Ik krijg pas in het volgend jaar een nieuwjaarsgeschenk ![]()
Heb wel van de dagbesteding een pakketje gekregen met zelfgemaakte theemelanges, bloemzaadjes en een zelfgebakken chocoladekoekje (die al op is
).
Heerlijk
De beste keuze is denk ik of een soort boekenbon (voor een specifieke site) en een dille en kamille bon. Maar die laatste heb ik de afgelopen paar keer al gekozen dus kan niet echt iets bedenken wat ik nog nodig heb.
Verder zijn het van die vage webshops, zoals kaerel skincare en nog zoiets maar dan voor baby producten. Of gerecyclede sierraden, en een duurzame cadeaushop waarbij alles eigenlijk veel duurder is dan ons tegoed.
Het klinkt allemaal heel verwend, maar ik zou bijv veel liever een tof bordspel kopen. Dat zou ik namelijk echt gaan gebruiken.
Bij ons is het ook al jaren diezelfde meuk. Kies altijd een cadeaubon en dan kom je in een soort cadeaukaart inception terecht want bestel er weer een ándere cadeaukaart mee die ik weer kan inruilen VOOR NOG EEN ANDERE CADEAUKAART. Maar zo kon ik iig nog iets bij Rituals bestellen ![]()
Oh deze fuik zat ik dit jaar ook in vast, heb uiteindelijk van de 3e cadeaubon (+bijbetalen) oorbellen gekocht bij de diamond point in de bijenkorf - wel echt blij mee!
Een Tinteling. Wie heeft dat nog meer wat ga je uitkiezen?
Ik krijg dat ook. Ik vind het opzich wel chill, want je kunt allerlei verschillende cadeaubonnen kiezen
Ik krijg er dit jaar 2 ivm subcontractor zijn.
Van de “klant” heb ik… een tas en vier stickers???
En ik heb begrepen dat die van mijn eigen werk 4 Tony repen zijn?
Even serieus ik werk voor een groot, wereldwijd miljarden bedrijf en de klant is Europees heel groot. Wtf?
Oja en vorig jaar had ik van mijn eigen bedrijf een tas. Nadat ik twee maanden ervoor ook een tas van ze had gekregen. Heb denk ik wel inmiddels voldoende lelijke tassen met bedrijfslogos erop.
Ik heb dat ook, kies altijd een cadeaubon. Heb een keer Wehkamp gedaan en daar Warmbat sloffen van gekocht, keer Coolblue en dan een staafmixer set van gekocht en nu denk ik weer Coolblue omdat ik een nieuwe airfryer wil. Wel altijd bijbetalen, maar ja toch € 40,- minder betalen (ons budget).
Douglas heb ik ook wel eens gedaan, kon ik Essie en OPI nagellak kopen.
Ik kreeg hitster, saboteur en een vreetpakket!
Ik kreeg een klein reiskoffertje met het logo van m’n werkgever er op haha met daarin twee kandelaar/kaarsenhouders en twee kaarsen, een pak koekjes, een grote toilettas met het logo van m’n werkgever er op en een zak chips haha
Nou prima, ik heb al een handbagage reiskoffertje maar het is in elk geval een gebruiksvoorwerp dat vast wel van pas komt of dat iemand anders kan gebruiken en ik vond het wel leuk om een verrassingspakketje te krijgen - heb voorheen altijd alleen maar tintelingen gehad
UMC Amsterdam?
LUMC! Wel academisch ziekenhuis dus haha
Wat is dat met die UMCs en koffers hahaha, AUMC had ze dit jaar ook inderdaad maar een paar jaar geleden geloof ik ook al? Zie ze in elk geval nog vaak zat bij mensen
Ik vind dat soort cadeau’s echt belachelijk, had echt gehoopt dat er meer met duurzaamheid gedaan wordt. Maar nee, laten we duizenden werknemers een fucking koffer geven??
Wtf die chocolaatjes, in die doos zit dus blijkbaar super onduidelijk zo een tinteling code. In het Nederlands. Bijna iedereen is Engelstalig.
Ja was heel onduidelijk he.
Ja zo dom. Mn moeder werkt ook voor een zorg organisatie en die geven dingen zoals een spuuglelijke laptophoes met logo erop ?! (Mn moeder heeft niet eens een laptop van het werk).
Mijn werk heeft ook wel eens een koffer met het logo vh ziekenhuis gegeven.