Ja ik heb het dus uitgegeven aan iets super stoms … nieuwe zoogcompressen
.
Kwam die 20€ weer van pas haha
Rondom kerst ben ik altijd het meest teleurgesteld in het bedrijf waar ik werk. Het is letterlijk 1 van de allergrootste entertainmentmerken ter wereld en wat is het ‘kerstpakket’? Je kunt stemmen op een goed doel waar de Benelux vestiging dan een bedrag naar overmaakt
Dit doen ze nu al 4 jaar zo, onder het mom van ‘we kunnen het toch niet iedereen naar de zin maken’. Nee, nu vindt iedereen het tenminste kut👍
Doen!!!
Ik ben voor een nieuw handbagagekoffertje gegaan, ook wel blij mee
Ik heb van mijn ene werkgever een Tinteling ontvangen en een bonus van €750. De tinteling heb ik een bon van gekocht en daarvoor kocht ik onderstaand. We hadden ook nog een heel fancy diner met wijn arrangement met ons team en er waren alleen vega en vegan opties

Mijn andere werkgever heeft vandaag een kerstborrel maar geen idee of ze aan iets van kerstpakketten doen.
Ik heb er kerstcadeaus voor m’n schoonfamilie van gekocht, want ik heb een hekel aan geld uitgeven aan cadeaus. Gift giving is niet mijn love language.
Ooh dat springtouw, wat vreselijk zeg. Ik zou de komende dagen lekker in de baas haar tijd netflixen om hiervoor te compenseren
Oh ja en we gaan zaterdag naar de Efteling met zijn allen incl partners en kinderen.
Telt ook wel een beetje mee toch? Zin in!
Ik had trouwens twee kerstpakketten dit jaar, beiden een klassiek eetpakket! Zaten best lekkere dingen in beiden, dus ik ben er blij mee. Wel note to self om voortaan mijn kerstpakket na het avondeten open te maken, want heb nu twee avonden ‘gedineerd’ met snacks.
Wij hadden een paar jaar geleden een heel persoonlijk pakket trouwens, met van elke locatie die we hebben iets lokaals en dat was echt zo waanzinnig leuk! Ik hoor mijn collega’s daar ook nog steeds over! Dus voor de forummers die veel tijd en moeite in de pakketten steken, wordt zeker gewaardeerd! (al houd je natuurlijk overal zeikerds)
Bij ons heeft iedereen 150€ gekregen op z’n salaris. En dan nu een lokale bon van 10€.
Ik heb ook nog wat presentjes gekocht maar daar wil ik een activiteit rondom bedenken. Ik dacht eerst aan een bingo maar dat voelt ook weer suf. Maar ik ben ook bang dat ik iets groots uitdenk en dan niemand mee doet.
Het is voor vanavond, we gaan friet eten en wat drinken met elkaar. En ik heb dus niet per se voor iedereen iets gekocht om te winnen dus het is gewoon leuk erbij.
Misschien een mentimeter/quiz met vragen over het bedrijf en de mensen en dan hoogtepunten, grappige dingen etc uit 2023? Voor de top 3 en de verliezer een cadeautje. Kan je ook lekker kort houden en mensen doen dan meestal wel mee.
Wij krijgen een herbruikbare beker (we gaan stoppen met papieren bekers op kantoor), een koptelefoon en een notitieboek. Ik post later nog wel een foto
Oh toevallig wij ook
Ik heb een cadeaubon (€50) van m’n stageplek/toekomstige werkgever gekregen (zelf gekozen uit 20 opties ofzo). Deze week krijg ik het kerstpakket van mijn bijbaan, heb hoge verwachtingen want tot nu toe waren ze altijd leuk. Will report back
Wij konden kiezen uit een aantal bonnen of een samengesteld pakket maar ben voor de boekenbon gegaan en daar heb ik net deze twee boeken mee besteld:
Ik had een ouderwets uitpakpakket, heeft toch altijd wel wat vind ik. En nog een mooie ook! Er is schijnbaar ook nog iets onderweg via de post.
Van mijn vrijwilligerswerk kreeg ik nog een bon van bol van 30 euro.
Moet overal vanwege wetswijzigingen.
I know.
Ik heb nog niks gehoord, dus geen idee of ik nog wat krijg. Ter compensatie het pakket van mijn vriend:
Maar krijgt iedereen dan hetzelfde parfum? Dat is toch super persoonlijk? En ruikt iedereen bij jullie op de werkvloer dan naar hetzelfde geurtje?