Show je kerstpakket

Hahaha same, heerlijk hè, werken in de zorg. :melting_face:

Mijn voucher is overigens vermist geraakt in de post.

1 like

haha dit was precies wat ik wilde zeggen, gebeurt dit ergens anders dan in de zorg ook :")

7 likes

Ja in het onderwijs :sweat_smile: Ik mag vanavond ook weer. Eindstand is altijd dat ik overprikkeld thuiskom met iets waar ik niet per se blij mee ben. Bij de meeste kramen is het echt dringen dus uiteindelijk kies ik maar gewoon iets haha.

5 likes

Toen ik bij een “kleine ondernemer werkte” ook! Had de ondernemersvereniging een markt georganiseerd. Was opzich wel leuk. Werkte je bij de boekhandel/bakker/slijterij/drogist, en die stonden dan ook op die markt.
Kon je met muntjes dus dingen bij andere ondernemers halen. Wel slim ook, want indirect sponsoren ze zich zelf haha.
Maar kon je dus je eigen pakket met een boek / wijntje / douche foam samen stellen van verschillende ondernemers

5 likes

Ik heb shampoo en conditioner gehad van Kevin Murphy. Alleen voor gekleurd haar en ik verf mijn haar nooit :sweat_smile:

4 likes

Heb je de oranje gekregen? Die ruikt echt meeeeeega lekker! Beetje Molecule 1 achtig.

4 likes

Ja! Oh nu ben ik wel benieuwd! En wat minder teleurgesteld misschien haha

5 likes

Het is misschien een beetje een gek kerstpakket, maar ik vind het wel hele fijne shampoo en conditioner! Mijn kapper werkt er mee en ik heb hem daar ook gekocht. Vind het een aanrader.

5 likes

Hier ook hoor ( werk in een ziekenhuis). Vandaag zelf wel echt een paar hele leuke aankopen kunnen doen voor 25 ‘muntjes’ op de kerstmarkt. Er staan allemaal lokale ondernemers ( traiteurs, wijn, bier, bonbons etc. Tot sieraden/ lingerie/ interieur / beauty / boeken/ spellen etc. Ook staat er een bloemist met kerst stukjes, kerstornamenten etc.
Daarnaast gewoon kraampjes met hapjes, drankjes. Ik vond het wel heel gezellig, de laatste keer was 3 jaar geleden Ivm Corona en toen kregen we een soort tintelingen achtig iets, wat het gewoon steeds net niet was.

Mijn partner werkt in het onderwijs en zelfs hier hebben ze ook ditzelfde principe ( wel iets kleiner opgesteld)

Oh en mijn aankopen waren: een paar oorknopjes, een haarspeld, een set geurstokjes / huisparfum en een setje vogelhuisjes voor aan het raam

8 likes

Van mn uitzend bureau mocht ik iets uitkiezen en heb ik deze tas.

En van het werk zelf een tote bag met daarin een bamboek. ( Een soort van whiteboard notitie boekje wat je kan hergebruiken) met een qoute van de school.
Een pathe bon tony chocololololo en popcorn.

31 likes

Ik heb een kadokaart van de Albert Heijn en een Rituals pakketje gekregen, heb niet zoveel met Rituals maar wel een fijn pakketje en kadokaart is heel chill met de kerstboodschappen!

4 likes

Volgens mij heeft iedereen deze tas dit jaar gekregen :joy:
Ik heb er eentje, mijn broer heeft er ook eentje gekregen :joy::joy:
Verder kreeg ik wat snacks en drinken erbij.

4 likes

Hahaha jaa ik kon kiezen maar die tas was t enige waarvan ik dacht hier heb ik wat aan.

4 likes

Ik heb een pakket met borrelhapjes! Toastjes, tapenades, wijn, spelletje en allemaal andere lekkere dingen nog.

Overigens zelfs samengesteld want ik zat in de kerstpakket organisatie haha :sweat_smile:

Ben wel echt benieuwd of ik dit jaar nog wat van m’n freelance werk krijg. Vorige jaar had ik van al m’n opdrachtgevers iets gekregen, maar toen deed ik veel meer opdrachten.

9 likes

Een koelbox gevuld met wat eten en een picknickkleed. Vind het wel grappig (is al uitgemeten dat er 3 sixpack bier in de koelbox kan door collega’s :joy:).

9 likes

Ik heb de tas ook gekregen met snacks :joy::joy:. Was er wel heel blij mee! M’n broertje heeft de tas vorig jaar gekregen en er past echt veel in

5 likes

Ik heb een carrousel bon gekregen maar de site ligt eruit :frowning: Ben echt benieuwd wat ik allemaal kan bestellen.

1 like

We mochten uit verschillende dingen kiezen (van die echte kerstpakketen met eten oa) dus toen had ik al keuzestress en koos maar gewoon een bon. Nu blijkt dat je die bon ook nog eens kan omwisselen voor ongeveer 100 verschillende winkels maar ook theater, hotel, weekendje weg, sauna, noem maar op. Nóg meer keuzestress!!! Maar wel heel blij mee. :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Dit!

3 likes

Nou ben op kerstmarkt 1 met frisse tegenzin landsgeweest. Was blij verrast over de kaasmessen, die wilde ik nog! Niet de meest exotische set, but oh well, it’s free :nerd_face:

21 likes