Show je kerstpakket

Hier in België kennen we het niet echt. De meeste werknemers krijgen wel een eindejaarspremie. En sommigen ook iets klein van hun werkgever ( bv ik een bon voor een wijnhandel en mijn partner een doos pralines)

3 likes

Haha ik vond die Poolse kerstpakketten als kind altijd heel fascinerend. M’n vader kreeg er elk jaar wel een van zakelijke contacten van z’n werk en dan zaten er altijd gekke maar wel lekkere chocolaatjes in enzo. En ook altijd wodka haha.

5 likes

Ja love die pakketten wel eigenlijk haha
Goeie koekjes ook altijd

5 likes

Hahaha inderdaad! Dat valt meer op dan geen zakje haribo

6 likes

Een flesje bier met een QR code voor een ‘gift’. De gift is de Instagram van het bedrijf?!

11 likes

Één bier is geen bier

4 likes

Een fles pommery en een (gezicht) beauty behandeling van een uur :tada:

21 likes

Wat chill!!

Hier een koffertje met van die typische kerstpakket snacks.

5 likes

ik ben benieuwd of wij nog een kerstpakket krijgen! We hebben wel al een kerstborrel en kerstontbijt gehad (allebei van andere afdeling) maar dat was allebei een potluck en door medewerkers georganiseerd, ben benieuwd of er nog iets uit de kant van het management komt haha

4 likes

Zo leuk om mee te kijken hier!
Momenteel zit ik even in between jobs en zo is het net of ik zelf toch ook wat krijg!

8 likes

Van mijn andere werk een rains weekendtas en een mooi fotoboek. Past heel goed bij de cultuur, goed uitgezocht

9 likes

Wow werk je in de horeca/groothandelwereld ofzo? Ik probeer hard na te denken waar je zulke geschenken krijgt.
Echt heel chill!

1 like

Wow wat krijgen jullie allemaal veel! Wij kregen altijd een schamele fles wijn maar vanwege bezuinigingen krijgen we vanaf nu niks.

1 like

Nee! Ik heb een kantoorbaan in de zorg. Is mijn eerste jaar op het kantoor ipv op de woningen dus stond er zelf ook echt van te kijken.

En de gevers zijn niet toevalliger vertegenwoordigers die de rest van het jaar medische apparatuur of medicijnen verkopen aan jullie​:crazy_face::crazy_face:

4 likes

nog grappiger als het opeens een enkel NL en Pools iets schijnt te zijn hahaha

2 likes

Ik kan op een site iets uitzoeken, maar er staan 980 producten op. :frowning_with_open_mouth: Genoeg keuze in ieder geval, ben er nog niet over uit haha. Wel leuk, had al niets meer verwacht (eerste kerst bij huidige werkgever)!

4 likes

Hahaha nee totaal niet! Ik werk als capaciteitsplanner dus heb verder niks met medische zaken te maken.

3 likes

Heb een bol.com kaart gekregen, blij mee. :blush: heb nu wel keuzestress door het grote aanbod haha. Ga er denk ik weckpotten van bestellen of 2 leesboeken.

4 likes

Na de blauwe tas (die het nieuws heeft bereikt😂) krijgen we ineens een gratificatie in januari van minimaal €200,- tot €500,-.

14 likes