Dat dit mag joh.
Enjoy. Share. Celebrate.
![]()
Wtf… echt schandalig. Hier krijgen zzp-ers in dienst zelfs hetzelfde pakket als mensen in loondienst.
Ik heb een code gekregen voor pluimen.nl waarmee ik iets kan kopen voor 35 euro, leuk! Zitten ook belevenissen tussen, niet alleen fysieke cadeaus. Maar denk dat ik iets fysieks kies
Ik heb vandaag (om het nog een beetje actueel te houden) met de helft van mijn kerstpakket (Zalando bon) van vorig jaar dit besteld:
Dit was bij ons ook, maar ergens vind ik het ook wel logisch? In de supermarkt oid, waar je ook heel veel jongeren (<18) met een bijbaantje van 3u hebt. Dat je die een ander pakket geeft als de kassa manager die fulltime werkt
?
Bij ons kregen de jongeren ook een soort “jeugd pakket”, met dingen als m&m’s, frisdrank etc. En de volwassenen voor wie het een (fulltime) baan was dan een (ja hoe zeg je dat?) “grote mensen pakket”, met een fles wijn, olijfolie… dingen waar je als 14 jarige niet zoveel aan hebt denk ik dan maar. En ja was ook wel van een andere waarde
Maar dan is het onderscheid contracturen en eventueel leeftijd, niet vast of geen vast contract.
Vind het nog steeds discutabel hoor om de bijbaners of mensen met een kleiner contract iets anders en dan vooral kleiners te geven. De plaatselijke AH kan precies niks als ze geen vulploeg hebben lopen en daarmee is het behouden van die groep medewerkers net zo belangrijk als Thea die 36 uur per week achter de kassa zit. Vind het bijzondere gierigheid om dan te beknibbelen op zoiets als een kerstpakket.
Ik snap het 18+/18- pakket nog wel als de waarde gelijk is en je echt denkt dat die fles wijn essentieel is voor het levensgeluk van je meerderjarige medewerkers, maar ik vind juist dat je met kerstpakket iedereen gelijk moet stellen.
Bijzonder weinig mokken!!
Dat was bij ons al het sinterklaasgeschenk
Bij mijn vorige werkgever kreeg ik geen kerstpakket, dus toen ik deze gisteren na ons kerstdiner in mijn armen kreeg gedrukt was ik positief verrast!
Eten ![]()
Twee flessen wijn, een vorm Parmigiano 30+ maanden, salame, een doos chocoladekoekjes, een fles balsamicoazijn, een cotechino, een zak linzen (cotechino e lenticchie is traditioneel voor oud & nieuw), twee zakken pasta, een pot sugo all’arrabbiata, een zakje gedroogde paddenstoelen, een zak tarallucci en een receptenboekje lol
Jaaa mis de albert heijn kerstpakketten van m’n bijbaantje vroeger. Zo leuk dat ik dan als scholier thuiskwam met zo’n heerlijk klassiek pakket met ragout en anders lekkers. En volgens mij zaten er ook nog dingen van etos en gall&gall in (ook ahold).
Dit jaar geen verrassingen, wederom een tinteling van 40€. Wel blij mee, want ingewisseld voor een coolblue bon.
Ik dacht even ‘oooh, wat een lekker Italiaans pakket!’, maar zag daarna pas dat jij het gepost had. Alsnog lekker!
haha ik had precies dezelfde reactie en het zelfs pas door toen ik jouw post zag
Ik heb dus wel een mok gekregen van mijn werkgever, maar die is te gepersonaliseerd om te delen. En verder de mogelijkheid om online wat uit te kiezen en toen was dit de schade:
Lol!!! Nu heb ik van mijn andere werkgever zelf ook zo’n oproltas gekregen ![]()
Gevuld met doosje lokale dingen
Op zich oké! Weinig troepjes dit jaar. Maar waarom toch die olijfolie altijd erbij moet…?
Je kan nooit genoeg olijfolie hebben!
Wat ik mij dan afvraag, of na de jaarwisseling opeens heel veel collega’s dan die tas gebruiken voor werk. Lijkt me zo onhandig om allemaal met hetzelfde rond te lopen.