (cadeaus of een bon). Hij heeft een boekenbon a 60 euro uitgekozen en ik mocht hem besteden . Ik heb twee kookboeken ervan gekocht. Zelf kreeg ik een vvv-bon van 35 euro, waar ik ook tevreden mee ben (gezien het in de zorg is).
@QueenOfEngland nou, wat stom!!! zou ik ook echt niet leuk vinden
Wij krijgen elk jaar 75 euro aan bonnen van Bol. En ik kreeg van mjjn vrijwilligerswerk ook een primera-bon die je kan omwisselen voor een bon van een ander bedrijf of winkel. Blij mee
Zullen wij anders voor jullie gaan klappen…
graag, heb het nodig.
Ik heb een 50,- bon gekregen voor sinterklaas + een sinterklaaspakket van lekkernijen en ook nog eens een losse chocoladeletter. En voor kerst ook een meerkeuze code en heb daarvoor een bon van 45,- uitgezocht.
Naast het geldbedrag dat ik hier eerder noemde kregen we bij de borrel nog een gedicht, cadeaubon, hotelvoucher én een elektrische deken
Wat een verschil zit er toch in.