Wat een leuk cadeau!
werkte je daar vorig jaar (jaren) ook en wat heb je toen gekregen?
Vorig jaar een reistas en toilettas van rains (van die regenjassen) en het jaar daarvoor een koptelefoon. Het jaar daarvoor was het een kookboek met mosselrecepten en sokken ![]()
Ahahha zo random dat kookboek, maar daarna wel echt goede cadeaus gehad!!
Wij krijgen elk jaar een cadeaubon van 50 euro die je kan inwisselen voor iets duurzaams (ik zet 'm om in een dille en kamille-bon)
Ik mag een cadeaubon t.w.v. €50 uitzoeken. Ik wou daar een fashioncheque van halen omdat ik die bij Skins kan besteden, maar nu kom ik erachter dat ze die niet meer accepteren als je de bon na juli 2025 hebt gekocht ![]()
Ik had een kadobon van 50 euro van bol.
Ik heb nog geen idee wat ik ermee ga doen
Een volle koektrommel van Het Koekemannetje en een 50,- Bol bon. Ben ik erg blij mee, want mijn verlanglijstje op Bol is altijd lang.
Wat een leuk cadeau! Ik heb weer een tegoedbon gekregen van zo’n vage webshop voor rommel wat niemand wil heben
Same, het aanbod lijkt ook elk jaar erger te worden
Ja hier ook, allemaal duurzaam, maar wel zo beperkt dat je eigenlijk heel on-duurzaam iets gaat uitzoeken wat je weer weg gaat gooien. En ik ben helemaal pro duurzaamheid, maar geef me dan wat meer keuzevrijheid.
Ook @Shaaar en @Bennielava Uit wat voor soort dingen kan je kiezen, wat zijn de beste keuzes zegmaar?
De beste keuze is een giftcard (30euro). Echt chille winkels zitten er niet tussen, maar wel etos bijvoorbeeld. Dan kan je nog naar een enigzins normale winkel. De rest is echt regelrechte troep. Gekke houders om je smartphone in te doen als ie aan het opladen is, kruidenpotjes, geurdiffusers. Gewoon allemaal dingen die je maar net nodig moet hebben.
En vooral dingen die niemand ooit nodig heeft.
Ja dat, heeft nog nooit iets bij gezeten waarvan ik dacht: chill.
ik heb een thuisbioscooppakketje met allemaal snacks (m&ms, popcorn, chips) en een pathé-thuis-bon en daarnaast een vvv-bon van 50 euro
helemaal priem
Bonnen t.w.v. €40 die je kan uitgeven bij lokale ondernemers in de plaats van mijn werkgever. Blij mee!
Ik heb ook een bon gekregen die je kan uitgeven bij lokale ondernemers! Van een tuincentrum tot juwelier tot boetiekjes tot een wijnwinkel dus ook veel keuze.
Wij hebben dit jaar een rijdende kerstmarkt waar we voor X tegoed wat uit kunnen zoeken. Ben heel benieuwd wat er allemaal bij zit. We hadden altijd vrij goeie pakketten dus denk dat het wel een goed bedrag is.
Een vinyl, een boek en een envelop met €150 cash
echt heel blij mee en heel verbaasd.
@dblauw Ja dit, duurzame dingen waar je eigenlijk weinig aan hebt of een cadeaubon. Maar het aanbod hiervan is beperkt, helaas geen Etos.
Heb maar een kussen met verwarmingselement gekozen, dan kan de verwarming uit ![]()