Show je kerstpakket

Ik heb 'm ook! Een borrelplank, fles cava, kaasje, nootjes, reep chocolade en 2 koekjes.

Ik moet zo lachen om die 2 losse koekjes. Ze zijn helemaal fancy gebakken door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt maar met zoetigheid denk ik altijd: meer is beter hahah.

3 likes

Had niet iemand hier een mossel kookboek gekregen?

Kennelijk is er een enorme stijging van mossel kookboeken op marktplaats haha

8 likes

Nahhh we hebben op de borrel en van nog meer bedrijven pakketten gekregen. Ik had gewoon een auto vol zeg, ben nog nooit zo erg verwend met kerst.

37 likes

Ja werd gister een paar keer gepost. Ik ben er freelancer en krijg een fles bubbels opgestuurd. Had die sokken wel gewild

Ik kreeg deze enorme tas (hand for scale) van mijn vrijwilligerswerk

En dit zat erin:

Ik ben er blij mee!

46 likes

is zo’n burgerlijk kerstpakket eigenlijk iets echt nederlands? of krijgt een spanjaard misschien ook juist een thematisch pakket met flauwe stroopwafels en een pureestamper met een receptenboek voor de 50 meest hollandse stampotten

13 likes

Mn vriend heeft een keer van een Poolse leverancier een kerstpakket gekregen met het Poolse equivalent van het NL Kerstpakket met droge crackers en kaasvlinders
Dus ik denk dat het daar ook wel een ding is

2 likes

Hier in België kennen we het niet echt. De meeste werknemers krijgen wel een eindejaarspremie. En sommigen ook iets klein van hun werkgever ( bv ik een bon voor een wijnhandel en mijn partner een doos pralines)

3 likes

Haha ik vond die Poolse kerstpakketten als kind altijd heel fascinerend. M’n vader kreeg er elk jaar wel een van zakelijke contacten van z’n werk en dan zaten er altijd gekke maar wel lekkere chocolaatjes in enzo. En ook altijd wodka haha.

5 likes

Ja love die pakketten wel eigenlijk haha
Goeie koekjes ook altijd

5 likes

Hahaha inderdaad! Dat valt meer op dan geen zakje haribo

6 likes

Een flesje bier met een QR code voor een ‘gift’. De gift is de Instagram van het bedrijf?!

11 likes

Één bier is geen bier

4 likes

Een fles pommery en een (gezicht) beauty behandeling van een uur :tada:

21 likes

Wat chill!!

Hier een koffertje met van die typische kerstpakket snacks.

5 likes

ik ben benieuwd of wij nog een kerstpakket krijgen! We hebben wel al een kerstborrel en kerstontbijt gehad (allebei van andere afdeling) maar dat was allebei een potluck en door medewerkers georganiseerd, ben benieuwd of er nog iets uit de kant van het management komt haha

4 likes

Zo leuk om mee te kijken hier!
Momenteel zit ik even in between jobs en zo is het net of ik zelf toch ook wat krijg!

8 likes

Van mijn andere werk een rains weekendtas en een mooi fotoboek. Past heel goed bij de cultuur, goed uitgezocht

9 likes

Wow werk je in de horeca/groothandelwereld ofzo? Ik probeer hard na te denken waar je zulke geschenken krijgt.
Echt heel chill!

1 like

Wow wat krijgen jullie allemaal veel! Wij kregen altijd een schamele fles wijn maar vanwege bezuinigingen krijgen we vanaf nu niks.

1 like