Show je kerstpakket

Oh ja met kerst krijgen we ook met z’n allen een fles wijn of champagne. Vind dat altijd zo bizar. Roken is een enorme taboe en zo slecht. Moeten onze patiënten echt niet doen etc. Maar in de zorg is het wel heel gebruikelijk om met kerst iedereen een fles alcohol te geven. Vind dat zo raar.

22 likes

Ik heb 2 weken geleden mijn laatste werkdag gehad bij huidige baan. Ben officieel nog tot 31-12 in dienst maar heb nog niks gehoord over een kerstpakket…zal mn collega’s eens vragen. (Was ook al door leidinggevende uit de werk-app gezet :face_with_raised_eyebrow:)

3 likes

Ik was echt blij dat er in mijn kerstpakket geen alcohol of vlees zat

7 likes

Ik ben echt blij juist dat er in mijn kerstpakket een fles wijn zit!

9 likes

Gezeur over hoge papierprijzen, maar wel een notitieblok in het pakket gooien :clown_face:

4 likes

Ik kreeg een pakket met eten. Dat vind ik op zich leuk, maar ik vond de inhoud echt bijzonder matig. Ik heb toch altijd het idee dat in die pakketten een beetje “luxe” lekkernijen zitten maar bij ons was het: zoute pepsels, pinda’s, paprikachips, melkchocolade, spekkies en een flesje water.

Mega leuk

5 likes

Oh, ik heb liever deze simpele snacks! Gaan altijd wel op ipv een droge worst die niet aangeraakt wordt.

5 likes

Ja wat dat betreft geldt hier ook weer dat je het ook nooit goed kan doen haha. Maar ik zou bijv. een doosje bonbons zelf leuker vinden dan een reep melkchocolade. En ik hou ook wel van die obscure potjes paté en tapenade etc. die vaak in zo’n uitpak pakket zitten.

6 likes

Dit is die van mij, dat witte is zo’n mega slof waar beide voeten inpassen.

47 likes

Wij kregen vorig jaar een pakket met oa een klein flesje alcohol vrije wijn. Nou, waaattt een gezeik kwam daar uit voort, niet normaal.

Vandaag trof mijn vriend achter ons huis een vleespakket van de aannemer die een grote klus gedaan heeft. Maak je mij echt niet blij mee (vega), echt zo’n pakket voor een bouwbedrijf :joy:

9 likes

het wordt nog mooier er hebben mensen het kwartet open gemaakt en blijkbaar is een van de kwartetten “spullen uit het kerstpakket” en daar staan een springtouw, dopper, zonnebrand en mini-smoothiemaker op maar dat is dus helemaal niet wat er in zit hahahahah

10 likes

Ik ken ook iemand met dit pakket en daar zit de smoothie wel bij, maar geen Dopper…

4 likes

In dat witte doosje zit een diffuser en de take a towel doos bevatte een zwartwitte hamamdoek en van de overkoepelende organisatie kon ik iets uitkiezen dus dat is een fashioncheque van €50,- geworden

28 likes

omg echt!!! the plot thickens, wil je zeggen in welke regio dit is :female_detective:

1 like

keuzecadeaukaart-donker-cb-feestdagen

Van 50,-. Had niets verwacht dus erg leuk. Ook een inklapbare beker maar die van mij was al weg maar ging die toch niet gebruiken dus helemaal prima.

9 likes

Stoov, echt zooooooooooooooooooo blij mee!!!

84 likes

Ik zag dat je hem ook bij Pink Gellac kan inleveren, dus dat ga ik vrijdag even doen.

4 likes

Ik ken ook iemand, vrijwilliger bij de bloedbank. Regio noord holland. Dus wel de smoothiemaker maar geen dopper.

3 likes

Had als kerstpakket een online Boek&Bladkado besteld maar wat een draak van een webshop is dat. De boeken die ik wil zijn ineens toch ‘niet beschikbaar’ en de webshop loopt steeds vast. Ik had dit even beter moeten checken van te voren. Overweeg nu Alles gaat op vroeger terug van Annet Mooij (over Ischa Meijer) als ebook te bestellen maar dan zit ik met zo’n klein restbedrag dat naar niks kan. Nog even neuzen dus (sorry voor dit geklaag maar een echte boekenbon was zo veel fijner geweest en beter voor lokale boekhandel).

1 like