Show je kerstpakket

Ik heb ook een VVV cadeaukaart van 50 euro gekregen en een groot eindejaarsfeest met vegadiner en open bar en karaoke en dat was top. Ik zit ook in de feestcommissie dus dan weet je dat het leuk wordt :call_me_hand:

29 likes

https://www.ad.nl/binnenland/tijd-van-snijplanken-en-schaaltjes-is-voorbij-we-willen-dit-jaar-heel-andere-dingen-in-ons-kerstpakket~ad39b23f/ zag hier wat foto’s van kerstpakketten :stuck_out_tongue:

4 likes

Wij hadden dit jaar een site waar je cadeaus op mag uitkiezen ipv een cadeaubon (die was altijd 50 euro). Nu kon je echt alleen maar van die net niet cadeau’s uitkiezen zoals een accuboormachine van een of ander gaar merk of random handdoeken en dekbedovertrekken.

Gelukkig kon je wel je punten doneren aan de voedselbank dus ze zijn niet helemaal verloren gegaan aan nutteloze dingen (maar had me zo verheugd op de bon).

4 likes

Ik heb een bon gekregen voor lokale ondernemers. Heb er soxs van gehaald. Die gebruik ik al jaren dus ik ben blij!

4 likes

Ik ben zo benieuwd naar het kerstpakket van de Bijenkorf dit jaar, maar kan nog nergens iets vinden =’)

8 likes

Ik heb kaartjes voor het klimbos gekozen, leek me wel een leuk date idee

5 likes

Dacht te hebben gezien dat ze een cadeaubon hebben gekregen (van €50)

7 likes

Wij hebben ook een cadeaubon. 50 euro voor Bol

5 likes

Ik krijg mijn kerstpakket vrijdag pas! Alle pakketten staan naast m’n bureau en ik had al gespiekt. Veel lekkers/snacks, maar sommige spullen zijn ingepakt :joy:

4 likes

Toch een geurtje weer, dit keer een 50 ml Daisy / Marc Jacobs met wat kleine dingen erbij zoals douche foam en een lotion en paar proefjes. Leuk, wel luxe cadeau. Maar goed het geurtje spreekt me nog niet echt aan dus wellicht ga ik hem verkopen.

5 likes

IMG_0368

Met al die bonnen tegenwoordig is er amper een leuke foto te delen toch? Volgens mij heeft alleen
@Mette12 tot nu toe een ouderwets pakket gekregen.

Zelfs mn man heeft een bon dit jaar en die had aaaaltijd een pakket😢

6 likes

Ik krijg hem vanavond tijdens een kerstborrel
Zal weliswaar niet veel zijn maar wel wat snacks

4 likes

Mijn vriend kreeg vandaag zijn kerstpakket en er was over dus hij kreeg er eentje extra voor mij.

Het lijkt een beetje karig maar ze hadden ook een uitgebreide lunch en borrel.

21 likes

Ook konden we via een site punten inwisselen, daar heb ik een tafelhaard van gekozen.

33 likes

Van mijn werk een bon van 25 euro waarmee ik weer een bon van de decathlon heb gekocht om bij te leggen voor een paar schaatsen!
Verder krijg ik vaak van losse adressen waar ik werk nog iets kleins/lekkers

5 likes

Heel fijn vreet pakket! X2 want partner werkt bij hetzelfde bedrijf

66 likes

Ik heb nog niks gekregen. Dus ben erg benieuwd

2 likes

Wat raar dat zij dat voor jullie kiezen

@Evert ja, je kan ze zo op kleurthema kopen :sweat_smile: Hele folder vol met kleuren kerstpakketten

2 likes

Ik krijg elk jaar 75 euro aan bonnen van Bol en koop daar dan meestal parfum van.
Daarnaast kreeg ik nog een bon van de stichting waar ik vrijwilligerswerk voor heb gedaan, had ik niet verwacht dus extra blij mee! Een bon van 50 euro in te leveren bij heel veel winkels in mijn stad.

8 likes

Ik krijg morgen ook een echt pakket!!!

En ik heb ook al iets gekregen van mijn zzp plek maar dat kan ik niet delen want er staan mega grote logo’s op

1 like