Show je kerstpakket

Hahaha jaa ik kon kiezen maar die tas was t enige waarvan ik dacht hier heb ik wat aan.

4 likes

Ik heb een pakket met borrelhapjes! Toastjes, tapenades, wijn, spelletje en allemaal andere lekkere dingen nog.

Overigens zelfs samengesteld want ik zat in de kerstpakket organisatie haha :sweat_smile:

Ben wel echt benieuwd of ik dit jaar nog wat van m’n freelance werk krijg. Vorige jaar had ik van al m’n opdrachtgevers iets gekregen, maar toen deed ik veel meer opdrachten.

9 likes

Een koelbox gevuld met wat eten en een picknickkleed. Vind het wel grappig (is al uitgemeten dat er 3 sixpack bier in de koelbox kan door collega’s :joy:).

9 likes

Ik heb de tas ook gekregen met snacks :joy::joy:. Was er wel heel blij mee! M’n broertje heeft de tas vorig jaar gekregen en er past echt veel in

5 likes

Ik heb een carrousel bon gekregen maar de site ligt eruit :frowning: Ben echt benieuwd wat ik allemaal kan bestellen.

1 like

We mochten uit verschillende dingen kiezen (van die echte kerstpakketen met eten oa) dus toen had ik al keuzestress en koos maar gewoon een bon. Nu blijkt dat je die bon ook nog eens kan omwisselen voor ongeveer 100 verschillende winkels maar ook theater, hotel, weekendje weg, sauna, noem maar op. Nóg meer keuzestress!!! Maar wel heel blij mee. :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Dit!

3 likes

Nou ben op kerstmarkt 1 met frisse tegenzin landsgeweest. Was blij verrast over de kaasmessen, die wilde ik nog! Niet de meest exotische set, but oh well, it’s free :nerd_face:

21 likes

Mijn collega had vorig jaar dat ie naar haar oude adres was gegaan, en toen had de nieuwe bewoner gewoon iets besteld :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

3 likes

Een bon van 40 euro die we alleen lokaal in de buurt van het ziekenhuis kunnen uitgeven. Ik kom er nooit weg.

M’n man kreeg erg jaloersmakend pakket. Bon van 50 euro, een mooie speakerset en vervolgens een grote doos vol snoepgoed en lekkere chocolade.

8 likes

Dat is next level aso zeg.
Ik heb inmiddels een vervangende voucher gekregen.

2 likes

Ik vind dat wel grappig eigenlijk :laughing: had ze haar nieuwe adres dan niet meteen doorgegeven?

5 likes

Nee iets met verschillende databases, was niet haar schuld!

Aah dan is het iets minder grappig wel

6 likes

Ik heb dit jaar het kerstpakket gemaakt voor de medewerkers en ben nu een beetje gestresst over de reacties.

Aan de ene kant weet ik dat ik het NOOIT goed kan doen maar ja…

Ze ontvangen het morgen :clown_face:

12 likes

Wat is het?

1 like

Wat lekkere dingen voor de kerst en een cadeaubon die ze kunnen inwisselen voor een cadeaubon naar keuze.

7 likes

Nou ik denk dat je daar niet de mist mee in kan gaan hoor! Sommige mensen willen iets te vreten en anderen willen gewoon iets leuks kopen. Jouwe heeft beide!

16 likes

Hey dat heb ik op tiktok gezien

4 likes

Ik kreeg een like waardoor ik op je kan antwoorden. Was vergeten dat hier collega’s zaten :joy:
Dit jaar vind ik het heel leuk! Ik heb een halfjaar Parfumado gekozen. Jij?