Show je kerstpakket

Krijgt de rest wel?

3 likes

huh is dit serieus? ik wil wel lol maar hoezo?

6 likes

Ja iedereen. Mijn contract is niet verlengd en ben per 30-12 uit dienst. Ik had nog uren staan en daar heb ik nu vakantie van, de maand december. Ik ben dus eigenlijk nog gewoon in dienst.

6 likes

Gewonnen, maar ik woon te ver weg om op te halen, het is kerstthema
Maar het is noet te verzenden ivm met houdbaarheid en kwetsbaarheid

3 likes

oh echt, ik stuur je een pb
edit: het gaat niet door want ik dacht aan de verkeerde holtkamp haha dus iemand anders kan nog reageren

2 likes

Ohh, dat zal wel een lekker pakket zijn! Lief dat je het hier weg wil geven.

1 like

Als er iemand is die in de buurt woont kan het, want het is alleen op te halen

1 like

Was eerst nog even onduidelijk voor mij ook vandaar
In schipluiden, geen idee waar dat is

2 likes

Das bij Delft in de buurt, weet ik toevallig omdat daar kennissen van me wonen. Voor mij te ver in ieder geval!

Ik woon daar in de buurt, en zou wel geïnteresseerd zijn als het voor de rest te ver is!

2 likes

Zojuist het kerstpakket van @Mette12 opgehaald

Super blij mee!!!

121 likes

Ik heb dezelfde tas gekregen maar werk bij een ander bedrijf.

Er zaten ook nog wat nootjes, gedroogde pretzelsticks en toastjes is, maar die staan niet op de foto.

11 likes

Heerlijk! En perfect zo net voor de kerst. (Ik heb precies dit vanmorgen bij de bakker gekocht voor komende dagen, haha)

4 likes

Die roll-up bags zijn echr populair

5 likes

Ook al wel lang toch? Ik had er twee jaar geleden al eentje en m’n vader denk ik een jaar of 4 terug? Vind ze eigenlijk wel chill voor sporten!

2 likes

Zo’n beetje iedere mannelijke collega in het onderwijs van 30+ heeft al jaren zo’n tas.

4 likes

Ik won vandaag nog een extra kerstpakketje op mijn werk, bij de ‘loterij’ van alle dingen die we van klanten etc. krijgen: een pakket Neuhaus-chocolade. Nooit van gehoord maar zoooo lekker (en schreeuwend duur dus zou het niet snel zelf kopen).

9 likes

Neuhaus is de uitvinder van de praline haha

8 likes

Ik geloof het meteen :yum::yum:

5 likes

Kan weer niet klagen met m’n vreetpakket :partying_face:

132 likes