Show je kerstpakket

Wij mochten online punten inwisselen voor een cadeau. Er was ontzettend veel keus en ik heb dit gekozen

12 likes

Ben benieuwd wat Bijenkorf medewerkers krijgen :joy:

32 likes

Ja, leuk! Ben ook benieuwd. Ik krijg elk jaar een bloemetje, maar volgens mij krijg ik nu ook iets extra’s erbij. Weet alleen nog niet wat

2 likes

Ik kreeg een foute sleutelhanger en zo’n tintelingcode. Heb de punten ingewisseld voor een dille&kamille cadeaubon.

5 likes

Ik gun ze een Acne sjaal maar het zal wel weer iets armoedigs zijn.

7 likes

Wij krijgen allemaal een herbruikbare (reis)beker omdat ze op kantoor van de kartonnen bekertjes af moeten.

12 likes

Wij hadden het hier van de week op werk over. “Waar moeten we dan uit drinken???!!” :roll_eyes:
Vorig jaar zat er in ons pakket een mok maar er zijn maar weinig mensen die hem (of überhaupt een mok/kop) op werk gebruiken. Ben benieuwd hoe dat gaat volgend jaar, want zie nu vaak echt stapels wegwerp op bureaus staan.

2 likes

Ik kon zelf kiezen en heb een cadeaubon gekozen :tipping_hand_woman:

3 likes

Ik sta juist te kijken van kantoren met kartonnen/wegwerpbekers.
Ik zou dan echt allang m’n eigen mok meegenomen hebben denk ik. Ik heb zelf alleen op kantoren gewerkt met vaatwasser (en servies). Ik heb weleens gehoord van iemand op een kantoor waar dat zo is (wel servies geen vaatwasser) dat echt veel mensen hun mok überhaupt nooit afwassen echt fucking goor.

35 likes

Ja ik ook, gewoon een of meerdere keukenhoeken met kasten met mokken en kopjes erin enzo, ik heb juist nog nooit op een kantoor wegwerpbekertjes gehad.

5 likes

Nou nou wat een arremoe zeg

En waar werk jij dat er geen servies aanwezig is

16 likes

Op mijn werk was/is ook geen servies aanwezig, alleen wegwerpbekers. Vorig jaar hebben we allemaal een koffiebeker gekregen en dat werkt prima. Sowieso blij dat er geen servies is, want in mijn ervaring laten mensen dat vaak slingeren of wassen het niet af en het zijn altijd dezelfde mensen die de vaatwasser inruimen/aanzetten/uitruimen.

1 like

Ik heb hem nog niet, maar gok op een zeer originele tinteling (net als de eerdere 5 jaar)…

Bij ons zijn ze nu ook eindelijk van de kartonnen bekers af en iedereen loopt zonder problemen met een eigen mok, ging heel soepel. Enige irritante is als je gasten hebt, dan moet je eerst een “leen-mok” halen haha.

1 like

Pff ik kwam hier voor kerstpakketten en lees over mokken op werk. Het is geen hogere wiskunde he, zo’n stenen mok gebruiken en afwassen.

Zullen we weer lekker kerstpakketten gaan delen?

Wij kregen de eerste vijf jaar altijd een fles parfum met bijpassende lotion etc. Supervreemd want heel eerlijk, het was vier jaar zoete troep. Alleen het laatste jaar kreeg ik Libre welke ik wel lekker vind. Vorig jaar een bordspel (iedereen een andere zo’n beetje) en een megagroot fleece/teddy plaid. Dat kleed vooral was heerlijk! Ben benieuwd naar dit jaar!

9 likes

Op 29 al november gekregen zodat het op tijd was om alle vakjes open te maken :sweat_smile:
Is een Rituals Adventkalender met mini’s.

69 likes

Wauw wat leuk zeg!

Ik krijg punten dat ik bij zo’n online shop wat kan uitkiezen, maar helaas worden de leuke opties daar steeds minder. Vorig jaar een LINDA abonnement gekozen dus kijken wat het dit jaar wordt

2 likes

Het is letterlijk 1 sec. Ik doe hem niet eens in de vaatwasser want dan duurt het eeuwen voor hij terug is.

6 likes

En als je mokken koopt die je goed kan stapelen kan je gewoon meer meenemen voor op kantoor om verschillende dingen te drinken. Je zou ook nog een plastic bewaardoos op je kantoor kunnen zetten zodat je mokken geen stof vangen als je ze niet gebruikt. Of op de kop op je tafel zetten maar dan moet je wel zeker zijn dat je tafel echt schoon is.

5 likes

Het is toch gewoon zo simpel als je eigen beker mee en die of op werk afwassen óf weer mee naar huis. Wen je binnen een paar weken aan want je krijgt volgend jaar nergens meer plastic.

16 likes

Kreeg dan iedereen dezelfde parfum? Of was het nog wel een beetje gepersonaliseerd?

Zie al voor me dat dan de werkdag naar kerst iedereen hetzelfde ruikt haha

4 likes