Ik ben overweldigd door alle keus!! Zit te denken aan de fashioncheque bon want ik heb een portemonnee bij Zalando op het oog. Dit is ook mn laatste kerstpakket want ik begin in januari ergens anders (de gele equivalent in de Randstad van waar wij nu werken haha)
Wij hebben weer van die carrousel punten gekregen maar het zijn altijd zo weinig punten dat er niet echt veel keuze is. Alleen 2 flessen douchegel, of een fietslampje, of een geurkaars die amper ruikt. En er staan zelfs moederdagdingen op die site? Echt raar. Dus ik weet niet wat ik moet kiezen eigenlijk. Denk dat ik die punten dan maar ga doneren
Normaal kregen we ook nog een chocolade adventkalender maar dat is inmiddels ook al 2 jaar niet meer. En als je een dopper wilde dan moest je deelnemen aan een cursus, vervolgens aan een daaraan gekoppelde winactie en dan werden er 10 verloot door het hele land
WTF en in sommige sectoren wordt je echt ermee doodgegooid. Ze laten je soms bijna niet vertrekken met zonder fles.
Wij hadden een kerstmarkt met plaatselijke ondernemers.
Super leuk bedacht en ik ben ook echt blij met mijn pakket (nootjes, kaas, bier, chocolaatjes), maar raak er altijd wat overprikkeld van.
Vooral omdat er dan ook nog gekleurde discolampen knipperen boven de kraam, waardoor ik eigenlijk niet goed kan zien wat voor kaas ik pak (groen, blauw, rood, paars).
Ik denk bijna dat jij nu op de Kerstmarkt geweest ben waar ik met m’n collega’s stond met zo’n kraam. Met die lampen erboven haha.
In Vught?
Wij krijgen waarschijnlijk geen kerstpakket. In plaats daarvan organiseren ze een nieuwjaarsborrel in de stad van het hoofdkantoor (Deventer) en ik kom uit midden Limburg. Niemand van mijn kantoor gaat dus want het is ook op een stom tijdstip
haha nou zeg dat, ik heb deze tas ook gekregen!
Hier ook al haha, wel zwart en met de naam van het bedrijf er op gedrukt Vind dat wel een beetje stom
Soms kan je een logo wel van kleding verwijderen, misschien lukt dat ook met jouw tas wel.
Kan helaas niet, zei het verkeerd. De letters zijn er niet op gedrukt maar echt ‘in de tas’. Weet niet hoe je dat noemt, maar ze zijn zeg maar onderdeel van de stof. Maar goed, het is zwart dus je ziet het ook alweer niet extreem goed, dus ga m vast wel eens gebruiken
ohhhh hier ook exact, heel stom he! zat er bij jou toevallig ook een bordspel bij?
Haha op de doos ja? En wat eten. Zijn we collega’s?
Wij hebben ook zoiets: geen kerstpakket maar dinsdagavond na werk een etentje met alle collega’s van alle vestigingen (werk op een middelbare school). Beetje ondankbaar maar echt niemand heeft hier zin in in die laatste week voor de vakantie, we lopen allemaal op ons tandvlees.
Wij hebben via een online platform kunnen kiezen wat we wilden; een pakket of een bon. En dan van bepaalde duurzame merken. Nu is er van de week gemaild dat die shop failliet is gegaan… en we krijgen binnenkort bericht hoe verder
Haha ja precies. Maar bij ons deden ze zo ongeveer alsof het zeeeeer bijzondere en unieke dingen zijn.
Wij konden kiezen uit een aantal item, ben voor een treatwell bon gegaan, zo blij mee!
Mijn vriend kiest voor een mini muziekbox ipv een airfryer.
Hij wist dat ik 'm zou beïnvloeden in zijn keuze dus heeft hij niks gezegd
Ik vind het ook heel bijzonder dat het (ook in dit topic als ik het een beetje zo lees) met name in de zorg en het onderwijs een ding lijkt om een kerstpakket een heel sociale gelegenheid te laten zijn. En misschien ben ik in de minderheid, maar het lijkt mij toch dat juist deze groep er totaal niet op zit te wachten?
Ik zie de hele dag al mensen, ik heb er echt geen behoefte aan om daarna ook nog met tig man op een kerstmarkt met felle lichten een cadeau te gaan uitzoeken/ophalen en of naar een sociaal kerstevenement te gaan. En zeker niet wat jij zegt idd: ik ben er gewoon echt te moe voor ook rond deze tijd. Ik denk dan echt: laat me met rust en geef me een doos vreten.
Nou zeg, de brutaliteit, hoe durft hij zomaar zelf iets uit te kiezen voor zijn eigen kerstpakket?!