Wow dit is het meest random pakket ooit haha. Wel chill, daar niet van, maar het zouden ook zomaar gewoon iemands boodschappen kunnen zijn
Hahaha ja het is niet zozeer hier heb je lekkere delicatessen maar gewoon snoep. Love it wel
vooral die random b’tween
Die 2 kleine pakjes jam er ook tussen
We krijgen elk jaar zoiets en altijd zit de jam ertussen lol
Volgens mij spot ik daar de oude verpakking Pom-Bar, enjoy it while you can want de nieuwe is niet te eten
Lekker pakket hoor!
Geen foto want dat kan onmogelijk zonder herkenbaar te zijn, maar ik heb een bon van €30 die ik kan uitgeven bij plaatselijke winkeliers en restaurants in het dorp waar mijn werk gevestigd is
Ik heb nog niet zo lang een nieuwe baan, voorheen overheid, nu een relatief klein familiebedrijf, dus had niet veel verwacht…
Heb gister een bonus van 500 euro gestort gekregen, een keuze kadobon van 150 euro(!), een pakket met alcohol vrije champagne, nootjes, toast en twee kazen en alle relatie geschenken van partners zijn verdeeld onder het personeel. Ook kregen we allemaal een handgeschreven kaart met een dankwoord.
Moest er gewoon van huilen toen ik thuis kwam
Vanuit ons NL hoofdkantoor een traditioneel kerstpakket, vanuit HQ in de VS een “wellness voucher” van 200 euro van Decathlon, en van mijn manager uit de VS een Amazon gift card van 50 euro.
Wow wat een pakket! Leuke verrassing.
Damn waar werk je
M’n man heeft na een maand z’n kerstpakket meegenomen van werk en het is ongeveer deze!
Krijg dit jaar alleen een pannenkoekenpakket? Geen keuze verder? Er staat op de uitlegsite bij dat het duurzamer is? Had gehoopt op een bon waarmee ik een ebook kon kopen
Is dit omdat je het niet duurzaam vindt of ben je gewoon ontevreden over je kerstpakket?
Allebei haha
Mijn kerstpakket wordt volgende week verstuurd, ben razend benieuwd want het was vorig jaar echt een leuk pakket.
Hee ik ook!
“Pannenkoeken zijn feestelijk en brengen mensen samen” Mijn grootste vraag is of er ook een pan in zit, of dat het echt enkel ingrediënten zijn.
ik heb in de wandelgangen gehoord dat er een pan in zou zitten. Maar weet niet of de wandelgang gelijk had hoor!