Eerste jaar bij een nieuwe werkgever en wij kregen een keuzebon van €50. Ik heb hem omgewisseld voor een bol bon en aan mijn account toegevoegd. Puur uit gemak, want ik verlies het overzicht van al mijn bonnen een beetje Ik heb er nog een paar liggen van verjaardagen, verhuizing, etc.
Ik mocht kiezen tussen 75 netto, dat bedrag aan cadeaus/ervaringen via een shop of doneren aan goed doel. Voor het eerste gekozen en heel blij mee!
Bin het bedrijf waar m’n vriend werkt, organiseren ze altijd zo’n kerstmarkt waar lokale ondernemers staan en je voor
€50 kan uitzoeken. Omdat ik al een tijdje zonder werk zit, mocht ik van m’n vriend uitzoeken wat ik wilde Ben voor Hitster gegaan en nog een bon van de lokale bakker! Kunnen we gelijk weer uitgeven aan de kerstbrunch.
Ik heb nog kaartjes geschreven en iedereen reageerde zo lief! En een collega had ook nog een kaartje voor mij geschreven en die door iedereen laten ondertekenen. Ik was echt ontroerd, had ik zo niet verwacht.
Uitgezocht op een site met duurzame cadeaus. Altijd erg veel om uit te kiezen en waardeer het erg dat ik dit krijg.
Lekker uitgebreid ouderwets uitpakpakket, heerlijk. Zat ook nog een bus slagroom in en een spelletje. Alles gaat op, komt helemaal goed.
Van mijn vrijwilligerswerk kreeg ik ook nog een bol cadeaubon.
me droom
Ik werk bij een medium grote corporate (geen accountant) en we hebben dit jaar een (vind ik) karige waarde van €30 bij een karige puntencadeaushop gekregen. Andere jaren was altijd €50
Ik werk bij een grote corporate en wij hebben gewoon niets gekregen
Ik heb een cadeaubon voor een drogist van 12,50 euro gekregen. Beter iets dan niets. Maar vind het wel karig.
Ik kreeg €50 van mijn stage in punten op zo’n webshop, douglas bon mee gehaald.
En van mijn uitzendbureau een vegan/duurzaam pakket met vegan chips en dropjes enzo. En sokken waarmee je een zeeproject steunt.
Krijg je het niet in het nieuwe jaar?
Ik kreeg eerdere jaren het als New year’s gift, want in een internationale organisatie heb je ook veel culturen en viert niet iedereen kerst
Jemig, wat zuur. Wij zitten in financieel zwaar weer en hebben zelfs nog een bon gekregen van bol
Van m’n huidige werk een cadeaukaart die ik bij lokale winkels en webshops kan besteden. Van m’n oude werk waar ik net uit dienst ben nog punten die ik op een webshop kon besteden, had dat laatste echt niet verwacht.
Oooh wat een heerlijk pakket! Ben vorig jaar op hun boerderij geweest, echt fantastisch
Zelf ook een bon gekregen om een cadeau(bon) uit te kiezen
Nee, gewoon niet. Al het vierde jaar op rij geloof ik. Gaat allesbehalve slecht met het bedrijf dus het is inderdaad vrij zuur