Show je kerstpakket

Wat is dat met die tassen dit jaar joh

22 likes

Kunnen werkgevers aanvinken wat ze in het pakket willen hebben, met welk thema ofzo? Die chocoladereep, chocomel en cranberrykoekjes had ik ook mijn pakket namelijk, maar dan in een andere verpakking! En herken ook andere producten in dit topic! Het zou bij ons zogenaamd een duurzaam, lokaal en met zorg uitgezocht pakket zijn maar hmm ik weet het niet hoor

Bij ons heb je trouwens ook de optie je pakket te doneren aan de voedselbank, ga ik volgend jaar weer doen denk ik

1 like

Ze halen het bij een groothandel in kerstpakketten. Dus zal wel dezelfde maker zijn geweest

4 likes

Ja kan je gewoon inkopen

3 likes

Ik had vorig jaar een paar kerstpakketten van de Makro via too good to go, en daar zaten inderdaad een paar keer dezelfde producten in een andere verpakking in. En ja, daar kun je kerstpakketten zelf samenstellen of laten samenstellen.

3 likes

Ik heb mijn pakket! Zo nog een uur naar huis fietsen en dan uitpakken!

Ik heb met de leftovers van de Bol bon van 2 kerstpakketten geleden - was echt een flink bedrag - een statisfyer gekocht. Thanks boss! :raising_hand_woman:t3::dizzy:

17 likes

Ik heb een boek gekregen, de reis van de wijze kat. Heel leuk!

2 likes

nou voor zover lokaal en met zorg uitgezocht dan

1 like

Die triangels zijn veel te lekker. Meteen ver in de kast gestopt. Die beker heb ik dit jaar al van mijn tante gekregen, maar een beker is altijd handig om te hebben.

14 likes

Oké de helft van de mensen zegt Simpel van Ottolenghi maar die heb ik net van een forummer kunnen kopen! Dus nu twijfelde ik toch nog tussen het tuinierboek en Mezcla maar @Eendagsvlieg jouw antwoord heeft mij overtuigd dus mijn kerstpakket is:

10 likes

Mijn collega zoekt nog een nieuwe tas en ons kerstcadeau ging niet door :sweat_smile:. Mocht iemand dus in Dordrecht er 1 over hebben hit me up.

5 likes

Ik heb een podiumbon gekregen, blij mee! En onze kerstactiviteit was heel erg leuk

2 likes

Wat leuk!! Ik ben benieuwd wat je er van vindt. Ik eet graag de orzo met tomaat en tofu of de boontjes met uienaiolie. Ik denk dat veel mensen Mezcla niet hebben aangehinkt omdat ze het boek niet hebben. Half NL heeft natuurlijk Simpel. Daarom heeft denk ik 50% voor Simpel gestemd.

2 likes

Ha, topkerstpakket!

4 likes

Maar doneer je werk dan dat pakket aan de voedselbank of doneren ze het bedrag dat ze eraan uit zouden geven? Dat laatste zou wel beter zijn…

6 likes

Wij kregen kerst vouchers t.w.v. €30

Heb er 2 nieuwe boeken van gekocht :slightly_smiling_face:

6 likes

Wij krijgen altijd een vvv-bon. Dat vind ik wel erg lekker hoor, nooit teleurstelling. Ik heb er dit tasje van besteld

10 likes

Kerstpakket deel 2. Van m’n freelance werk!

54 likes

Wat leuk

3 likes