Ik vind het ook echt stom als bedrijven onderscheid maken tussen vast contract of niet.
Ik krijg ook wel een cadeau, een tasje met hele dure verzorgingsproducten. En eigenlijk ben ik wel blij dat ik het grote cadeau niet krijg, zou niet weten waar ik een hardcase zou moeten laten op mijn studentenkamer. Al zou ik er in kunnen gaan wonen natuurlijk.
Hoe heb je je bon ingewisseld bij Zalando? Ik heb ook een vvv bon gekregen maar kan het bijna nergens online invullen.
Dit is mijn pakket! Een ‘no plastic’ duurzaam pakket.
Rode ding is een grote tas (voor bij de forum tassencollectie), een geurkaars in een kokosnoot, een zeepje + bamboezeepjes houder, tony choco en nog een random proefverpakking kauwgom. En er zat los nog een 0.0 fles Freixenet bij
Je kan de vvv bon makkelijk omzetten via hun website. Dan krijg je een code die je bij bijv. zalando kan inzetten (je moet dan even aangeven naar welke winkel je het wil omzetten)
Ja dit! Toevallig gister voor mijn vader een vvv bon omgezet naar een bol bon. Ging heel makkelijk.
Nee het pakket zelf helaas, zal iets te maken hebben met afspraken die ze met het inkopen van kerstpakketten hebben ofzo?
Ik vind dit juist altijd chill, vooral als je wil snacken maar niks in huis hebt.
Ja of aantal uren hoor je ook vaak, dat vind ik ook echt stom
Ohja dat was toen ik bij de action werkte. Iedereen kreeg een (heel leuk!) pakket en een cadeaubon voor de winkel. Maar het bedrag van die cadeaubon was wel gebaseerd op je contracturen. Er waren mensen die structureel veel meer uren werkten maar geen hoger contract kregen en dus ook niet de bijbehorende beloningen.
Oh dit had de Jumbo ook. Dan kreeg je de helft van wat de vaste werknemers kregen
Ja mijn vriend en ik werken beiden bij hetzelfde bedrijf maar hij een vast contract en ik niet (maar werk er al wel twee jaar).
Links is van hem en rechts de mijne
Ook met personeelsfeesten mogen mensen met een vaste aanstelling gratis komen en de partner meenemen. Mensen die geen vaste aanstelling hebben moeten maar liefst €30(!) betalen om bij het personeelsfeest aanwezig te mogen zijn. Armoe.
Dan voel je je toch gewoon een tweedeklas werknemer? Goed werkgeverschap. Zou voor mij zelfs reden zijn om elders te kijken.
Dat dit mag joh.
Enjoy. Share. Celebrate.
Haha wow, dat is bij ons dan wel beter geregeld. Daar krijgt iedereen een kado, of je nu voor 6 maanden op opdracht zit, een stagiaire bent of 10 jaar in vaste dienst.
Wtf… echt schandalig. Hier krijgen zzp-ers in dienst zelfs hetzelfde pakket als mensen in loondienst.
Ik heb een code gekregen voor pluimen.nl waarmee ik iets kan kopen voor 35 euro, leuk! Zitten ook belevenissen tussen, niet alleen fysieke cadeaus. Maar denk dat ik iets fysieks kies