Show je kerstpakket

Ik heb zo’n tinteling van m’n werk en vorig jaar heb ik daarmee een kookboek uitgezocht. Ik wil nu weer een boek maar kan niet kiezen! Ik verhuis in januari naar een huis met grote chille keuken én krijg voor het eerst een tuin (die nog aangelegd moet worden). Ik weet niets van tuinieren maar wil wel een groene tuin. Ik eet vegetarisch, vind koken uit kookboeken leuk en m’n lievelingskookboek tot nu toe is Flavour van Ottolenghi. Heb nog wel een aantal kookboeken liggen waar ik nog meer uit wil koken, maar dat is er nog niet van gekomen.

Wat zouden jullie kiezen:

• image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
    (deze vooral voor die van Alice Hart)
  • image
    (deze voor die van van boven)

0 stemmers

3 likes

Heb hem ook net binnen!

87 likes

Omg!

5 likes

Dat is nog eens een kerstpakket zeg

7 likes

Speciaal voor hier een foto gemaakt

Ik vind 'm heel leuk, al had ik ook al weer wat klagende collegas. Zeikerds houd je toch altijd

67 likes

Ik heb alle boeken van ottolenghi en heb ook Mezcla. In Simpel vind je wat makkelijkere gerechten voor doordeweeks. In Mezcla leer je ook echt een andere manier van koken door combinatie van Braziliaanse, Italiaanse en Mexicaanse keuken. Ik vind het hele originele recepten buiten m’n comfortzone. Er staat ook vlees en vis in, maar als vega heb ik ook genoeg te kiezen qua recepten. Eigenlijk pleit ik voor Mezcla!

6 likes

Ik lust geen koffie dus dat zou voor mij echt kut zijn hahaha

8 likes

Je nodigt nooit gasten uit die koffie drinken?

die doe je vrees ik geen plezier met dolce gusto

14 likes

Is toch prima koffie?

Maar goed gelukkig zijn jullie mijn collega’s niet

3 likes

Ik vind dat zelf echt niet lekker.

Gelukkig ben jij er wel heel blij mee, da’s toch het belangrijkste. En leuk dat je wat verschillende smaken kan uittesten.

5 likes

Hier ook een ouderwets kerstpakket! Heel blij mee!

69 likes

Nope

1 like

Wow, wat een prachtig pakket!!

2 likes

Maar dan moet je wel zo’n apparaat hebben, anders heb je er helemaal niks aan.

Gewaagd pakket wel! Tenminste, neem aan dat de meeste mensen die koffie drinken zelf wel een apparaat thuis hebben staan.

25 likes

Haha nou moet zeggen dat dit me nooit opvalt, maar het is inderdaad super persoonlijk. Ik ga kijken of ik het kan ruilen bij de parfumerie voor iets persoonlijkers. Wellicht nemen ze het terug.

Ik heb ook die rugzak, ga ik wel gebruiken want mijn eigen tas is doorweekt vandaag. Leek me wel handig. Dit was van stage met nog ander lekkers, wijn, fietsaccesoires die naar mn vriend gaan. Van mn werk een bonus van 500, heel blij mee heb daar mijn interrail voor de zomer van betaald.

2 likes

Oh haha inderdaad, zie het nu pas. Dacht dat het een doos was vol Dolce Gusto cupjes.

3 likes

Oh ja dan … Vind wel dat zoiets en inderdaad een dolce gusto, als je het al hebt, is het echt geen cadeau maar gewoon een opvulling. Ken iemand die heeft net een gourmet of bakplaat gekregen, half NL heeft er toch al 1? Vind het dan zonde van het budget.

1 like