Show je kerstpakket

Ik heb dit jaar een gevulde envelop gekregen :money_mouth_face: heel tevreden mee!

5 likes

Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar ik ben zo teleurgesteld :joy:

Zo teleurgesteld dat ik geen foto’s heb gemaakt. De inhoud: een fles vlierbloesemlimonade, popcorn, noten en rozijnen, boekweitzoutjes en een mix om bananenbrood te bakken. En helemaal onderop (ik dacht, yes nu komt het) Een hamamdoek.

Ik werk in een branche waar een enorm personeelstekort is, waar al zelden iets extra’s voor wordt gedaan, dus ik had toch wel iets meer verwacht.

5 likes

Wij hadden vanmiddag de kerstborrel en mochten gelijk ons pakket meenemen.

Klassieke kerstpakket, waarvan alles eigenlijk wel lekker/bruikbaar is. Alleen de borrelplank hoeft voor mij niet perse… voelt ook heel licht. Heb er al genoeg. Dus die gaat naar de kringloop oid.

En last but not least, een bon van 100 euro voor bol. Echt super blij mee. :partying_face:

19 likes

Wat een wisselende pakketten zeg!

Je kon bij ons kiezen tussen een zustainabox of een cadeaubon. Daarnaast kreeg iedereen een leuke print en tas.
Ik heb een cadeaubon van €65 euro, die kun je voor verschillende dingen inwisselen. Vorig jaar was het budget €35, dus dit was een leuke meevaller.

3 likes

Ik vind het eigenlijk niet verkeerd klinken?

9 likes

Misschien waren mijn verwachtingen te hoog? Dat kan. Maar vergelijkbaar met wat ik hier bij de meeste mensen voorbij zie komen, en van wat ik om mij heen hoor. Vind ik het gewoon een beetje karig. Vorig jaar hadden wij een heel leuk pakket. Met een cadeaubon, een mooie drinkfles, een powerbank en chocola. Maar nogmaals: ik ben blij dat ik iets heb gekregen. Dat is ook niet van zelfsprekend, natuurlijk.

7 likes

Borrelplanken zijn wel een trend of niet? Ik kreeg 4 kerstpakketten (kreeg van drie zakelijke relaties ook een pakket). En dus drie van die stomme planken die eigenlijk te klein zijn om er iets op te zetten. M’n man kreeg er ook een in z’n pakket zo groot als een pingpongbatje. Ga weg met je houten planken.

2 likes

Kerstpakket van mijn vriend net open gemaakt, en ik ben happy! Italiaans pakket met allemaal Italiaanse lekkernijen en Villeroy & Boch spullen voor in de keuken.

8 likes

Vorig jaar kwam je ze ook al vaak tegen!

2 likes

Ik heb gisteren tijdens de alcoholvrije borrel mijn kerstpakket gekregen. Vind hem wat karig, maar had ook niet anders verwacht.
Maar het erge is nog dat we een bon hebben gekregen voor coaching of een ~inspiratieweekend~ Er is plek voor 25 personen, ik werk bij een grote organisatie met 1300 medewerkers…

7 likes

Omg :persevere: en het bedrijf is weer erg content met dat ze het stukje “welzijn op het werk” hebben afgevinkt :+1:

9 likes

Een bon van 100 euro & een kerstborrel!

9 likes

Een ouderwets pakket met eten van lokale (dat is nogal relatief, maar ok) winkeliers en een mok met leuke print met bedrijfslogo.
Ben er blij mee, vind het best leuk om weer eens een pakket te krijgen ipv een bon.

32 likes

Een lelijke laptop sleeve maar ik heb na drie maanden nog niet eens mijn werklaptop ontvangen hahaha
En een bol bon van 50 euro, een kerstlunch met gluhwein en binnenkort nog een champagne feest dus ik ben tevreden

7 likes

Superleuk pakket!

3 likes

Ik heb ook weer eens een pakket!! Hele leuke met lokale producten en besteld bij een zorgboerderij.
Lekker veel kaas, bier wijn en sap, nootjes chocolade worst en truffelmajo.
Ook een spijsbrood (putterbrood Uitgeest voor de kenners) schijnt heerlijk te zijn maar niet glutenvrij.

46 likes

Bij een collega is zo’n mijn tinteling bon naar haar oude adres gegaan (staat gewoon je naam op), heeft die nieuwe bewoner gewoon wat besteld :laughing: HET LEF

29 likes

Hoe verzin je het. Briefgeheim bestaat nog steeds. Wat heeft je collega gezegd tegen de nieuwe bewoner?

2 likes

Geen idee, ze is er net achter. Kreeg de inloggegevens en kon meteen zien dat er al wat besteld was :smiling_face_with_tear:

5 likes

Er lag ergens een goedkope restpartij of de schrijver is een vriend van de baas

4 likes