Ik heb een De Beren cadeaubon gehad van €35 met een paar De Beren sokken. Persoonlijk vind ik het een beetje karig, vorig jaar kregen we een bol.com kaart van €80.
Wij hebben een cadeaubon voor een cadeauwebshop gekregen en daarvan heb ik een boek en een spelletje uitgekozen
Ik heb een boekenbon uitgekozen als kerstpakket en daar deze twee boeken van gekocht:
Ik heb ook een tinteling bon gekregen. Maar ingeruild voor een Douglas bon. Mijn wenkbrauwgel was net op. Dus dat kwam goed uit
Omg dit wil ik! Love mn Berensokken
Klopt het dat de mensen met een pannenkoeken pakket vandaag een dansende kerstboom op hun werk hadden ?
Dat klopt! Gisteren ook, trouwens. Niet te missen…
Niet dat het niet een leuke extraatje is hoor, maar ik vind het woord “tinteling” echt ZO vreselijk goor.
Wie heeft dat bedacht?
‘Hoi werknemer, je krijgt een “tinteling” van me ’
Ik heb ook meerdere kinderdagverblijven gezien die “de tinteltuin” heten, ik vind zo walgelijk klinken
Ik heb een tablet gekregen 🥹
1.5 maand geleden al via zo’n online omgeving m’n kerstpakket gekozen, ben alsnog voor de cadeaubon gegaan. Ze hebben wel een inflatiecorrectie gedaan want het bedrag is gestegen van €50 vorig jaar naar €55 nu
Dit klinkt als een overheidachtige situatie
Bijna, een groot accountantskantoor
In het land waar ik werk doen ze niet aan kerstpakketten of kado’s. Ik organiseerde bij m’n vorige baan in NL vaak het kerstpakket voor iedereen (+900 mensen) en dat was altijd super veel gezeik. Die mensen zouden eens moeten weten hoe het in andere landen is
Dat is wel erg on brand. Een accountantskantoor dat een inflatiecorrectie doet.
Haha hier ook 5 euro extra. Ik heb gekozen voor zo’n algemene bon waar ik een fonQ bon van ga kiezen denk ik. Gratis hkliving dingen als kerstpakket, top
Vind het eigenlijk ook nog best karig voor een groot accountantskantoor, meeste grote kantoren zitten toch wel op zo een 70.
Een bon van 30 euro en een stom magazine over de werkgever. Van de bon een elektrisch onderdeken gehaald
Ik heb een 50,- cadeaubon van bol gekregen, met een snackpakket twv 25,- (altijd goed!) en een bierpakketje van een lokale brouwerij.
We hebben een Bijenkorf bon gekregen van 100 euro. Niet verwacht, flink bedrag. Wel blij