Show je kerstpakket

Mijn collega had vorig jaar dat ie naar haar oude adres was gegaan, en toen had de nieuwe bewoner gewoon iets besteld :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

3 likes

Een bon van 40 euro die we alleen lokaal in de buurt van het ziekenhuis kunnen uitgeven. Ik kom er nooit weg.

M’n man kreeg erg jaloersmakend pakket. Bon van 50 euro, een mooie speakerset en vervolgens een grote doos vol snoepgoed en lekkere chocolade.

8 likes

Dat is next level aso zeg.
Ik heb inmiddels een vervangende voucher gekregen.

2 likes

Ik vind dat wel grappig eigenlijk :laughing: had ze haar nieuwe adres dan niet meteen doorgegeven?

5 likes

Nee iets met verschillende databases, was niet haar schuld!

Aah dan is het iets minder grappig wel

6 likes

Ik heb dit jaar het kerstpakket gemaakt voor de medewerkers en ben nu een beetje gestresst over de reacties.

Aan de ene kant weet ik dat ik het NOOIT goed kan doen maar ja…

Ze ontvangen het morgen :clown_face:

12 likes

Wat is het?

1 like

Wat lekkere dingen voor de kerst en een cadeaubon die ze kunnen inwisselen voor een cadeaubon naar keuze.

7 likes

Hey dat heb ik op tiktok gezien

4 likes

Ik kreeg een like waardoor ik op je kan antwoorden. Was vergeten dat hier collega’s zaten :joy:
Dit jaar vind ik het heel leuk! Ik heb een halfjaar Parfumado gekozen. Jij?

Ik ben overweldigd door alle keus!! Zit te denken aan de fashioncheque bon want ik heb een portemonnee bij Zalando op het oog. Dit is ook mn laatste kerstpakket want ik begin in januari ergens anders (de gele equivalent in de Randstad van waar wij nu werken haha)

2 likes

Wij hebben weer van die carrousel punten gekregen maar het zijn altijd zo weinig punten dat er niet echt veel keuze is. Alleen 2 flessen douchegel, of een fietslampje, of een geurkaars die amper ruikt. En er staan zelfs moederdagdingen op die site? Echt raar. Dus ik weet niet wat ik moet kiezen eigenlijk. Denk dat ik die punten dan maar ga doneren

Normaal kregen we ook nog een chocolade adventkalender maar dat is inmiddels ook al 2 jaar niet meer. En als je een dopper wilde dan moest je deelnemen aan een cursus, vervolgens aan een daaraan gekoppelde winactie en dan werden er 10 verloot door het hele land :sweat_smile:

5 likes

WTF en in sommige sectoren wordt je echt ermee doodgegooid. Ze laten je soms bijna niet vertrekken met zonder fles. :joy:

8 likes

Wij hadden een kerstmarkt met plaatselijke ondernemers.
Super leuk bedacht en ik ben ook echt blij met mijn pakket (nootjes, kaas, bier, chocolaatjes), maar raak er altijd wat overprikkeld van.
Vooral omdat er dan ook nog gekleurde discolampen knipperen boven de kraam, waardoor ik eigenlijk niet goed kan zien wat voor kaas ik pak (groen, blauw, rood, paars).

5 likes

Ik denk bijna dat jij nu op de Kerstmarkt geweest ben waar ik met m’n collega’s stond met zo’n kraam. Met die lampen erboven haha.

3 likes

In Vught?

4 likes

Wij krijgen waarschijnlijk geen kerstpakket. In plaats daarvan organiseren ze een nieuwjaarsborrel in de stad van het hoofdkantoor (Deventer) en ik kom uit midden Limburg. Niemand van mijn kantoor gaat dus want het is ook op een stom tijdstip :persevere:

2 likes

haha nou zeg dat, ik heb deze tas ook gekregen!

6 likes

Hier ook al haha, wel zwart en met de naam van het bedrijf er op gedrukt :sweat_smile: Vind dat wel een beetje stom

2 likes