Show je kerstpakket

Ik krijg hem vanavond tijdens een kerstborrel
Zal weliswaar niet veel zijn maar wel wat snacks

4 likes

Mijn vriend kreeg vandaag zijn kerstpakket en er was over dus hij kreeg er eentje extra voor mij.

Het lijkt een beetje karig maar ze hadden ook een uitgebreide lunch en borrel.

21 likes

Ook konden we via een site punten inwisselen, daar heb ik een tafelhaard van gekozen.

33 likes

Van mijn werk een bon van 25 euro waarmee ik weer een bon van de decathlon heb gekocht om bij te leggen voor een paar schaatsen!
Verder krijg ik vaak van losse adressen waar ik werk nog iets kleins/lekkers

5 likes

Heel fijn vreet pakket! X2 want partner werkt bij hetzelfde bedrijf

66 likes

Ik heb nog niks gekregen. Dus ben erg benieuwd

2 likes

Wat raar dat zij dat voor jullie kiezen

@Evert ja, je kan ze zo op kleurthema kopen :sweat_smile: Hele folder vol met kleuren kerstpakketten

2 likes

Ik krijg elk jaar 75 euro aan bonnen van Bol en koop daar dan meestal parfum van.
Daarnaast kreeg ik nog een bon van de stichting waar ik vrijwilligerswerk voor heb gedaan, had ik niet verwacht dus extra blij mee! Een bon van 50 euro in te leveren bij heel veel winkels in mijn stad.

8 likes

Ik krijg morgen ook een echt pakket!!!

En ik heb ook al iets gekregen van mijn zzp plek maar dat kan ik niet delen want er staan mega grote logo’s op

1 like

Gewoon een kerstkleur thema!

:santa: :santa: :santa: :christmas_tree:

2 likes

hahaha jaaa en de bonbons waren ook goed!

4 likes

Haha ik ga het opzoeken.

Oh leuk! Toevallig morgen ook een kerstlunch? (als je hier heel anoniem zit, antwoord vooral gewoon niet hoor haha) De bonbons ben ik nog niet aan begonnen, maar dat kan ook bijna niet fout gaan natuurlijk!

2 likes

Meest random pakket wat ik ooit gehad heb: een kruik, zonnebrand, Dopper, springtouw en kwartet over het werk

25 likes

waren dit spullen uit een restpartij ofzo? Volgens mij heb ik exact ditzelfde springtouw in de eerste coronagolf van mijn werkgever gekregen (om ons lekker fit te houden in de lockdown)

4 likes

Het zou me echt niks verbazen hahaha een paar jaar geleden kregen we ook overgebleven marketing goodies (maar toen werkte ik formeel nog bij een ander bedrijf waar ik een veel beter pakket kreeg)

Donderdag kerstborrel dus hopelijk krijg ik dan kerstpakket. Werk er pas net dus ben benieuwd

4 likes

Ik werk bij een bedrijf waar o.a. heel erg veel kerstpakketten gemaakt worden. Maar vraag me serieus af of wij wat krijgen. Volgens mij wordt dat door de drukte over het hoofd gezien :sweat_smile:

2 likes

Ik ben afhankelijk van iemand anders, die heeft mijn pakket. Zij heeft hem vrijdag meegekregen maar hoor maar niks van haar 🫠 Moet ik er nu nog achteraan? :sweat_smile: Ze woont vlakbij trouwens, dus ze hoeft de wereld er niet voor uit.

Ik zou hem dan bij haar ophalen

33 likes