Show je kerstpakket

Ik neem altijd mijn thermos mee en weer mee naar huis, maar als er alleen een koffieautomaat is moet het wel goed eronder kunnen passen.

5 likes

Ik heb een bon gekregen voor een (duurzaam) cadeau. Supermooie collectie elk jaar en ik heb gekozen voor Ticket to Ride uit de categorie gezellig, haha.

18 likes

Ik ben dit jaar goed verwend, hebben voor 300 euro aan cadeaubonnen gekregen voor de Bijenkorf in het kader van duurzaam geen echte kerstpakketten meer en i love it. Waren wel wat collegas teleurgesteld naar goed dat zal je altijd hebben

64 likes

Hoe kan je daarover teleurgesteld zijn?

73 likes

Hoezo is dat duurzaam? Voor die 300 euro ga je toch ook weer spullen kopen. Bijenkorf is nou niet bepaald duurzaam…

13 likes

Ja want vroeger kwam je met een koffer thuis vol met meuk en hadden de kinderen zoveel plezier om het pakket uit te pakken met het gezin, dat geneuzel over duurzaamheid ook steeds.

6 likes

Ze wilde digitale cadeaubonnen geven i.p.v. allemaal spullen verpakt in plastic en dingen die je wellicht nooit gaat gebruiken etc. Ik vind het een goede zet.

11 likes

Ik heb ook een cadeaubon and i love it.

6 likes

Gezellige praatjes? Of wat verwacht je… gevechten?

En jeetje hoe erg is het nou om je eigen kop ff af te wassen? Ik sta echt even met mijn ogen te klapperen over zoveel negativiteit over ongeveer niks.

13 likes

Een bol cadeaukaart.

3 likes

Ze reageert op je laatste zin over de taferelen die het gaat opleveren

2 likes

Kan, maar heeft ze niet gedaan :woman_shrugging:t3:

Ho, daarnet stond er nog dat je dan ook alleen die zin kunt citeren, ipv wat er nu staat… ninja-editing!

3 likes

Ja, komt idd op hetzelfde neer, maar mijn reactie paste alleen op wat er in eerste instantie stond, vandaar mijn toevoeging, voor de mensen die de ninja-edit hadden gemist :smile:

En idd, ze had niet de hele post hoeven te citeren, maar alsnog is het toch gewoon duidelijk dat ze op die laatste zin reageert, maakt dan toch verder niet uit of ze de hele post of alleen die zin citeert :woman_shrugging:t3:

2 likes

Omg 300 euro aan bijenkorf bonnen is echt de droom

71 likes

Ik krijg dit jaar van twee werkgevers een kerstgeschenk maar ipv dat ik punten krijg om te besteden in een online shop, zoals de afgelopen drie jaar, moet ik voor beide werkgevers naar een kerstmarkt :rage: om “gezellig met mijn collega’s onder het genot van een warm drankje te snuffelen tussen alle presentjes” NEE

20 likes

Hahaha same, heerlijk hè, werken in de zorg. :melting_face:

Mijn voucher is overigens vermist geraakt in de post.

1 like

haha dit was precies wat ik wilde zeggen, gebeurt dit ergens anders dan in de zorg ook :")

7 likes

Ja in het onderwijs :sweat_smile: Ik mag vanavond ook weer. Eindstand is altijd dat ik overprikkeld thuiskom met iets waar ik niet per se blij mee ben. Bij de meeste kramen is het echt dringen dus uiteindelijk kies ik maar gewoon iets haha.

5 likes

Toen ik bij een “kleine ondernemer werkte” ook! Had de ondernemersvereniging een markt georganiseerd. Was opzich wel leuk. Werkte je bij de boekhandel/bakker/slijterij/drogist, en die stonden dan ook op die markt.
Kon je met muntjes dus dingen bij andere ondernemers halen. Wel slim ook, want indirect sponsoren ze zich zelf haha.
Maar kon je dus je eigen pakket met een boek / wijntje / douche foam samen stellen van verschillende ondernemers

5 likes

Ik heb shampoo en conditioner gehad van Kevin Murphy. Alleen voor gekleurd haar en ik verf mijn haar nooit :sweat_smile:

4 likes