Show je kerstpakket

Weet niet of je het al gezien hebt, maar een andere collega heeft wel een TikTok gemaakt :joy:

3 likes

Die man? Of nog iemand?:joy:

1 like

Leuk! Deze heb ik ook voorbij zien komen. Kon niet kiezen dus heb mijn punten gedoneerd aan studenten die moeite hebben om (spullen voor) hun studie te betalen

1 like

Ik krijg m morgen en ben meeeeega nieuwsgierig. Ik zou vandaag natuurlijk even op kantoor kunnen kijken :joy:

3 likes

Nee die man indd haha
Oh en ik zie dat ik post van werk krijg, misschien is het een verontschuldiging :joy:

3 likes

Wij hebben een tinteling bon gekregen. Ben nog niet eruit wat ik halen. En een reep chocolade.

1 like

Ook een goeie :slight_smile: werk je toevallig bij Z.?

5 likes

Omdat ik de financiële administratie doe van een klein bedrijf (20 werknemers) zie ik vaak van tevoren al wat er gekocht is.
Paashazen, chocoladeletters, vorig jaar Bol.com bonnen en bonbons.
Ik ben weer helemaal bij met de crediteuren en nog niets gezien dit jaar.
Dus of we krijgen niets, of het is nu wel een verassing!!

8 likes

Ik ben benieuwd of ik deze week via de post nog iets krijg! We hebben geen kantoor (werken vanuit huis of ambulant) en er is verder ook geen kerstborrel of iets dergelijks dus ik ben er vanuit gegaan dat we dan via de post iets krijgen… Had al wel gehoord dat het een bon zou zijn.

1 like

Ik kreeg een keer een heel groot stuk gerookte zalm (waren ook nog andere opties) en dat was echt fantastisch.

9 likes

Ik heb een pakket vol eten gekregen (altijd prima) maar waar ik wel echt blij mee was was de luxe broodtrommel die erin zat. Echt een nette met een houten deksel, die goed vacuum sluit en nog een band voor erom. Praktische dingen in luxe utivoering (waar ik zelf de goedkope variant van zou kopen) zijn echt een win.

10 likes

We krijgen een bon die via de post wordt verstuurd en die van mij is kwijtgeraakt denk ik want al mn collega’s hadden hem twee weken geleden al thuis. Hopelijk heeft iemand anders er plezier van.

1 like

En 50 euro saldo

27 likes

Heel veel lekkere snacks en een weekend tas en een party wie ben ik spel.

( je kreeg hem pas bij de borrel of pas een andere dag maar ik hem een lul verhaal opgehangen dat ik hem alleen vandaag kon meenemen dus had hem als eerste haha.)

37 likes

Wij kregen dit jaar een puntensysteem die je kon besteden in de webshop.
Heb dikke wollen sokken van Soxx besteld. Komen zometeen van pas in IJsland.
De rest vond ik wat minder leuk.

5 likes

Italiaans thema :grin: bijna alles goed bruikbaar (flessen wijn/cava geef ik weg)

45 likes

Yes :sunglasses: zijn we collega’s?

1 like

We mogen voor €70 besteden bij lokale winkeliers en dan het bonnetje declareren. Heel erg dikke vette prima :+1:

24 likes

Haha ja!

1 like

Kapot blij met 100 euro bon van de albert heijn!!!

85 likes