Ja en het is dan ook nog verplicht en ik bereid me al voor op de quasi ongemakkelijke speech van de directeur bestuurder die net alle planken misslaat en gewoon een matige avond ik ruil dit met liefde in voor géén kerstpakket
Ik heb een suf kookboek gekregen, zo saaaaaaaaaai (ik vind koken stom en 80% is vlees en ik ben vega). Mijn vriend heeft een museumjaarkaart gekregen. Verschil moet er zijn
En nog steeds post niemand foto’s gvd!
Ja haha. Ik dacht al, dit kan geen toeval zijn.
Ik zal dinsdag een foto maken van het fantastische kerstfeest
Helemaal eens.
Ik wil gewoon aan het eind van de werkdag een doos met vreetwerk meekrijgen.
Ik vind december een heerlijke maand, maar ben ook permanent moe. Het allerlaatste wat ik wil is nog een avond de deur uit moeten en gezellig doen met mensen waar ik geen ruk om geef.
Geef gewoon een kilo kaas, een zak chips en een blik ragout.
Ik krijg in het beroepsonderwijs altijd of een traditioneel kerstpakket en/of gewoon de mogelijkheid om online iets uit te kiezen. En vorig jaar toevallig ook nog een bonus. Maar ik zou zo’n markt echt niet leuk vinden. Denk dat scholen vooral denken dat hun doelgroep dat aanspreekt. Maar ken ook zat mensen die dat wel leuk vinden.
Ik krijg vanavond een traditioneel kerstpakket. Ben benieuwd
Zoals ieder jaar een VVV-bon van 50 euro. Ben er wel blij mee, maar ik krijg ook stress van waar ik dat aan ga uitgeven. Het voelt ook niet zo speciaal ofzo, omdat je er ook gewoon vaatwastabletten en onderbroeken mee kan kopen.
Ik heb ook een VVV cadeaukaart van 50 euro gekregen en een groot eindejaarsfeest met vegadiner en open bar en karaoke en dat was top. Ik zit ook in de feestcommissie dus dan weet je dat het leuk wordt
https://www.ad.nl/binnenland/tijd-van-snijplanken-en-schaaltjes-is-voorbij-we-willen-dit-jaar-heel-andere-dingen-in-ons-kerstpakket~ad39b23f/ zag hier wat foto’s van kerstpakketten
Wij hadden dit jaar een site waar je cadeaus op mag uitkiezen ipv een cadeaubon (die was altijd 50 euro). Nu kon je echt alleen maar van die net niet cadeau’s uitkiezen zoals een accuboormachine van een of ander gaar merk of random handdoeken en dekbedovertrekken.
Gelukkig kon je wel je punten doneren aan de voedselbank dus ze zijn niet helemaal verloren gegaan aan nutteloze dingen (maar had me zo verheugd op de bon).
Ik heb een bon gekregen voor lokale ondernemers. Heb er soxs van gehaald. Die gebruik ik al jaren dus ik ben blij!
Ik ben zo benieuwd naar het kerstpakket van de Bijenkorf dit jaar, maar kan nog nergens iets vinden =’)
Ik heb kaartjes voor het klimbos gekozen, leek me wel een leuk date idee
Dacht te hebben gezien dat ze een cadeaubon hebben gekregen (van €50)
Wij hebben ook een cadeaubon. 50 euro voor Bol
Ik krijg mijn kerstpakket vrijdag pas! Alle pakketten staan naast m’n bureau en ik had al gespiekt. Veel lekkers/snacks, maar sommige spullen zijn ingepakt
Toch een geurtje weer, dit keer een 50 ml Daisy / Marc Jacobs met wat kleine dingen erbij zoals douche foam en een lotion en paar proefjes. Leuk, wel luxe cadeau. Maar goed het geurtje spreekt me nog niet echt aan dus wellicht ga ik hem verkopen.
Met al die bonnen tegenwoordig is er amper een leuke foto te delen toch? Volgens mij heeft alleen
@Mette12 tot nu toe een ouderwets pakket gekregen.
Zelfs mn man heeft een bon dit jaar en die had aaaaltijd een pakket😢