Show je kerstpakket

Pakket van vorig jaar was veel leuker…

3 likes

Ik kreeg net van 3 zakelijke klanten een eindejaarsgeschenk, super leuk had ik niet verwacht.
Ik heb een fles champagne, een paar dikke wollen sokken en een fles wijn gehad. Super blij mee.

Voor mezelf koop ik altijd einde van het jaar nog een cadeautje (ga ik volgende week uit zoeken) en een eindejaarsuitkering.

Voor mijn medewerkster heb ik een fashioncheque gekocht en daar ga ik nog wat dingen bij doen zoals haar favo chips, flesje wijn en wat snacks.

12 likes

Ik heb nog stééds niks. Ik word gek, ben zo benieuwd

6 likes

Wij hebben een bon gehad waarmee we allemaal leuke dingen konden uitzoeken. Heb een vegan kookboek gekozen en nog wat kleine dingetjes. Ben er erg blij mee!

2 likes

Mediabedrijf? Heb mijne nog niet binnen maar hoorde collega’s er al over. Mis niks zo te horen haha!

5 likes

Dit is zowel schending van briefgeheim als diefstal en dus aangiftewaardig.

14 likes

Shit! Echt zo brutaal. Kon ze wel zien of het al geleverd is? Want anders kan ze Tinteling misschien nog bellen om de bestelling te annuleren.

4 likes

Was al verzonden! Dus vanuit hen was er niets meer aan te doen

2 likes

Wtf, dan denk je dat het verhaal van @tessel heftig is, maar collega’s die iets uit je pakket halen en je post openmaken? Jeeeemig echt wat bezielt mensen!!

2 likes

Hahahh heb je die boeken gezien op marktplaats? Ik ging helemaal stuk. Die sokken had ik wel willen hebben maar ja freelancer

4 likes

Ooh vond het al echt bi-zar. Maar opengemaakte post/pakketten is sowieso al hee vervelend.

3 likes

We hadden munten die we uit konden geven.

En nog een cadeaubon van m’n vrijwilligerswerk, maar die moet ik nog ophalen vanavond

27 likes

Ik had al een fijn pakket van mijn werkgever gekregen maar we krijgen net ook echt nog een onwijs mooi pakket van een bedrijf waarmee wij samen werken. :smiling_face_with_three_hearts:

111 likes

Ooh wauw dit zou echt mijn droompakket zijn :cocktail:

8 likes

Ja had dit echt niet verwacht! Super mooi en iedereen is er onwijs blij mee

3 likes

Oh we kregen ook nog een Vvv bon chill. Heb geen idee hoeveel dr op staat haha dat is dan wel weer typisch.

7 likes

Mijn kerstpakket was echt super. Allemaal lekkere dingen die echt opgaan dit weekend ook! En alleen maar spul van de delicatessenwinkel. En een gepersonaliseerde tapasplank. Vet leuk.

1 like

Blij mee! Een Italiaans pakket met lekker eten en een hele mooie ovenschaal. Ook zit er nog een staatslot bij en korting voor een weekendje weg. Daarnaast nog prosecco gerekegen van een klant.

15 likes

Ik ben echt kapotlang bezig geweest met op iedereens kaartje een persoonlijk werkcompliment te zetten (80% vh personeel werkt er korter dan 3 maanden en ik ben 4 maanden met verlof geweest en werk nu maar 2 dagen per week).
Maar gister op de borrel deelde ik de pakketjes uit en iedereen opende meteen z’n envelop en vond het echt superlief en leuk! Waren ook mensen die nog nooit een kerstpakket hadden gehad.
Iemand hier had gezegd dat ze het persoonlijke briefje van d’r leidinggevende het leukste vond aan d’r pakket dus dat was m’n inspiratie.
En de borrel was ook nog eens supergezellig :partying_face:.
Edit : ik ben geen leidinggevende trouwens.

64 likes

Het is natuurlijk heel aso maar ik moest er wel heeeel hard om lachen :joy:

6 likes