Show je kerstpakket

• Speciale nootjes (van zo een lokale kaaswinkel :rofl:)
  • Fudge
  • Thee
  • Fles wijn
  • Shampoo bar
  • Luxe zeepblokje
  • Klein doosje bonbons
  • Nougat (zo een luxe stuk)
  • en een leuke foto van onze kinderen

Volgend jaar ga ik de notenshop adventskalender geven. Die heb ik nu voor onszelf, maar de inhoud is heel leuk/lekker.

6 likes

Toilettas zo groot dat een gezin van 5 zijn spullen erin kwijt kunnen. Twee zakken chips en een koffiebeker van kurk. Ik heb liever eten.

1 like

Wat een vreemde samenstelling…

2 likes

Vandaag de kerstborrel gehad van het detacheringsbedrijf. Volgende week nog van het bedrijf waar ik nu werk.

27 likes

Het was een enorme verrassing, maar ik heb weer een Tinteling gekregen. Dus denk dat ik er een douglas bon van haal voor mn jaarlijke parfum

6 likes

Ik heb dit jaar voor het eerst geen fysiek pakket maar een Tintelingbon. Ik twijfel nog voor welke cadeaubon ik hem zal inwisselen, maar ik denk eentje die je kan inwisselen bij lokale winkels. De andere keuzes zijn namelijk Douglas, Etos, Gall&Gall, Leenbakker en nog wat andere soortgelijke winkels.

4 likes

Bij ons is iedereen op intranet aan het klagen over de bon lol. Oke ik geef toe sommige producten zijn ook wel echt duur en wij krijgen maar 35 tegoed (via ohmygood.nl).

1 like

Van het vrijwilligerswerk heb ik 15 euro aan vvv bonnen en een door cliënten gemaakt kerstboom hanger gekregen

15 likes

Ik heb ook een ohmygood bon, 50 euro. En ik vind die producten ook wel duur idd, het helpt als je doorklikt naar de site van alle leveranciers want je kan ook gewoon uit hun eigen assortiment kiezen… Maar oké, eerlijk is eerlijk, een VVV bon is praktischer en tegelijk vind ik het ook zo Nederlands om over je kerstpakket te klagen. Haha.

8 likes

Ja, zeker omdat we de vorige keer werden verzocht de beker weg te gooien. Zat iets in wat niet goed was, maar ben vergeten wat dat is. Toen kregen we ook een beschimmelde worst en een tas. Degene die over de pakketen gaat mag van mij met ontslag.

1 like

een weekendtas met bijpassende toilettas.

41 likes

Ik heb een nationalewaarderingsbon van 50 euro. Kan je vanalles op kopen en ook waardebonnen van bijna elke webshop, wel handig

2 likes

Ik ook

5 likes

Voor mij ook een enorme verassing voor de 8e keer op rij :grimacing:

Maargoed douglas cadeaubon is altijd goed

8 likes

Oh dit lijkt me zo handig als cadeau!
Ik heb echt een shit cadeau helaas maar wil ook niet klagen maarja.

4 likes

Ideaal! De kleren vind ik niet zo, maar de tassen zijn te gek.

4 likes

35 euro bon waar je online wat mee kunt kopen. Dingen als rituals maar een bos droogbloemen (zonder vaas helaas). Denk dat ik voor de droogbloemen ga.

2 likes

Ik moet deze keer nog even wachten.
Wij krijgen het kerstcadeau bij de nieuwjaarsborrel.
Deze keer cadeaubonnen van plaatselijke ondernemers. Heb de bruna gekozen, in de hoop dat het landelijk is. Ik woon een 20-40 kilometer van de stichting waarvoor ik werk. De overige bonnen zijn uit te geven op de verste locatie vanaf mijn huis, waar ik eigenlijk nooit kom (ook niet bijna, dat is echt 20 kilometer om zegmaar).

4 likes

de lat was ook erg laag gelegd na dat mossel kookboek :joy:

3 likes

Ik vind het nog steeds stom. Het is een mooi pakket maar niet voor mij persoonlijk

Maar idd beter dan een kookboek

4 likes