Show je kerstpakket

Ik vind het zo sneu te lezen dat bedrijven niet een kleine blijk van waardering geven met kerst. Ik ben echt zo’n persoon die dat best belangrijk vind 🥹

8 likes

Is het een buitenlands bedrijf? In sommige landen is een kerstpakket ongebruikelijk en dan kan het moeilijk zijn om er budget voor te krijgen bij het hoofdkantoor (helaas ervaring mee)

1 like

Ik heb zo’n kaart gekregen van cadeaubon.nl voor 45,- euro. Eens even bedenken wat ik er van wil halen, ik denk een mooi boek of een spel.

1 like

Ik zou vandaag de kerstborrel op mijn werk hebben maar mag niet komen omdat ik als één van de weinigen gedetacheerd ben (en krijg dus ook geen kerstpakket). Mijn detacheerder vond dit zo belachelijk dat hij vanochtend voor de deur stond met een kerstpakket. Vind dit zo lief! Vooral omdat ik vanuit het bureau al wel een leuke borrel + pakket heb gekregen.

139 likes

Wtf, jezus wat slecht van je werkgever. En wat lief van dat andere bedrijf.

8 likes

Ik vond nog een ‘Pluim’ van mijn werk van 2 jaar geleden twv €50, die ik kon inwisselen voor allemaal overprised troep of een Dille en Kamille cadeaubon :heart_eyes: love daar gratis shoppen.

8 likes

Ik heb dit ook een keer gehad maar dan als stagiaire. Iedereen mocht komen behalve de in totaal 10 mensen die gedetacheerd of stagiair waren.

4 likes

Zo dom is dat.
Heb ik ooit jaren geleden ook een keer gehad, een aantal van ons die in dat bedrijf werkten via een uitzendbureau kregen alleen een keiharde (vieze🤢) kerststol. Maar een week daarvoor kregen wij een mail (super realistisch) met een zogenaamde code/waarde om een cadeau uit te zoeken t.w.v. €50,-, maar dat was een test case of werknemers spam wel zouden herkennen/rapporteren, zo weird en een domme timing, waren ook echt veel mensen niet over te spreken…

6 likes

Zo Jezus, dan vergaat de motivatie om je voor hen in te zetten je toch meteen??

3 likes

Wat stom. Ik ken wel dat sommige bonussen alleen voor vaste dienst mensen waren bijvoorbeeld, maar een kerstpakket heb ik volgens mij altijd en overal ook wel gekregen als uitzendkracht. Soms zelfs daarnaast ook vanuit het uitzendbureau nog een kleinigheidje.

6 likes

Mooi pakket! En wat bizar van je werkgever. Dat dit nog bestaat joh? Ik ben met mijn bedrijf denk ik wel de laatste die anderen de maat moet nemen wat betreft werkcultuur, maar detacheerders, freelancers en stagiairs uitsluiten is ondenkbaar gelukkig.

Anyway, ik heb net als ieder jaar gekozen voor een VVV-bon van 50 euro :ok_hand:t2:

7 likes

Een bon voor een film via Pathé Thuis en snacks. Zat ook een zak popcorn bij, maar die heb ik al open gemaakt.
Filmtips zijn welkom

33 likes

Jaa hier ook een keer gehad als stagiaire. Maar wij mochten (moesten!) wel even de borrelplank maken voor de rest, daarna moesten we naar huis. Was m’n eerste stage en had geen idee maar achteraf zo belachelijk. Vooral omdat ze zeiden dat iedereeeeen welkom was, ook de externe schoonmaak etc, behalve de stagiairs dus :’). Oh het was trouwens niet dat ik iets in de horeca deed oid waardoor een borrelplank maken bij mijn taken hoorde. Nee, was in het onderwijs en werkte daar toen gewoon 4 dagen per week :clown_face:

Vind het ook echt belachelijk bij jou @Chesirecat , je werkt nu toch voor dat bedrijf? Je hoort er dan gewoon bij vind ik!

1 like

Dit hebben we nu met kerst gehad. Vaak krijgen we wat na Nieuwjaar, dus ben benieuwd of we dan nog iets krijgen en wat.

4 likes

Ik kon kiezen uit een boekenbon, Poiesz bon, Plek conceptstore bon of traditioneel pakket.

Heb voor Plek gekozen.

2 likes

Vaiana 2

4 likes

Ja ik ook! Toen ik tijdens m’n afstudeerstage nagenoeg volledig meedraaide als leraar kreeg ik een banketstaaf en de rest een dik kerstpakket. Vond dat zo rot.

1 like

Ik heb een mega pakket gehad. Mooie borrelplank met bijbehorende hapjes, wijnen én een €50 cadeaubon :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

SHOW HET :rage:

21 likes

Die heb ik al gezien :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like