Show je kerstpakket

Mijn kerstpakket

Een vvv bon.
Kerstdecoratie
Hanger voor in de kerstboom.
Kaarsjes.
Doosje chocolade.

Ben er blij mee :relaxed:

24 likes

Ik heb veel schrijnende verhalen gelezen, maar dit is nog erger dan de kerstbal…

2 likes

Ik wil wel een gok doen…
Op zijn minst een leuke artiest?

4 likes

Ook een manier om je verkoopcijfers omhoog te krikken :joy:

2 likes

Ik kreeg gister een mailtje van Bol dat ik een cadeaukaart van m’n werk had gekregen, €25,- Heb er een cd en een spelletje van uitgekozen :slight_smile: Blij mee!

4 likes

Ik kreeg een legpuzzel en hetgeen wat je moet maken is een plaatje van de winkel waar ik werk en een cadeaubon van €20 voor jawel, de winkel waar ik werk :grimacing:

9 likes

Is het wel een leuke winkel

6 likes

Haha ja dat wel

1 like

Wij hebben twee flessen drank gekregen (en koekjes). We zijn met een klein team en mijn baas heeft het persoonlijk uitgezocht met een leuk verhaaltje erbij. Hem kennende wilde hij niet van dat in zijn ogen briljante verhaal afwijken om wat anders uit te kiezen voor mij, want ik ben zwanger dus heb vrij weinig aan die flessen. Ik vind drank sowieso een stom cadeau, maar dit jaar al helemaal.

We gingen voor de kerstborrel ook al naar een wijnbar met weinig vegetarisch op de kaart. Dat vond ik niet zo erg op zich, er is altijd wel frisdrank en ik kon wel iets eten. Maar dat we dan ook nog alleen maar drank kregen vond ik wel jammer. Ik verwacht echt niet dat mijn baas zich in allerlei bochten gaat wringen maar als je toch in de slijterij bent kun je ook even vragen naar alcoholvrije opties toch, die er overigens genoeg zijn.

12 likes

Ons kerstpakket was vertraagd. Via een website kun je iets uitzoeken. Ik heb gekozen voor bol bonnen.

4 likes

Haha ik moet zo lachen hierom na de post van @Trivia :joy::joy:

4 likes

Ik heb van de tinteling bol.com kaart gekocht en daarvan weer veel te dure lunchpot van mepal die isolerend is. Hopelijk houdt dat mn yoghurt wat koeler als ik het meenemeen naar werk. En nog een lunchbox van mepal met vakjes om mn voornemen gezondere lunch mee te nemen makkelijker te maken.

Erg spannend en kerstig weer :sweat_smile:

3 likes

Oeh ik ben benieuwd naar die knoflook pers, wil je een keer laten weten of ie bevalt?

2 likes

Nee ik had een andere bon! Ik word inmiddels herkend door de mensen van mijn favo kookwarenzaak dus je begrijpt dat ik misschien iets moet minderen met de impuls keukenaankopen

3 likes

Ik kon punten inwisselen. Ontzettend veel keuze. Deze mooie serveerplank gekozen,een Rituals set met handzeep en handbalm + een berghoff Santuko mes. Blij mee.

15 likes

Wij zouden per post zon kaartje met punten krijgen om het dan online te besteden, maar ik heb dat nooit ontvangen… zouden jullie dit alsnog aangeven? Is een grote organisatie

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ja natuurlijk! Vet zonde. Echt doen hoor.

Bij ons werd er al na 2 dagen op intranet gezet dat mensen geen pakket hadden ontvangen :sweat_smile:

Gewoon HR of facilitair of wie het ook regelt mailen dat je nog niks hebt gekregen. Je bent vast niet de enige/eerste die dat doet

2 likes

Ik weet dat cadeaucarroussel een datalek/hack? had kort voor de feestdagen. Mn oud collega’s hebben het nog te goed om die reden. Mss ligt het daar aan? Dat valt volgens mij onder makro kerstpakketten. Gok dat meer bedrijven anders dan mn oude (ook grote organisatie) werkgever daarmee te maken heeft!

2 likes

Ik was de enige die het niet had gekregen dus ik vermoed slechte post bezorging… heb inmiddels een nieuwe code ontvangen van HR :grin:

4 likes