Show je kerstpakket

Kerstpakket van mijn vriend net open gemaakt, en ik ben happy! Italiaans pakket met allemaal Italiaanse lekkernijen en Villeroy & Boch spullen voor in de keuken.

8 likes

Vorig jaar kwam je ze ook al vaak tegen!

2 likes

Ik heb gisteren tijdens de alcoholvrije borrel mijn kerstpakket gekregen. Vind hem wat karig, maar had ook niet anders verwacht.
Maar het erge is nog dat we een bon hebben gekregen voor coaching of een ~inspiratieweekend~ Er is plek voor 25 personen, ik werk bij een grote organisatie met 1300 medewerkers…

7 likes

Omg :persevere: en het bedrijf is weer erg content met dat ze het stukje “welzijn op het werk” hebben afgevinkt :+1:

9 likes

Een bon van 100 euro & een kerstborrel!

9 likes

Een ouderwets pakket met eten van lokale (dat is nogal relatief, maar ok) winkeliers en een mok met leuke print met bedrijfslogo.
Ben er blij mee, vind het best leuk om weer eens een pakket te krijgen ipv een bon.

32 likes

Een lelijke laptop sleeve maar ik heb na drie maanden nog niet eens mijn werklaptop ontvangen hahaha
En een bol bon van 50 euro, een kerstlunch met gluhwein en binnenkort nog een champagne feest dus ik ben tevreden

7 likes

Superleuk pakket!

3 likes

Ik heb ook weer eens een pakket!! Hele leuke met lokale producten en besteld bij een zorgboerderij.
Lekker veel kaas, bier wijn en sap, nootjes chocolade worst en truffelmajo.
Ook een spijsbrood (putterbrood Uitgeest voor de kenners) schijnt heerlijk te zijn maar niet glutenvrij.

46 likes

Bij een collega is zo’n mijn tinteling bon naar haar oude adres gegaan (staat gewoon je naam op), heeft die nieuwe bewoner gewoon wat besteld :laughing: HET LEF

29 likes

Hoe verzin je het. Briefgeheim bestaat nog steeds. Wat heeft je collega gezegd tegen de nieuwe bewoner?

2 likes

Geen idee, ze is er net achter. Kreeg de inloggegevens en kon meteen zien dat er al wat besteld was :smiling_face_with_tear:

5 likes

Er lag ergens een goedkope restpartij of de schrijver is een vriend van de baas

4 likes

Pakket van vorig jaar was veel leuker…

3 likes

Ik kreeg net van 3 zakelijke klanten een eindejaarsgeschenk, super leuk had ik niet verwacht.
Ik heb een fles champagne, een paar dikke wollen sokken en een fles wijn gehad. Super blij mee.

Voor mezelf koop ik altijd einde van het jaar nog een cadeautje (ga ik volgende week uit zoeken) en een eindejaarsuitkering.

Voor mijn medewerkster heb ik een fashioncheque gekocht en daar ga ik nog wat dingen bij doen zoals haar favo chips, flesje wijn en wat snacks.

12 likes

Ik heb nog stééds niks. Ik word gek, ben zo benieuwd

6 likes

Wij hebben een bon gehad waarmee we allemaal leuke dingen konden uitzoeken. Heb een vegan kookboek gekozen en nog wat kleine dingetjes. Ben er erg blij mee!

2 likes

Mediabedrijf? Heb mijne nog niet binnen maar hoorde collega’s er al over. Mis niks zo te horen haha!

5 likes

Dit is zowel schending van briefgeheim als diefstal en dus aangiftewaardig.

14 likes

Shit! Echt zo brutaal. Kon ze wel zien of het al geleverd is? Want anders kan ze Tinteling misschien nog bellen om de bestelling te annuleren.

4 likes