Show je kerstpakket

Ik trap af dit jaar met een ouderwets vreetpakket.
Zelf was ik dit jaar verantwoordelijk voor de inhoud, dus ik heb een aantal van mijn persoonlijke favorieten erin laten stoppen haha.
Wat er ook nog in zat maar ik aan mijn vriend heb meegegeven:
*4-pack Grolsch beugel
*blik tomatensoep van Unox
*pak met 5 Snelle Jelle kruidkoeken
*pak mix voor monchoutaart

Wel spannend om te doen omdat er voor het pakket überhaupt besteld was al mensen aan het roepen en klagen waren. Volgend jaar zal het minder uitgebreid zijn omdat we afgelopen jaar zijn overgenomen door een multinational dus ben benieuwd wat het dan gaat worden.

92 likes

Kerstpakketten samenstellen is echt de meest ondankbare taak ooit, haha. Het is nooit goed :weary: Behalve als het een bon van Bol is maar dat vind ik zo saai.

Tof pakket heb je samengesteld! Mega veel ook, feestje om uit te pakken. En voor ieder wat wils lijkt me!

7 likes

Super leuk & lekker en leuk Hitster er ook nog bij!

4 likes

Ik zou er vet blij mee zijn! Ook om Hitster :star_struck:

3 likes

Vind dit wel een goed pakket. Lekkere dingen die erin zitten. Bij ons ook elk jaar gezeur. Nu doen ze een kerstmarkt waar je met punten wat kan uitzoeken. Zijn er weer een aantal die klagen.

Dit jaar geen groot eet pakket. Partner en ik werken bij hetzelfde bedrijf en hebben dit jaar gekozen voor een envelop met inhoud.

1 like

@Luzarl jij werkt ook bij een groot mediabedrijf toch? Ik ben met zwangerschapsverlof maar wel benieuwd wat erin zit (en of ik ga vragen of ze ‘m op willen sturen haha)

Jaa bij ons op de redactie dachten ze een ereader… maar geen idee waarom. Zou wel leuk zijn! We mogen hem donderdag ophalen, dus dan kan ik het je laten weten!

7 likes

Een ereader zou heel leuk zijn! Ben benieuwd!

1 like

Jullie hadden dan wel een ruim budget, ziet er goed uit!

Ook ik ben, met mn collega, tegen wil en dank dit jaar afdeling kerstpakket. Verschrikkelijk. Je kunt 2500 mensen niet allemaal blij maken, maar men wilde wel eens graag een ouderwets pakket ipv een bon. Ben benieuwd naar de reacties :grimacing:

3 likes

Bij ons moet het kerstpakket duurzaam zijn, maar sommige jaren slaan ze daar in door zoals een jaar waarin er een toiletrol van the goodroll in zat. 1 rol en verder wat duurzame koekjes en thee…

Wij krijgen elk jaar bonnen van Bol. Dit jaar wil er er echt goede shampoo van kopen.

Wij hebben morgen een kerstmarkt waar we al drinken en snacks krijgen en we krijgen muntjes waarmee we zelf een kerstpakket daar kunnen uitzoeken. Ik ben heel benieuwd!

7 likes

Wij werken voor hetzelfde bedrijf. Mag hem ook donderdag ophalen. Ben heeeel benieuwd wat er dit jaar in zit.

Hoop stiekem geen ereader want die heb ik 2 weken geleden gekocht :grin: maar anders mooi cadeau voor mn vader.

6 likes

Dit lijkt me echt heel leuk!

Bij mij wordt het weer zo’n bon om iets uit te zoeken denk ik. Heb je wel meer aan omdat je zelf kan kiezen, maar soms mis ik het ouderwetse kerstpakket ook wel. Gewoon de verrassing van zo’n doos uitpakken :grin:

4 likes

Dit heb ik ook, maar dan in januari pas. Ben wel benieuwd, het is bij ons een marktje met alleen maar lokale producten/eten en drinken en en dan kan je inderdaad zelf wat uitkiezen met muntjes.

4 likes

Bij ons kun je o.a. een pakket bij crisp bestellen, vind dat wel echt een goede optie voor het vreetpakket (maar dat je dan zelf kan kiezen!)

4 likes

Het was super leuk opgezet. Best een flinke markt met lokale ondernemers, leuke muziek en lekker eten en drinken. Daarnaast gekozen voor een groot pakket van Janzen met geurstokjes en douche schuim en een voorleesboek met een vinger poppetje en geluid.

16 likes

Helaas voor jou… maar ik ben er super blij mee

80 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

4 likes