Show je kerstpakket

Nee! Ik heb een kantoorbaan in de zorg. Is mijn eerste jaar op het kantoor ipv op de woningen dus stond er zelf ook echt van te kijken.

En de gevers zijn niet toevalliger vertegenwoordigers die de rest van het jaar medische apparatuur of medicijnen verkopen aan jullie​:crazy_face::crazy_face:

4 likes

nog grappiger als het opeens een enkel NL en Pools iets schijnt te zijn hahaha

2 likes

Ik kan op een site iets uitzoeken, maar er staan 980 producten op. :frowning_with_open_mouth: Genoeg keuze in ieder geval, ben er nog niet over uit haha. Wel leuk, had al niets meer verwacht (eerste kerst bij huidige werkgever)!

4 likes

Hahaha nee totaal niet! Ik werk als capaciteitsplanner dus heb verder niks met medische zaken te maken.

3 likes

Heb een bol.com kaart gekregen, blij mee. :blush: heb nu wel keuzestress door het grote aanbod haha. Ga er denk ik weckpotten van bestellen of 2 leesboeken.

4 likes

Na de blauwe tas (die het nieuws heeft bereikt😂) krijgen we ineens een gratificatie in januari van minimaal €200,- tot €500,-.

14 likes

Als je boeken koopt doe het liever bij echte boekhandels! :pleading_face:

10 likes

Ik heb (nog) niks gekregen. Normaalgesproken krijgen we een bon opgestuurd en dat had ik voor dit jaar ook weer verwacht. Heb nog verlof en collega’s niet gevraagd of erover gehoord.

2 likes

Ohh ja I know. :frowning: ik ga nog wel even verder denken over wat ik wil.

1 like

Mijn kerstpakket

En die van mijn vriend ook meteen uitgestald:

44 likes

Vorig jaar een tintelingen bon van 75 euro en dit jaar niks??

3 likes

Een tony Chocolonely reep en een AH cadeaukaart van 50 euro.

4 likes

Ik had niks verwacht eigenlijk omdat ik freelancer ben, maar ik heb van alle drie m’n vaste opdrachtgevers iets gehad. Echt superlief!

Van de een een Italiaans pakket. Bij de ander de Linda, crackers, pesto en een amber blokje. En bij de derde hele leuke cocktail glazen (heb ik alleen geen foto van want ze liggen beneden en ik lig al lui in bed).

Samenvatting

Echt een luie foto dit haha. Had het beter even gezellig kunnen uitstallen allemaal

15 likes

Is dat op de Linda geen amber blokje? Gewoon ff check voordat je je ermee gaat inzepen :stuck_out_tongue:

1 like

Omg een panettone.

5 likes

Hahaha ik heb eigenlijk geen idee. Ik zag een van die andere freelancers heel enthousiast op Insta delen dat het zeep was maar ik heb nog niet echt goed gekeken eigenlijk. Zal er even op letten ja voordat ik het mee de douche in neem :joy:

Edit: ik denk dat je gelijk hebt ja :joy:

1 like

Een bon van webwinkels van 30 euro ja saai geen foto’s :joy: en een kerstbonus van €250

1 like

Had op zn minst een kaartje verwacht maar nee de stagiaires krijgen echt noppes haha.

3 likes

Ik mocht kiezen uit 4 soorten pakketten (ontspanning, sportief, nog iets en een vreetpakket). Ik had het vreetpakket, zaten best lekkere dingen in.
Mijn vriend werkt in 2 ziekenhuizen en mocht bij allebei op een website iets uitzoeken, bij de ene hebben we een borrelbon van een lokale tent gekozen, bij de ander een bon voor een lokale boerderij waar je onder andere vlees en zuivel kunt kopen.

8 likes